Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.6.2007 12:56  688
To PigiJako gladiátor můžeš nahlásit až 3 bojové akce, takže si můžeš hlásit jakoukoli fintu a pak uděláš na co máš.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 12:53  687
Feanor [684]: Bonus k BC ma prece bojovnik na 3. a 9. stupni archetypu.
pigi 6.6.2007 12:52  686
Pokud nejak zvyhodnit bojovnika, tak se mi libi snizeni potrebne sily, at uz v zavislosti na archetypu, urovni nebo dovednosti.
Dalsi moznost, co mne ted napadla a tedy jsem nad ni nejak zvlast nepremyslel a nevim, jestli to neni vylozena hloupost, je moznost normalniho utoku s nejakym postihem v pripade, ze jsem mel nahlasenou nejakou fintu, ale nedosahl jsem potrebne prevahy, ale nejakou prevahu mam. Tak by se urcite vice vyuzivalo fint a tim by vlastne doslo k posileni valecnika. Navic by se mohli pouzivat i "nehratelny" finty (tim myslim, kdyz potrebuju velkou prevahu proti protivnikovi, kterej ma podobne BC, ale ta finta by se fakt hodila. Pokud mam treba 20% sanci, ze ziskam potrebnou prevahu, je pro mne vetsinou lepsi zvolit 5x normalni utok nez 4x koukat a nechat do sebe rubat a pak jednou zafintit.)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 12:51  685
Nejsem si jisty, jestli ta snizeni nejsou prilis velka.
Ale o cislech obecne (i nutny pocet fint, pocetobetovanych fint) seda samozrejme diskutovat. Jako zaklad to nezni spatne.
feanor 6.6.2007 12:47  684
2Resurrectionjo to by slo, ale mam pocit ze by na tom byl bitej sermir, ktery si taky snizuje potrebnou prevahu.
Jeste bych tam pridal nejakej bonus k BC. zlodej a hranicas si je taky mohou pomoci dovednosti zvysit.
resurrection 6.6.2007 12:42  683
Takze co treba tohle:

Specializace na ... (typ zbrani)
PODMINKY
- 4. stupen archetypu co ma tento typ zbrani (znamena nejdrive na 5. urovni a ze uz ma alespon 3 finty s tema zbranema)
- obetuje dalsi vybiranou fintu ve prospech teto specializace
- boj s ... (zvoleny typ zbrane) III
- povoleni od PJ a to na zaklade toho, zda-li dotycny finty pouzival atd. Prsote klasicky, aby si to nemoh vzit kdokoliv, kdo treba ty zbrane ani nepouziva.
VYHODY
- snizeni potrebne prevahy u fint z teto zbranove skupiny o -2, minimalne vsak na potrebnou prevahu +1
- snizeni potrebne sily na zbrane z teto zbranove skupiny o -2

Co na to rikate? Nejake navrhy na zmeny?
marosk 1.6.2007 13:26  682
peca_007Nic sa nestalo, ja ti to odpustim:)
peca_007 1.6.2007 11:13  681
Nj, to mam za to, ze jsem si poradne neprecet na co reaguju. sry.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.6.2007 07:05  680
peca_007 [678]: Delka radku odpovida Odl+10. Cili Odl-10 je (Odl+10)-20, tedy desetina radku.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.6.2007 06:53  679
peca_007 [678]: Však on rozdíl mezi Odl+10 a Odl-10 je [Odl+10 - (Odl-10)] = +20
Tedy ano, desetina řádku.
peca_007 1.6.2007 06:41  678
MarosK [675]: -6 je 1/2, -12 je 1/4, takze -10 bude logicky neco mezi. 1/10 by bylo -20.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.6.2007 05:29  677
Dle popisu schopnosti ne.
(Dalo by se o tom uvazovat u narodu, ktere travi vetsinu zivota v sedle.)
envec 1.6.2007 03:32  676
Vztahuje se barbarův boj v terénu i na případ, kdy barbar bojuje na koni?
marosk 31.5.2007 14:53  675
xKiv c)Si si tou tretinou isty? Sak mez riadok je Odl+10 a hento je Odl-10 co je dohromady rozdiel 20 a to je desatina nie?
xkiv 31.5.2007 13:00  674
AnonymNo jo, Rychle hojeni:
a) Na vsech stupnich zvysuje Silu Leceni prirozeneho leceni (2/4/6) ... tam je to snad jasne (normalne se hazi, kroll ma +4, ... nakonec prijde bonus za RH)
b) od druheho stupne dava bonus k vyhodnoceni fyzickych pasivnich postizeni ... to je snad taky jasne (normalne se hazi, kroll tusim nema nic, ...)
c) na tretim stupni ma "automaticke" hojeni - zraneni do velikosti τ3(Odl - 10) [cili zraneni velke tretinu radku a mensi] se ani nepisi - tam se nic nehazi a kroll taky zadny bonus nema (protoze ta +4 je explicitne jenom na prirozene hojeni, tj. na to, co je 1x denne)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt