Dnes se stalo to, o čem jsem tu blekotal už minulý týdem-
Pošta přišla o klienta - zrušil jsem SIPO.
A vtipné na tom bylo to, že jsem od paní za přepážkou očekával dotaz ve smyslu "a proč chcete SIPO zrušit?".
Nic. Jen se zeptala, jestli "mám všechno vyřížený" (převod služeb přes SIPO do teď jdoucích na souhlas s inkasem, chápu)... "ano, všechno mám převedený na souhlas s inkasem" - neřekla ani bé, vytiskla cancák o zrušení a bylo to.
A když jsem si tak (to se musí!) pročetl ten papír, co mi vyjela a dala k podepsání a vidím tam "Důvod zrušení: Jiný důvod", říkám, že jí důvod klidně řeknu... že mě pošta naštvala zpoplatněním potvrzení zasílaného mailem.
Ona na to, že jí to je jedno, dodělala zrušení služby a to je všechno... že by si i poštovní zaměstnanci mysleli o celém SIPO dvý? :-) |