Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Náš Lopuch Vám
vytře zrak
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
16.5.2007 09:25
634
To PATCHES - OBR a SIL si může zvyšovat každý a být tak velmi dobrý bojovník (jasně bez fint). Že zadarmo dostáváš dovednosti je dobré, ale na 5 úrovni jich máš tunu a nic s toho když se můžeš zlepšovat jako ostatní na 3 stupeň. Archetypové dovednosti jsou dobré, ale u př: rytíře a barbara do obrany. To jim moc nepomůže trefit protivníka, pro kterého je boj alfou a omegou a nemá v používání zbraní ZÁDNOU výhodu oproti jiným postavám. - takový hraničář si může na přestupu zvednout SIL i OBR. To bojovník nemůže. Takto může dosáhnout klidně lepších čísel.
16.5.2007 09:20
633
No, ale co potom zlodej ?
Ten take bonusy ma (aj ked "obmedzene" na male a improvizovane zbrane a kuse - teda prakticky na vsetko co bude pravdepodobne pouzivat).
Nepasuje do systemu.
Ak by boli tie bonusy u zlodeja nejako obmedzene - teda dostane ich len ked budu splnene nejake podmienky, tak by to bolo podla mna ok.
A sedelo by to do filozofie povolania (zlodej riesi problemy zvycajne vyuzivanim vyhod prostredia, bojovnik skor priamou cestou ...).
Teraz to je skor opacne - ak chce bojovnik dostat bonusy, musia byt splnene nejake (netrivialne) podmienky. Zlodej musi splnit len trivialne (pouzit zbran na ktoru sa bonus vztahuje).
(Ja viem, uz som sa o tomto rozpisoval v inych kluboch ... ale stale mi to neda ...).
16.5.2007 09:00
632
No, to je sporné. Jednak to dost narušuje systém a jednak jsem přesvědčen, že by se výhody bojovníka měly projevovat spíš v jeho schopnostech povolání, než takto obecně. Navýšení bodů do bojových dovedností je pochopitelné (má víc času na dril).
Navíc by se podobně dalo spekulovat o hraničářovi a střelbě ap.
16.5.2007 08:59
631
Anonym: Mě se tahle myšlenka vždycky hodně líbila, ale autoři ji jednohlasně odmítli s tím, že bojovník je zajimavější s fintami. +X se jim holt nelíbí...
Nicméně i tohle není problém "obejít"-zavedením speciální dovednosti podobné "boji se zvířaty"-něco jako "spcializace na zbraň".
Patches
16.5.2007 08:58
630
Boj s...
Myslim, ze od toho, aby byli bojovnici lepsi maji uz tak dost vyhod - automaticky se snaze uci zachazet se zbranemi (1 "skill point" na kazde urovni navic k bojovym dovednostem), navic maji finty a jeste dovednosti spojene s archetypy... K tomu si pripoj, ze jim nejrychleji roste Obratnost a Sila, tj. vlastnosti, ze kterych se BC, UC i ZZ vypocitavaji...
Takze ja bych nechal soucasny system :-)
16.5.2007 08:41
629
Bojovník - boj s ...
Každá postava se může naučit boj s ... na třetím stupni a bojuje tak dobře jako bojovník, proto si myslím, že by bojovníci mohli rozvíjet boj s .... i dále např: 4 stupeň +1 BČ,ÚČ 5 stupeň +2 BČ, +1ÚČ a ZZ Další stupně bych asi nedával. Vaše názory?
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
11.5.2007 18:51
628
xKiv [626]
: Zakomplexované!!! :D
11.5.2007 14:52
627
xKiv
no s tou teleportací raděj ne, ještě by ho nechával portnout nad nepřítele :)
11.5.2007 09:55
626
Varianta pro zakomplexovane trpasliky: slon (nejlepe schopny teleportace)
Pro vesele trpasliky: vozik (motokara)
Pro vysoce postavene trpasliky: nositka (drzena trpasliky)
11.5.2007 09:17
625
Dál mě pro trpaslíka napadá z těch realističtějších kozorožec, kamzík, horský medvěd, z těch dejme tomu exotičtějších obří jezevec, wywern, hlubinný červ, gigantopithecus, obří pavouci, gigantický axolotl nebo macarát a cokoliv dalšího. Vždyť těch možností je tolik! Mělo by to být každopádně něco jedinečného.
11.5.2007 06:59
624
IMHO jezdecke zvíře není to co dela z válečníka rytíře. Dela to to co ma v srdci, jak se chová, jakou ma víru. Kun je bonus navic. I hobití rytíř muže být "větší" rytíř než nějaká nafoukaná šlechtická plechovka. :-)
11.5.2007 06:54
623
Já sám si myslím, že pro trpaslíka je rytíř výbornej archetyp, ale samozřejmně bez koně. Trpaslík zarputile bránící své poslání mi přijde úplně normální, dokonce klasičtější než trpaslík barbar.
11.5.2007 05:57
622
RomiK [620]
: Motextu je jine zvire nez kun naprosto zamerne. Presne z toho duvodu, aby opravdu vsem doslo, ze to jezdecke zvire nemusi byt zrovna kun. :-)
Ostatne to byl zamer motextu obecne. Aby navodily atmosferu a ponoukly spise k hrani pribehu.
11.5.2007 05:55
621
Gwaihir [616]
: pak ale neni problem z jizdniho zvirete udelat napriklad zvireciho spolecnika. on takovy idealu oddany pardal... Nebo v pripade trpaslika obri krysa.
10.5.2007 22:58
620
EnVec
Pokud budu hrát ve světě, kde se jezdí na vlcích - rytíř jezdec sám bude jezdit na vlku (ostatně v ilustračním příběhu k rytíři ta rytířka také jezdí na vlku a ne na koni).
Rytíř beduín si to bude světem frčet na velbloudu a rytíř z nebeského království bude mít místo jezdectví letectví...:-D
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt