Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 19:47  710
Ble dřívější inspiraceCo takhle ta finta hození písku do xichtu? (původní myšlenka už nevímkoho).

kategorie - beze zbraně
Převahu bych dal tak 1 - 2
předpoklady jedna ruka volná
Bojovník se sehne, nabere písek do ruky a hodí ho na nepřítele (skupinku nepřátel). Normálně bych to počítal jako uč pěstí + bonus +2/+3 (nemusím ho nutně trefit). On se může bránit jen uhnutím s postihem - nevím -2? (písku se blbě brání). Po zásahu by měl písek v očích, tudíž postih na sms, bč atd. Postih bych dal rozdíl mezi úč a krytem - sms (zavře oči) a každé kolo by se zmenšoval o jeho sms. jo min 1 kolo by si to stejně užíval.

Připomínky???
domingo 7.6.2007 09:24  709
xKiv [708]: Potom to je OK.
xkiv 7.6.2007 09:22  708
domingoVidno to hlavne na tom ze schopnost utoku v DnD aj DrDo rastie podstatne rychlejsie ako obrana, v DrD+ je to zhruba vyrovnane, aj ked utok ma trochu navrch - UC postavy je rovnake ako OC (ked to nezmenia schopnosti), UC zbrani je vo vseobecnosti vyssie ako OC ... podla mna by mala mat trochu navrch obrana, ale to by boje mohli trvat prilis dlho.

1) Zakladni obrana je "o neco" vyssi nez utok (zaokrouhluje se nahoru)
2) na prvni obranu mas kryt, a na kryt jsou mensi postihy nez na utok
3) bojovnici preci jen nejake obranne schopnosti maji (treba barbar ma ted na prvnim stupni v lehke zbroji +1 k OC)
4) pri "odkryti" 0 k zasahu nedojde, takze pri UC=OC je fakticka sance na zasah cca 44%
5) "low-end" zbrane maji srovnatelne utocnosti a kryty ... u tezsich zbrani (zvlast v kategorii mecu) utocnost roste vic, ale tam mame zase velkou PS a z toho postihy
6) zbroj s tim nezamicha - omezeni je na boj, postih na Obr postihne stejne utok i obranu

Ja si myslim, ze u vyrovnanych souperu obrana *ma* trochu navrch. Teda ta prvni (leda bych mel druhou zbran/stit, pak i ta druha a mozna jeste treti - ale treti uz me muze "outflankovat" a jit do me zezadu)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.6.2007 06:42  707
Dal jsem ji na homepage.
hecras 7.6.2007 06:23  706
Bouchni 518Prosímtě mohl by jsi dát tuto úpravu do záhlaví, už sem ju jednou marně hledal, ale byla moc dobře schovaná.
domingo 6.6.2007 21:38  705
Feanor [691]: To by nemal byt problem. Kedysi som robil nejake prepocty - boj bojovnikov s rovnakou vybavou a rozdielnymi preferenciami (max SIL, max OBR, 1-1). Bez fint a schopnosti (s nimi sa prepocty robit nedaju - prilisna zlozitost), len bezhlave udieranie ...

Vychadzalo to zhruba vyrovnane.

Ked si kazdy berie zbran podla svojej sily, vyhrava orientacia na SIL. Ale zasa bojovnik s orientaciou na OBR ma skoro stale prevahu nad tym co sa orientuje na SIL - a finty dokazu situaciu obratit.

Podla mna sa netreba bat malej sily u bojovnika. Okrem toho pristup - buchajte si do mna, ja to vydrzim - je dost nerealisticky, normalne je nebyt zraneny ... (teda okrem sialenca bijca :-)).

Ludia su prilis zvyknuty na uvazovanie podla DnD & DrDo, kde podla mna zivoty vyjadruju urcitym sposobom aj bojovu unavu, obranyschopnost ... To sice plati este stale aj v DrD+, ale s mensiou vahou ...

Vidno to hlavne na tom ze schopnost utoku v DnD aj DrDo rastie podstatne rychlejsie ako obrana, v DrD+ je to zhruba vyrovnane, aj ked utok ma trochu navrch - UC postavy je rovnake ako OC (ked to nezmenia schopnosti), UC zbrani je vo vseobecnosti vyssie ako OC ... podla mna by mala mat trochu navrch obrana, ale to by boje mohli trvat prilis dlho.
gran 6.6.2007 16:58  704
Btw s tím vylaďováním vám nepomůžu, dokud kámoše nepřinutím, aby napsal kámošovi, aby ze svýho kámoše vytáhl MOJI příručku Bojovníka =/ xD
resurrection 6.6.2007 16:07  703
2Gran: Jiste :-)

2Bouchi: Znamenam si!!
xkiv 6.6.2007 15:56  702
Bouchi [699]Jo, my uz tak hrajeme (kdyz teda jednou za pul roku hrajeme) - nemam pocit, ze by muj bojovnik nebyl v boji uzitecnejsi, nez ostatni (krome krolla s tezkou oji od vozu a velkou mezi zraneni, cimz trochu vyrovna rozdil UC a OC).
BC mivam z cele grupy nejvetsi, at jsem bojovnik nebo carodej, takze si *muzu* stezovat ...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 6.6.2007 13:49  700
*hned si zapisuje, aby mohla v Praze přepsat příručku* - to je potěšující, ona mi ta idea *1 schopnost na první úrovni* přišla trošku... míň motivující pro bojovníka :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 13:45  699
BTW, nevim jestli jsem to sem tehdy psal, ale uprava Bouchi [518] je i oficialne schvalena.
gran 6.6.2007 13:41  698
Jinak Rese, až se to vychytá, dáme to pod Orb, ne? =P
feanor 6.6.2007 13:12  697
2Bouchijj. ted jsem se na to dival do errat. sory moja chyba. ale driv to tam bylo, ze?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 13:11  696
Aha, tady si nekdo neprecetl errata.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 13:10  695
Feanor [691]: Prosimte muzes mi napsat do posty, jak jsi k tomu zlodejovu bonusu prisel?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt