Bouchi: Do téže příručky, která zaplácala 4 stránky dělěním živočichů, které je v každé učebnici biologie pro třetí třídu základní školy?
Proč několikastránkové? Já to v 60 shrnul na tři řádky, ne?
"Kde se v pravidlech pise o neprenosne dilne?"
-píše se tam:
"Improvizovaný šíp dokážeš zhotovit v divočině, na složitější potřebuješ řemeslnické vybavení".
Co tím chtěl autor říci?
Druhá část souvětí je reakcí na tu první. Je to velmi divná polonegace, z níž se dá odvodit několik věcí, jaká je správná je nezodpověditelné: Výkldy
1/Na improvizované šípy nic nepotřebuješ, na jiné ano.
2/Improvizované vyrobíš v divočině, jiné ne.
3/Improvizované vyrobíš v divočině bez řemeslného zařízení, jiné s ním a ne v divočině.
Který výklad je správný nevím, je to zmateně napsané.
82: To je přece jasné: Kde je zmíněna hlavice (podtyp hrotu), tam má být hlavice, kde není zmíněna, tam je jen hrot. Někdy pravdila navíc ještě nepoužívají slovo hlavice, ale definují detajlněji hrot (u průrazného: "vysloveně napsáno, že je ze železa, u stříbrného materiál stříro) To není můj názor, to je jediná možná jazyková interpretace textu z pravidel.
Takže: Dalekonosný, válečný, průrazný, dutý, mršící, stříbrný= hlavice.
Obyčejný/improvizovaný, zápalný-hrot. |