Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 31.5.2007 13:00  674
AnonymNo jo, Rychle hojeni:
a) Na vsech stupnich zvysuje Silu Leceni prirozeneho leceni (2/4/6) ... tam je to snad jasne (normalne se hazi, kroll ma +4, ... nakonec prijde bonus za RH)
b) od druheho stupne dava bonus k vyhodnoceni fyzickych pasivnich postizeni ... to je snad taky jasne (normalne se hazi, kroll tusim nema nic, ...)
c) na tretim stupni ma "automaticke" hojeni - zraneni do velikosti τ3(Odl - 10) [cili zraneni velke tretinu radku a mensi] se ani nepisi - tam se nic nehazi a kroll taky zadny bonus nema (protoze ta +4 je explicitne jenom na prirozene hojeni, tj. na to, co je 1x denne)
peca_007 31.5.2007 07:11  673
anonym [672]: Mám v družině krolla a nevím jestli ho mám při tom zvýhodnit tou +4kou.
Ne.
anonym 30.5.2007 14:17  672
xKivTrochu jsem to domotal, nemyslel jsem to hojení zranění co probíhá 1x za den, ale tu schopnost, ... a teď nemám pravidla... jak si na třetím stupni už nezapisuje vůbec zranění do určité síly . Mám v družině krolla a nevím jestli ho mám při tom zvýhodnit tou +4kou.
xkiv 29.5.2007 11:09  671
Rychle hojeni je bonus +2/+4/+6 k Sile Leceni pri hojeni zraneni - to znamena, ze pri tom normalnim hojeni zraneni, co je jednou za den, kdy si vsechny postavy pocitaji SL=oprava za podminky + oprava PJ + 2k6+ -7 [a krollove si prictou +4] si bijec navic jeste pricte 2/4/6.

Nejsem si jisty, jestli si ten bonus ma pricitat i u ostatnich druhu hojeni (prvni pomoc, ...), ale rozhodne to, jestli si haze 2k6+ nezavisi na tom, ze pouziva rychle hojeni, ale na tom, co tim rychlym hojenim zrychluje.

Krollovo +4 se tusim pricita vylucne k prirozenemu hojeni.

Vlkodlaci (a jine potvory s podobnou schopnosti) tusim regeneruji konstantni krizky jednou za par kol (nic nehazeji).
anonym 29.5.2007 07:40  670
Bijec - léčeníMalý dotaz. Háže se 2k6+ k bijcovému rychlému hojení, případně počítá se tam krollova +4? Myslím že vlkodlak má něco podobného a tam taky nevím jestli mu mám házet.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 28.5.2007 06:51  669
Viz errata.
hecras 28.5.2007 06:20  668
Potřeboval bych vysvětlit fintu pohotové krytí štítem. Nejsu si zcela jistej, jestli se při použití této finty dá ještě i normálně útočit, nebo o útok přicházím. Díky za vysvětlení.
patches Patches 17.5.2007 12:23  667
VikingZas tak tezky to neni - staci se insiprovat bud uz existujicimi fintami nebo literaturou, filmem ci vojenskou historii... A hraci by obcas mohli take s necim prijit (obvykle to delam tak, ze vezmu jejich navrh, vsechna cisla vyrazne upravim v bojovnikuv neprospech pri zachovani alespon domnele vyhodnosti a necham je to pouzivat :-)
viking 17.5.2007 12:00  666
Problém je, že já na tohle nemám hlavu.
patches Patches 17.5.2007 10:08  665
VikingS fintama to mas asi takhle - je jen na tobe a tvem PJ, jestli si nejaky k tem existujicim sami vytvorite...

Ostatne casem je z toho nutnost, protoze fint pro jednotlive zbranove dovednosti je malo (nazval bych to spis inspirativnim seznamem) a vetsina lidi, co znam, se u Bojovnika radeji zameri na jednu zbran ci kombinaci zbrani, nez aby se ucili na kazde urovni finty k jinym typum zbrani...

Jinymi slovy - co si sam nevytvoris, to nemas :-)
viking 17.5.2007 09:40  664
Já si myslím, že pro bojovníka by bylo nejdůležitější vytvořit nové finty. Nejlépe 2-3 od každé kategorie. Vím, že to není tak snadné, ale zatím se nic nedělo. Zde je jeden pokus, který nebyl bohužel úplně dotažen, ale je to inspirující. Také je to dobré v tom, že tyhle finty byly vytvořeny ve spolupráci s historickým šermířem: http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?t=4037&sid=c0cdac94d72c812888caf4388ba970a4

Když by byl větší výběr fint, tak bych byl pro omezení používání stejné finty na stejného protivníka (úspěšné použití!). Třeba takhle: první pokus(úspěšný!) plné bonusy, druhý pokus(úspěšný!) poloviční bonusy, další pokus - běžný útok nebo se automaticky nepovede (možný i nějaký hod na náhodu a případný úspěch poloviční bonusy). Tohle je jen návrh nemusí to tak být. navíc u některých finty je tenhle postup nemožný. Tím chci prostě říci, že pokud na mě někdo udělá 2x nějakou kulišárnu tak si budu dávat majzla.
viking 17.5.2007 09:24  663
Takhle ten postih je prot, že přílišná specializace je taky naprd. Gladiátor má tu výhodu, že si bude moct vybrat ze všech kategorií.
anonym 17.5.2007 09:21  662
Viking 660Gut, dobrý nápad, ale co takový gladiátor? Ten tam má myslím, že může používat všechny zbraně (nebo tak nějak). Jinak se mi to hodně líbí.
profa 17.5.2007 06:59  661
To zní jako zajímavý nápad. Ale ty postihy bych skutečně nedával tak významné, rozhodně menší než ten bonus (třeba jen na ostatní zbraně preferované archetypem).
viking 16.5.2007 20:30  660
No jako začátek bych řekl, že ostatní bovolání mohou mít zbraňovou dovednost maximálně na druhém stupni na první úrovni. Řeči typu, když to ale zdůvodním příběhově, neberu. Příběhem se dá zdůvodnit vše.

Co kdyby si bojovník mohl zvolit po dosažení některého archetypu na 3 stupeň některou zbraňovou dovednost (preferovanou archetypem a jen jednou) na stupeň 4. (konkrétní čísla by se domysleli). Ale tím, že by se specializoval by se mu stejný bonus započítal jako postih, kdyby užíval zbraň z jiné kategorie. A na 9 stupni archteypu by mohl postoupit na 5 stupeň zbraňové specializace, ale jen v té, kde má ten 4 samozřejmě. Opět to samé s postihy při používání zbraně z jiné kategorie.

Doufám, že je to srozumitelné. Vím, že tomuhle zde není moc lidí nakloněno, ale myslím, že to není takový zásah do pravidel a navíc je to vyváženo i postihy.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt