Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Bankovnictví [ŽP: neomezená] (kategorie Internet) moderuje Kdokoliv.
Archiv
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: lhcnowv
[ 542 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 17.12.2012 20:59  688
Pegas [687]: u trvalých příkazů můžeš zadat konec platnosti třeba 2049. Je to nešikovné, ale zastane to stejnou funkci. Jen tam mají i po mnoha urgencích stále špatný překlad, "Datum poslední platby" není datum poslední platby, ale datum, kdy bude zrušen platební příkaz. Upozornění při zrušení neposílají, prostě trvalý příkaz zmizí z přehledu všech.
Pojmenovat trvalé příkazy stále nejde. Osobně mi stačí vyplněný název příjemce, poznám z něj o co jde.
E-mail push viz tu, bezplatný.
Nějaký help máš na stránkách (třeba FAQ) plus fórum, kde je probraná většina co tě napadne.
pegas Pegas 17.12.2012 20:46  687
Takže zkušenost se založením účtu u mBank...
1) Po vyplnění žádosti na internetu mi přišel mail s potvrzením, že do dvou pracovních dnů mě bude kontaktovat kurýr. Nestalo se a kontaktoval mě až po týdnu na základě urgence.
2) Mailem žádná smlouva a obchodní podmínky nepřišly a neposílají. Nepřijde ani potvrzení žádosti s kopií zadaných údajů, což bych považoval za standardní proces. Když mě nekontaktoval kurýr, nemohl jsem ani zpětně ověřit, jestli jsem neudělal chybu v telefonním čísle. Když mi volal operátor ohledně termínu, kdy přijede kurýr, ptal jsem se na to znění smlouvy a podmínek a řekl mi, že si to musím přečíst na jejich webu. Ptal jsem se, kde to tam najdu a o které dokumenty přesně jde, přislíbil, že se mi později ozve a navede mě, už se ale neozval. Obchodní podmínky nemají ani v rozumném PDF, aby se to dalo vytisknout, jako by se počítalo s tím, že to nikdo nečte.
3) Kurýr přijel podle domluvy, kdybych se na nic neptal, ukáže jenom "podepište tady, tady, tady...".
4) Nápověda k internetovému bankovnictví asi neexistuje.
5) Teď doufám, že do těch slíbených 15 dnů přijde karta (i když jsou ty svátky, tak pochopím, když přijde až v lednu) a že samotné používání účtu už bude bez problémů.
6) Za založení účtu dávají bonus v podobě slevy 500 Kč na Kasa.cz při nákupu nad 3 tisíce. Přišel až dnes a platnost je do konce prosince. To je asi hloupý vtípek. Kvůli tomu jsem si to ale nazakládal a ani jsem neměl v plánu to využít.


K tomu mám pár dotazů.
a) U trvalých příkazů mi přijde nešikovné zadávání začátku a konce platnosti, bez možnosti na dobu neurčitou. Co se stane, až skončí doba platnosti příkazu? Dostanu nějaké upozornění?
b) Pojmenovat trvalé platby nejde?
c) Pochopil jsem dobře, že jakékoliv zprávy nastavené v "e-mail push" jsou bezplatné? Nebo jsou některé e-maily zdarma a některé zpoplatněné? Mate mě to, že tam má muvedeno "chybí předplatné" stejně jako u SMS-


nevada Nevada - Píseň ledu a ohně 30.11.2012 09:32  686
Tím jsem chtěla říct, že když si v klidu doma pročteš návrh smlouvy a ty podmínky, tak už u kurýra jednoduše zkontoluješ, jestli je ta smlouva stejná. Jestli se bojíš, že Ti pozmění obchodní podmínky, tak to už je i na mě moc psycho.
pegas Pegas 29.11.2012 20:08  685
Nevada: Ano, hodně smluv je krátkých a jasných, ale součástí jsou obchodní podmínky a případně další dokumenty a v těch až bývají podstatné věci... Poslal jsem jim dotaz a jediné dvě možnosti jsou kurýr, nebo to jejich obchodní místo, takže mi nic jiného nezbyde a kurýra prostě zdržím.
nevada Nevada - Píseň ledu a ohně 29.11.2012 17:40  684
Pegas [676]: Smlouva u mBank je stručná, jednoduchá, krátká. To ověříš na místě během chvilky.
tvx tvx Myslet si, že svět je JEN takový, jak - ho v daný čas můžeme pochopit je hloupé. 27.11.2012 19:54  683
MisaNo, jako, abych to nemusel aspon pokazde vypisovat odkud a kam tak jsem chtel udelat sablonu, nakonec jsem to teda nejak dokazal ale totalni tragedie, casto ani na obrazovce nevim ktery cislo se ceho tyka, co je ucet co banka a co je castka penez... moc duvery ze se mi nepodari odeslat penize nekam kam nechci to ve mne nevzbuzuje, na netu psali ze jim 3 dny banovnictvi vubec neslo... inu, pomodlim se aspon :)
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 27.11.2012 19:52  682
tvx [681]: zas tak divoký to nemám, jen ta grafika, písmo, skákající texty atd... funkčně mi to chodilo. Ale je fakt, že jsem to už asi půl roku nepoužil.
tvx tvx Myslet si, že svět je JEN takový, jak - ho v daný čas můžeme pochopit je hloupé. 27.11.2012 19:50  681
A samotnej kod aplikace co je videt vypada dost divoce, cast aplikace vytvareni prijemcu castecne nefunguje, neuklada a nic nehlasi, nektery terminy neprelozeny, javascript hlasi pri ukladani podivnosti... tyjo jsem vubec na spravny adrese nebo nejakej podvrh?
Horsi aplikaci z hlediska uzivatele jsem snad zatim nevidel a to nepocitam bankovnictvi ale aplikace prakticky jakekoli.
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 27.11.2012 19:48  680
tvx [678]: tvx [679]: není to podvrh, skutečně to mají tak amatérsky. Už dlouho a stále s tím nic nedělaj. No co, kouknout na konto či poslat peníze tam jde, víc není třeba :-)
tvx tvx Myslet si, že svět je JEN takový, jak - ho v daný čas můžeme pochopit je hloupé. 27.11.2012 19:21  678
AXA bankAplikace AXA bank vypada jak kdyby to programoval nejakej student na kolene. Divne se to hybe, grafika nesedi, citelnost ovladacich prvku spatna, pismo male...
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 27.11.2012 18:50  677
Pegas [676]: nesetkal, zas tak často je nepodepisuju :-). Navíc tady je ta smlouva prostě podle té jedné šablony, co dávaj všem.
pegas Pegas 27.11.2012 18:47  676
Johny_G: Psal jsi, že je to nesmysl, já ti jenom dal odkazy na to, kde se o tom dá něco přečíst. A to jenom jako příklad jednoho aktuálnějšího článku. Také jsem psal, že to asi nebudou tak výrazné částky. Kromě toho nevím, co je špatného na ověření informací z více zdrojů i praxe, zvlášť když těch nepravdivých nebo nicneříkajících je na internetu plno.

Misa: Ty ses asi ještě nesetkal se smlouvou, kde je něco jiného, než by mělo být, co? Tím nechci tvrdit, že mBanka je banda podvodníků. Obecně opravdu není vhodné podepisovat smlouvy bez prostudování skutečného originálu.
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 27.11.2012 08:35  675
Pegas [669]: Víš co? Tak se nás neptej na zkušenosti, jestli nás pak hodláš mlátit internetovými články, kterými ses mohl řídit od začátku. Já ti říkám, že platím kartou jak o život nejméně ve čtyřech měnách, nikdy jsem nenarazil na poplatek a pokud byly rozdíly v kurzu, tak nebyly zaznamenatelné. Nemluvě o tom, že třeba PayPal a některé zahraniční eshopy si beztak strhávají částky v Korunách dle vlastního kurzu.
misa Misa Záviďte mi - máte proč :o) 25.11.2012 23:35  674
Pegas [673]: no budou se ti snažit protlačit tu jednu smlouvu, co dávaj všem, nic víc ;-)
pegas Pegas 25.11.2012 23:33  673
No tak mám zkušenosti s jednáním v bance na přepážkách a připadá m si skoro jak u organizovaných deaalerů, kteří mi nutí to, co zrovna protlačuje daná instituce. NAvíc toho kurýra budu muset nasměrovat na adresu do práce a tam se těžko můžu probírat papírama ohledně soukromé záležitosti.

[ 542 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt