Jenze kdyz si bojovnik vezme nejakou zbran s odpovidajicim PS tak to asi dozene ...
Vybiram nejvyhodnejsi zbran (na zraneni) bez chybejici sily (vetsinou), obourucne:
Sil 1:
Kratky luk ma ZZ 2, ostatni luky ZZ 3 (bez specialnich schopnosti)
Zubata dlouha dyka ma ZZ 6
Sil 3:
Krátký skládaný luk ZZ 4, ostatni luky 5
Zubata dlouha dyka, lehky palcat, okovany kyj: ZZ 7
Sil 7:
Valecna sekera, bijak, okovany cep, palcat, tezky kyj, zubata savle, tezka savle ... ZZ 10
Silovy luk ZZ 8 (ostatni 7 a mene)
Sil 12:
spousta zbrani se ZZ 14 a 15, zelezny kyj ma ZZ 16
Silovy luk "lehce" zaostava se ZZ 11
Pro vyssi Sil se rozdily budou zvetsovat, protoze luky uz nemuzou pocitat vyssi Sil, ale u TvT zbrani to porad poroste |