Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
celebrindol 16.5.2007 14:22  656
DrD+ 2.0Bouchi [650]:Tak tohle si musím někam zapsat.
anonym 16.5.2007 14:09  655
HmTak koukám, že se ta moje připomínka zvrhla trochu jinam, ale ještě jsem tu nečetl nápad jak to srovnat aby byl bojovník bojovníkem.
xkiv 16.5.2007 12:56  654
Bacit stitem (utok) umi kdokoli, ale tusim, ze bojovnik ma moznost naucit se to bez postihu za chybejici dovednost.
noir 16.5.2007 12:36  653
Bouchi: Nevím, už jsem ta pravidla zapomněl. Měl jsem ale pocit, že to umí jen bojovník fintou. Jestli ne, omlouvám se za sklerózu...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 12:33  652
Noir [651]: "Bacit někoho štítem taky. ... Tyhle věci bych jako ryze bojovnické finty nedefinoval, ale umožnil bych bojovníkům, aby v nich byli výrazně lepší, než ostatní."
No vsak v tom baceni stitem bojovnik je lepsi nez ostatni, ne?
noir 16.5.2007 12:28  651
Takhle: Odzbrojit by měl umět každý. Bacit někoho štítem taky. Pokusit se někoho podrazit? No Ježiš, to je přece jasnačka!
Tyhle věci bych jako ryze bojovnické finty nedefinoval, ale umožnil bych bojovníkům, aby v nich byli výrazně lepší, než ostatní. Ale zase třeba myšlenku "víc útoků za kolo? Jen s fintou!" jsem už dokázal zkousnout a dokonce se mi hodně líbí.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 12:26  650
No, ja pocitam ze tak okolo roku 2010 vyjde DrD+ verze 2.0, kde treba bude leccos jinak. A zase budou nektere skupiny hracu nespokojeny z jednech duvodu a jine z duvodu presne opacnych.
xkiv 16.5.2007 12:19  649
Me spis vadi, ze spoustu fint a nektere schopnosti moc neuziju, protoze na jejich provedeni jsou potreba takove podminky (prevaha, ...), ze diky provazani vsech bojovych statistik uz jsou skoro zbytecne.
Teda ciste ciselne.
noir 16.5.2007 12:06  648
Bouchi: Ta schopnost ti opravdu pomůže lépe zasáhnout, způsobit větší zranění, nebo zabít nepřátele rychleji?
Opravdu myslíš tu schopnost, která je popsaná tak špatně, že jde zcela proti systému, není vysvětlen její princip, autor nepřemýšlel o jejích důsledcích a obecně je prostě špatná?
Šermíř může tuhle schopnost použít se třemi aktegoriemi zbraní-to není žádné zaměření na jednu zbraň, že? Pokud to funguje u obouručáku i perořízku, je t specializace podivná. Nejsou popsány její podmínky, omezení, jak a kdy se volí a vybírá, kdy se dá změnit atd. atd. atd...

Domingo: Už jsem to popisoval mnohokrát, takže se k tomu nechci vracet, ale s dostatečným omezením a s dostatečným rozvojem by to nevyvážené být nemuselo.
Musaši improvizoval, ale vždycky s katanou nebo bokenem.
anonym 16.5.2007 12:03  647
To HecrasBijec má aspoň něco, ostatní nic. Mi vadí, že oba vládnou mečem stejně a přitom má hrát prim bojovník. Proto navrhuji změnit název příručky na zoufalec :-)))
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 11:57  646
Noir [642]: "uměli se svým vyvoleným druhem zbraně něco víc, než s ostatními zbraněmi. +ko tohle neumožňuje"
Umoznuje (i kdyz asi ne tak, jak by sis predstavoval) - viz Splynuti se zbrani.
domingo 16.5.2007 11:56  645
Noir [642]: Musim uznat ze bojovnik v DrD+ vyzera tak-trochu ako generalista - ale myslim si ze vdaka fintam to moze dopadnut inac ...
Pripadne pokracovanie treningu zbrani v style "Weapon Specialization" ako v DnD (alebo natrenovana zbran v DrDo) by bolo treba poriadne preskumat a otestovat ci to neurobi bojovnika prilis silneho ...

Trochu na okraj: protestujem proti Musashimu ako speciastovi na boj mecom, ten bol prave *proti* prilisnej specializacii - skor posobil v style "right tool for the right job". Precitaj si jeho "zivotne dielo" - Kniha piatich kruhov, Go-rin-no-sho. Aj ked je pravda ze vacsinou bojoval s mecom (dlhym, kratkym pripadne drevennym), teda sa za specialistu na mec da povazovat ...
anonym 16.5.2007 11:56  644
tak mě napadá, žeProdloužená ruka kouzelníka je hůl, zloděje asi dýka, hraničář se dokáže krýt s lukem, válečník NIC a přitom on má být ten hlavní mečokrochač na blízko. Ne střeh s mečemÁK v zoufalé snaze o aspoň nějaký bonus a modlení se ať má menší BČ a ubrání se.
hecras 16.5.2007 11:55  643
Mám ve skupině bijce a hodně bojově zaměřeného zloděje. A věc se má tak že na začátku jsou naprosto rovnocení spolubojovníci, ale jakmile se jim přehoupne zranění do druhého řádku, zloděj prachticky skončil a bijec se jen zaraduje že mu to deď půjde líp. Takže podle mýho není na to válečník v porovnání se zlodějem zle a že nemá přímí bonusi, jej dělá zajímavějším, takže bych to neměnil.
noir 16.5.2007 11:42  642
Domingo: Co mě vadí? Obecně to, že ve spoustě fantasy románů, stejně jako v mýtech a legendách, jsou válečníci, kteří jsou MISTRY meče (nebo něčeho jiného). Věnují se intenzivně jen boji s touhle zbraní, ta se stává prodloužením jejich těla, s jinými to ani moc neumí. Ať už je to Elric, Druss, Drizzt, Musaši nebo další desítky specializovaných šermířů, uměli se svým vyvoleným druhem zbraně něco víc, než s ostatními zbraněmi. +ko tohle neumožňuje.
Nevím, zda by nebylo lepší tenhle problém vyřešit spíš dalším archetypem (IMHO ano a dokonce jsem o jeho tvorbě nějakou dobu dumal-společně s "rváčem"), nebo dovedností, ale chybělo mi to v +ku docela dost...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt