Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 17.5.2007 12:23  667
VikingZas tak tezky to neni - staci se insiprovat bud uz existujicimi fintami nebo literaturou, filmem ci vojenskou historii... A hraci by obcas mohli take s necim prijit (obvykle to delam tak, ze vezmu jejich navrh, vsechna cisla vyrazne upravim v bojovnikuv neprospech pri zachovani alespon domnele vyhodnosti a necham je to pouzivat :-)
viking 17.5.2007 12:00  666
Problém je, že já na tohle nemám hlavu.
patches Patches 17.5.2007 10:08  665
VikingS fintama to mas asi takhle - je jen na tobe a tvem PJ, jestli si nejaky k tem existujicim sami vytvorite...

Ostatne casem je z toho nutnost, protoze fint pro jednotlive zbranove dovednosti je malo (nazval bych to spis inspirativnim seznamem) a vetsina lidi, co znam, se u Bojovnika radeji zameri na jednu zbran ci kombinaci zbrani, nez aby se ucili na kazde urovni finty k jinym typum zbrani...

Jinymi slovy - co si sam nevytvoris, to nemas :-)
viking 17.5.2007 09:40  664
Já si myslím, že pro bojovníka by bylo nejdůležitější vytvořit nové finty. Nejlépe 2-3 od každé kategorie. Vím, že to není tak snadné, ale zatím se nic nedělo. Zde je jeden pokus, který nebyl bohužel úplně dotažen, ale je to inspirující. Také je to dobré v tom, že tyhle finty byly vytvořeny ve spolupráci s historickým šermířem: http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?t=4037&sid=c0cdac94d72c812888caf4388ba970a4

Když by byl větší výběr fint, tak bych byl pro omezení používání stejné finty na stejného protivníka (úspěšné použití!). Třeba takhle: první pokus(úspěšný!) plné bonusy, druhý pokus(úspěšný!) poloviční bonusy, další pokus - běžný útok nebo se automaticky nepovede (možný i nějaký hod na náhodu a případný úspěch poloviční bonusy). Tohle je jen návrh nemusí to tak být. navíc u některých finty je tenhle postup nemožný. Tím chci prostě říci, že pokud na mě někdo udělá 2x nějakou kulišárnu tak si budu dávat majzla.
viking 17.5.2007 09:24  663
Takhle ten postih je prot, že přílišná specializace je taky naprd. Gladiátor má tu výhodu, že si bude moct vybrat ze všech kategorií.
anonym 17.5.2007 09:21  662
Viking 660Gut, dobrý nápad, ale co takový gladiátor? Ten tam má myslím, že může používat všechny zbraně (nebo tak nějak). Jinak se mi to hodně líbí.
profa 17.5.2007 06:59  661
To zní jako zajímavý nápad. Ale ty postihy bych skutečně nedával tak významné, rozhodně menší než ten bonus (třeba jen na ostatní zbraně preferované archetypem).
viking 16.5.2007 20:30  660
No jako začátek bych řekl, že ostatní bovolání mohou mít zbraňovou dovednost maximálně na druhém stupni na první úrovni. Řeči typu, když to ale zdůvodním příběhově, neberu. Příběhem se dá zdůvodnit vše.

Co kdyby si bojovník mohl zvolit po dosažení některého archetypu na 3 stupeň některou zbraňovou dovednost (preferovanou archetypem a jen jednou) na stupeň 4. (konkrétní čísla by se domysleli). Ale tím, že by se specializoval by se mu stejný bonus započítal jako postih, kdyby užíval zbraň z jiné kategorie. A na 9 stupni archteypu by mohl postoupit na 5 stupeň zbraňové specializace, ale jen v té, kde má ten 4 samozřejmě. Opět to samé s postihy při používání zbraně z jiné kategorie.

Doufám, že je to srozumitelné. Vím, že tomuhle zde není moc lidí nakloněno, ale myslím, že to není takový zásah do pravidel a navíc je to vyváženo i postihy.
profa 16.5.2007 20:13  659
anonym [655]: Bojovník bojovníkem je. Jenom asi není tak "přímočarý", jak by si mnozí představovali. Já si taky myslím, že by měl být oproti zloději zvýhodněn, ale neřešil bych to modifikací základního systému, nýbrž přidáním do základu jeho povolání. Jak, to už se ale neodvážím domýšlet.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.5.2007 14:51  658
anonym [657]: Plusminus rok. Ale vsimni si, ze jsem Bouchi [650] nenapsal jako "ALTAR okolo roku 2010 urcite vyda DrD+ 2.0". Uz proto, ze samozrejme nevim, zda budu v roce 2010 jeste pro ALTAR pracovat ci zda bude jeste Altar existovat (takova FASA taky po dvaceti letech existence skoncila).
anonym 16.5.2007 14:40  657
Bouchi 650Já se těším jak velké bude to OKOLO. Ha
celebrindol 16.5.2007 14:22  656
DrD+ 2.0Bouchi [650]:Tak tohle si musím někam zapsat.
anonym 16.5.2007 14:09  655
HmTak koukám, že se ta moje připomínka zvrhla trochu jinam, ale ještě jsem tu nečetl nápad jak to srovnat aby byl bojovník bojovníkem.
xkiv 16.5.2007 12:56  654
Bacit stitem (utok) umi kdokoli, ale tusim, ze bojovnik ma moznost naucit se to bez postihu za chybejici dovednost.
noir 16.5.2007 12:36  653
Bouchi: Nevím, už jsem ta pravidla zapomněl. Měl jsem ale pocit, že to umí jen bojovník fintou. Jestli ne, omlouvám se za sklerózu...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt