Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 20:39  719
Upgrade:

srupeň archetypu 5 + znalost finty oslepení I

všechno stejné, ale ještě navíc ho potom sekne tím co má v druhé ruce
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 20:30  717
To víš, že je to nedodělaný, když je to první návrh.

Resurr...Pokud vsak na bojovnika nekdo predtim zautoci - mohl by se bránit bez omezení tím co má v druhé ruce.

Khar... s tou helmou bych souhlasil
kharadan 16.6.2007 20:11  715
Tam by se dalo využít toho, že bude dývat stejný bonus na obranu, jako dává postih na smysly
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 16.6.2007 20:09  714
Nezapomínáte na případné hledí u přilby? :)
resurrection 16.6.2007 20:09  713
Jeste dodatek: Pokud se zasazeny rozhodne oci si neprotrit, tak oslepeni po dvou kolech zmizi (mzouranim) samovolne.
resurrection 16.6.2007 20:07  712
XXXTak predne je to dost nedotazeny. Moje verze:

OSLEPENI PISKEM
Predpoklady: piscite misto (napriklad plaz), jedna ruka volna, prevaha +2

Bojovnik se sehne, nabere do hrsti pisek a hodi ho protivnikovi do obliceje, cimz ho dezorientuje a oslepi.

Bojovnik utoci jako beze zbrane (tedy pouze UC+2k6+ bez postihu za chybejici dovednost). Protivnik se brani uhybanim a pripadne stitem (OC+2k6+(stit)). Pokud vsak na bojovnika nekdo predtim zautoci, tento ma postih na obranu -2, pokud se vsak rozhodne fintu neprovest, postih na obranu nema.

Pokud bojovnik zasahl, tak je protivnik jedno kolo dezorientovany a oslepeny (utok s postihem -6 a obrana s postihem -10). Muze se rozhodnout ve sve akci protrit si oci (a postihu se zbavit), ale pak se nemuze nijak aktivne branit (obrana pouze OC).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 19:48  711
omlouvám se za překlepy a chyby
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 16.6.2007 19:47  710
Ble dřívější inspiraceCo takhle ta finta hození písku do xichtu? (původní myšlenka už nevímkoho).

kategorie - beze zbraně
Převahu bych dal tak 1 - 2
předpoklady jedna ruka volná
Bojovník se sehne, nabere písek do ruky a hodí ho na nepřítele (skupinku nepřátel). Normálně bych to počítal jako uč pěstí + bonus +2/+3 (nemusím ho nutně trefit). On se může bránit jen uhnutím s postihem - nevím -2? (písku se blbě brání). Po zásahu by měl písek v očích, tudíž postih na sms, bč atd. Postih bych dal rozdíl mezi úč a krytem - sms (zavře oči) a každé kolo by se zmenšoval o jeho sms. jo min 1 kolo by si to stejně užíval.

Připomínky???
domingo 7.6.2007 09:24  709
xKiv [708]: Potom to je OK.
xkiv 7.6.2007 09:22  708
domingoVidno to hlavne na tom ze schopnost utoku v DnD aj DrDo rastie podstatne rychlejsie ako obrana, v DrD+ je to zhruba vyrovnane, aj ked utok ma trochu navrch - UC postavy je rovnake ako OC (ked to nezmenia schopnosti), UC zbrani je vo vseobecnosti vyssie ako OC ... podla mna by mala mat trochu navrch obrana, ale to by boje mohli trvat prilis dlho.

1) Zakladni obrana je "o neco" vyssi nez utok (zaokrouhluje se nahoru)
2) na prvni obranu mas kryt, a na kryt jsou mensi postihy nez na utok
3) bojovnici preci jen nejake obranne schopnosti maji (treba barbar ma ted na prvnim stupni v lehke zbroji +1 k OC)
4) pri "odkryti" 0 k zasahu nedojde, takze pri UC=OC je fakticka sance na zasah cca 44%
5) "low-end" zbrane maji srovnatelne utocnosti a kryty ... u tezsich zbrani (zvlast v kategorii mecu) utocnost roste vic, ale tam mame zase velkou PS a z toho postihy
6) zbroj s tim nezamicha - omezeni je na boj, postih na Obr postihne stejne utok i obranu

Ja si myslim, ze u vyrovnanych souperu obrana *ma* trochu navrch. Teda ta prvni (leda bych mel druhou zbran/stit, pak i ta druha a mozna jeste treti - ale treti uz me muze "outflankovat" a jit do me zezadu)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.6.2007 06:42  707
Dal jsem ji na homepage.
hecras 7.6.2007 06:23  706
Bouchni 518Prosímtě mohl by jsi dát tuto úpravu do záhlaví, už sem ju jednou marně hledal, ale byla moc dobře schovaná.
domingo 6.6.2007 21:38  705
Feanor [691]: To by nemal byt problem. Kedysi som robil nejake prepocty - boj bojovnikov s rovnakou vybavou a rozdielnymi preferenciami (max SIL, max OBR, 1-1). Bez fint a schopnosti (s nimi sa prepocty robit nedaju - prilisna zlozitost), len bezhlave udieranie ...

Vychadzalo to zhruba vyrovnane.

Ked si kazdy berie zbran podla svojej sily, vyhrava orientacia na SIL. Ale zasa bojovnik s orientaciou na OBR ma skoro stale prevahu nad tym co sa orientuje na SIL - a finty dokazu situaciu obratit.

Podla mna sa netreba bat malej sily u bojovnika. Okrem toho pristup - buchajte si do mna, ja to vydrzim - je dost nerealisticky, normalne je nebyt zraneny ... (teda okrem sialenca bijca :-)).

Ludia su prilis zvyknuty na uvazovanie podla DnD & DrDo, kde podla mna zivoty vyjadruju urcitym sposobom aj bojovu unavu, obranyschopnost ... To sice plati este stale aj v DrD+, ale s mensiou vahou ...

Vidno to hlavne na tom ze schopnost utoku v DnD aj DrDo rastie podstatne rychlejsie ako obrana, v DrD+ je to zhruba vyrovnane, aj ked utok ma trochu navrch - UC postavy je rovnake ako OC (ked to nezmenia schopnosti), UC zbrani je vo vseobecnosti vyssie ako OC ... podla mna by mala mat trochu navrch obrana, ale to by boje mohli trvat prilis dlho.
gran 6.6.2007 16:58  704
Btw s tím vylaďováním vám nepomůžu, dokud kámoše nepřinutím, aby napsal kámošovi, aby ze svýho kámoše vytáhl MOJI příručku Bojovníka =/ xD
resurrection 6.6.2007 16:07  703
2Gran: Jiste :-)

2Bouchi: Znamenam si!!

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt