Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 20.8.2007 11:54  704
Hecras [703]: Ale Strelba v boji je AFAIK od toho, abys mohl strilet na nekoho jineho (v dostatecne vzdalenosti) i v pripade, ze na tebe nekdo zrovna utoci zblizka, ne?
hecras 20.8.2007 11:49  703
xKiv Možná že ano, ale představa že střílím na někoho kdo je 1,5m předemnou a chce mě zrovna přeseknout mi je opravdu cizí. Navíc si myslím, že tímto ničím jen tu střelbu v boji, ostatní se využívají stejně.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 20.8.2007 11:42  702
PatchesTakže to je ono? Všem PJ nedávejte tu dovednost??? Když ji někdo bude na přestupu chtít, ale za poslední úr hrajou jen nebojové doupata ještě k tonu ve městě, tak chudák hraničář, který se najednou bude ubírat směrem který nechce. Tím netvrdím že to má každý hned dostat a taky neřeším kdy a jak to dostane. Řeším přehnaný bonus, ona by se pak dávala i ta dovednost snáz, když by nebyla megasilná.
xkiv 20.8.2007 11:36  701
HecrasNerusis tim nahodou vyznam nekterych hranicarovych streleckych schopnosti?
hecras 20.8.2007 11:21  700
No u nás ve skupině to řeším ještě jinak, u mě se prostě nedá střílet z luku ani kuše pokud na tebe někdo útočí. Prostě střelec musí být od bolujících alespoň trochu stranou, jinak mu dovolím protivníka tak maximálně tím lukem bouchnout.
A všichni hráči toto vzali bez nejmenšího reptání jako samozřejmou věc a to mám hodně ubrblanou družinu.
patches Patches 20.8.2007 09:56  699
XXXKdybys tu dovednost měl, jel bys o až +6 dříve, to znamená první/druhý. připočti si to jako bys to měl a srovnej to bez hodu s ostatníma. Možná se budeš divit.

A to je prave ono - on tu dovednost nemel, protoze mu ji PJ proste nedal... Predpokladam, ze proto, ze boj a s nim spojena strelba proste nebyl hlavni prvek dobrodruzstvi, a tudiz Hranicar dostaval na dalsich urovnich casteji pouzivane ci uzitecnejsi dovednosti...
Telvoll: Oprav me, jestli se pletu :-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 19.8.2007 14:07  698
Telvollaby tu byl někdo kdo dokáže bojovníka porazit. Aby bojovník za chvíli nechodil od vesnice k vesnici a nezabíjel na potkání - tak to je megablbost. Kdo pak vybouchá toho hraničáře když se tak rozhodně? Theurg, A kdo toho???

Kdybys tu dovednost měl, jel bys o až +6 dříve, to znamená první/druhý. připočti si to jako bys to měl a srovnej to bez hodu s ostatníma. Možná se budeš divit.
telvoii 18.8.2007 13:22  697
a ještě jeden příklad z praxe. Hraji DrD+ od doby co vyšlo. Hráj jsem hraničáře, který měl střeleckou zdatnost. Musím říct, že hned z počátku nám PJ dával jako protivníky jiná povolání a já jsem se svým střelcem jelv 95% (pokud jsem nehodil na kostkách 10 a víc) vždy jako poslední, protože moje Bč bylo nejnižší ze všech. A ani desíky bojů mi nezaručili dovednost střelba v boji....čili jsem jel mezi posledními. Takže to záleží také na PJ jak dovolí postavám se stát silnými a na nastevení protovníků a náročnosti světa
telvoii 18.8.2007 13:17  696
Lidi nevím co tady furt řešíte.
Když bude hráč svojí postavu zaměřovat na boj, tak je jasné, že bude v boji silná. A uznávám, že s určitou kombinací dovedností je brutální stroj na zabíjení. A o tom to je přece. Pokud si to správně pamatuji, tak DrD+ je nastaveno tak aby postavy na vyšších úrovních byly silné a dovedli věci o kterých se normálnímu smrtelníkovi nezdá.
A ještě bych upozornil na jednu věc.....to že někdo hraje postavu bojovníka (povolání zaměřené na boj) neznamená, že v každém souboji PvP musí vyhrát. Kde je napsáno, že bojovník nemůže dostat nakládačku od zloděje nebo od hraničáře......to že je bojovník znamená, že se specializuje na boj, ale nemusí jej nutně vyhrát, když narazí na silnějšího protivníka.
Kdo říká, že každý hraničář musí dát všem bojovníkům nafrak??? Takový hraničář, který dosahuje astronomických bonusů (+15k Bč atd.) je jeden z mála. Jaké je pravděpodobnost, že dostane zrovna konkrétní kombinaci dovednostía že se dožije té úrovně, kdy ty bonusy bude mít. Ta pravděpodobnost je velice malá.
To že při dané kombinaci dovedností je hraničář silnější než bojovník je pojistka systému, aby tu byl někdo kdo dokáže bojovníka porazit. Aby bojovník za chvíli nechodil od vesnice k vesnici a nezabíjel na potkání.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 18.8.2007 07:59  695
peca_007 [694]: Bingo.
peca_007 18.8.2007 07:56  694
XXX: Bouchi tim IMHO myslel neco jineho, nez ty. Pise preci, ze nasel bonus _jenom_ u Strelby v boji. V zavorce pak dodava, ze jeste u Vyhody terenu, ale tam ze je nespravna formulace. Predpokladam, ze tam je ze dostava bonus bez omezeni, zaimco maximalni bonus by se mel rovnat nejvyse postihu plynoucimu z narocnosti terenu. Nepise, ze bonus za strelbu je bug. :-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 18.8.2007 07:16  693
Peca: oba dva jsme dávali body rovnoměrně do OBR a SIL, takže žádné maxování jedné vlastnosti.

bouchi 685: to jsi kápl dobře, přehlaný bonus za střelbu v boji
peca_007 17.8.2007 17:24  691
posledni odstavec neni dokonceny, to jsem se chtel zeptat, kdo ma zhruba nahranou jakou uroven, ale mozna to patri spise do obecneho klubu. s tematem zde to zasadne nesouvisi.
peca_007 17.8.2007 17:23  690
noir: proc myslis, ze asi nema ty bonusy se zbranemi na blizko? ma cenu na to vubec odpovidat? nebo ti snad pripada, ze kdyz usilovne nejakych 5+ urovni trenuje strelbu lukem, ze si vyslouzi i bonusy na dalsi zbrane, se kterymi vubec necvicil?

tech +15 v 1. kole vypada sice brutalne, ale zase je to jenom v prvnim kole a vyplyva to prave z toho totemu. krom toho, muzes rozepsat z ceho vseho se tech +15 sklada a na jake urovni toho posava dosahne?

pricemz podle me neni realne, aby postava, byt dobre zahrana, ziskala veskere schopnosti na nejnizsi mozne urovni, na ktere je lze ziskat. takovy idealni stav podle me vznikne jen v modelovych prikladech.

krom toho, hrajeme od sameho zacatku, co pluska vysla a mame postavy na 5./6. urovni. posledni dodou hrajeme co tyden v nedeli odpoledne po 4 hodinach.
xkiv 17.8.2007 17:01  689
bouchiO *prirucce* hranicare mluvime odkdy?
Docasne bonusy sice nema vzdycky, ale treba bojovnik je nema nikdy.
A to nemluvim o trvalych bonusech (totem, napriklad).
Oproti tomu bojovnik ma [spoil]bonus za stupne archetypu postupne rostouci az k +6, meco za gladiatora (pocitejme +1, protoze vic nema jistych), neco za barvara(az +3 k OC a +6 k ochrane, vic zase nema jistych) a neco ve formaci kondotieru (nepocitam, protoze za to jiny kondotier dostane stejne velky postih); nikdy nema jisty (ani docasny) bonus k UC - krome krvaveho besneni (ale u KB ma zase nevyhody ...)[/spoil]

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt