Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 17.6.2007 09:52  749
Navrhuju možnost obrany pouze uhýbáním nebo štítem, potřebné Odkrytí 6 a +3 k útoku (opravdu se nesnažím cíleně se trefit, jen přibližně a bude to stačit).
envec 17.6.2007 09:51  748
OslepeníCo to udělat tak, že by bojovník využil své zbraně, pomocí které by ze země nabral písek, který by při útoku nepříteli letěl na hlavu, pokud by to nepřítel kryl zbraní tak by zasekl zbraň a písek by letěl dál na hlavu, pokud štít, tak by vykryl písek i útok. Pokud by písek nevykryl, tak by si házel na úhyb s postihem jestli uhnul i písku.
envec 17.6.2007 09:46  747
xxxjestli bude protivítr, tak se to nemůsí zakazovat, se brzo od PJ dozvíš co se stalo :D
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 09:42  746
Proč vůbec to odkrytí 10? Viz finty vydloubnutí očí a škrcení. ty jsou brutálnější, takže tam odkrytí chápu.

Resur...: navrhuju zvednout převahu na +3 (musí na to mít čas to zvednout a hodit. Větší převaha by byla asi nehratelná)

odkrytí by tačilo 6 a obránce by se mohl bránit normálně, jen ne zbraní. bonus za helmu bych mu nedal.

Mohli by jsme to taky zakázat házet v protivětru, ale to už se bavíme o fakt hloupých detailech. Finty jsou popsané v pravidlech velmi krátce a jednoduše.
kafe 17.6.2007 09:03  744
Anebo dát předpoklad ležícího bojovníka, i když to je klišé.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:35  743
hele není to náhodou finta? To přece znamená že má být protivník překvapen ne? Jinak by to čekal a v pohodě uhnul.

Bouchi - Proto je tam ta převaha, aby stihl zvednout písek a mrsk - finta fintič. Zvednutí předmětu, to by bylo 1 kolo, hození 2 kolo. to by opravdu nebyl nikdo překvapen. leda kroll - že se budou dělat bábovičky.
resurrection 17.6.2007 08:34  742
BouchiTo mozna jo, ale me nenapada jak jinak to mechanismove osetrit. Jestlize potrebuju odkryti 10, tak to se pri srovnatelnych hodnotach UC a OC navic ve prospech OC dosahne JEN pri extremnich hodnotach na obou stranach (hod 12 vs 2). Aby to nebylo tak tezky, muselo by se nesystemove snizit potrebne odkryti a nebo vyuzit jiny mechanismus nez normalni obranu (tedy napriklad jako utok zezadu, kdy o utoku nema protivnik potuchy). Napada me uz zde zminena nesystemova obrana jen pomoci OC, jinak vazne nevim... kdyz se tomu bude normalne branit, tak ta finta bude uplne na nic jelikoz se nebude dat takrka nikdy uspesne provest.

Vyjmuti predmetu z obtizneho mista mi nepijde jako "sebrat pisek ze zeme". To spis proste vyjmuti predmetu (coz je -2) + za to ze u toho musi klecet (coz je taky -2). Tedy dohromady -4 (sice je to stejny, ale imho korektnejsi :-), cimz se tedy zvysuje nebezpecnost finty, coz je asi dobre.

Na protirani oci trvam jako na boji po slepu, takze -10. Boj za snizene viditelnosti je podle popisu dost o necem jinym a krom toho ze ma dotycny pisek v ocich, tak ma pred ocima jeste ruce a to je proste slepota.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 08:27  740
Resurrection [735]: IMHO srovnani s utokem zezadu neni uplne na miste. Kdyz s nekym bojuju tvari v tvar, tak si prece davam pozor na _veskere_ jeho pohyby. Tudiz kdyz ma treba v rukavu vrhaci ryku, necha ji sklouznout do dlane a pak ji po mne hodi, tak mam rozhodne vetsi sanci nejak reagovat nez kdyz ji po mne hodi zezadu, kdy o utoku vubec nevim.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:25  739
Sakra, mělo to být oč 0 + ten štít. to je dle pravidel
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 08:23  738
XXX [733]: Zas tam cpes ten netypicky mechanismus ("ale pak se nemuze nijak aktivne branit (obrana pouze OC + případný štít - ten kryje i pasivně)")
Zkuste trochu vyuzovat mechansmy jiz existujici.
Napriklad na sebrani pisku ze zeme se da krasne pouzit mechanismus Vyjmuti predmetu z obtizneho mista. A ten se muze klidne pouzit i na protirani oci (s tim ze kdyz si je protira, tak bude mit jeste postih jako za snizene viditelnosti, navic nemuze utocit, takze ma vlastne -7 k OC).
resurrection 17.6.2007 08:21  737
XXXNj, ale je to presne podle jiz existujicich pravidel :-) No uvidime co na to vetsi odbornici nez my (nemyslim to ironicky, aby nevznikl flame bo tak neco!)... ja treba dost nerad manipuluju s cislama, protoze v DrD+ to neni linearni a nikdy nevim co +/- 2 treba zpusobi...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:18  736
To Resur...Asi to děláš moc brutální, ale podle pravidel máš s oslepením pravdu.
resurrection 17.6.2007 08:18  735
A nebo...2Bouchi: Mam na mysli mechanismus jako pri utoku zezadu. Pri utoku stitem o stitu dotycny vi a tak ho sice prekvapi, ale ne tolik ze ho jim nekdo chce prastit. O tomhle ale dotycny nevi a proto se postupuje jako by "nemel o utoku sebemensi tuseni."

Aby se to tedy zjednodusilo a sjednotilo se soucasnymi pravidly:

OSLEPENI PISKEM
Pozadavky: prevaha +2, piscite ci jine vhodne podlozi a volna ruka nebo pripraveny vhodny material v ruce.

Bojovnik vycka na vhodny okamzik a misto sveho utoku hodi oblak pisku souperi do obliceje. Ten je oslepen a dezorientovan.

Pokud bojovnik nema pisek (ci jiny vhodny material) pripraveny, musi se sehnout a nabrat ho do ruky, pricemz ma postih -2 na obranu, jakoby klecel.

Bojovnik tedy utoci jako beze zbrane bez postihu za chybejici dovednost.

Protivnik je utokem vzdy zaskocen, jelikoz nema o zakernem utoku sebemensi tuseni a jeho obrana je tedy 0. Pokud protivnik tento utok ceka (tedy pouzil napriklad sermiruv odhad umyslu), brani se normalne uhnutim.

Jestlize bojovnik zasahne a dosahne odkryti 10 a vice, finta se zdarila. Protivnik je tak v tomto kole oslepen a plati pro nej stejna pravidla jako pri boji po slepu, tedy obecne ma -6 na UC, -10 na OC a s temito postihy muze utocit i se branit.

Oslepeni trva celkem tri kola a pak dotycny vidi opet normalne. Muze se vsak ve sve akci pokusit protrit si oci a zbavit se tak postihu ihned, do konce kola se ale muze branit pouze uhnutim a to s postihem -10 za boj po slepu a nemuze utocit.


Takhle je to zcela v souladu s jiz existujicimi pravidly.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 17.6.2007 08:17  734
Co takové shrnutíSLEPENI PISKEM

Predpoklady: piscite misto (napriklad plaz), jedna ruka volna, možnost babrat si písek dopředu
prevaha +2

Bojovnik se sehne, nabere do hrsti pisek a hodi ho protivnikovi do obliceje, cimz ho dezorientuje a oslepi.

Bojovnik utoci jako by ho chtěl bouchnout pěsí s bonusem +3 (nechce ho skutečně trefit). Protivnik se brani uhybanim, pripadne stitem a má bonus za helmu (podle postihu k sms má bonus). Pokud vsak na bojovnika nekdo predtim zautoci, tento ma postih na obranu -2, pokud se vsak rozhodne fintu neprovest, postih na obranu nema. Nemůže ale v tomto kole útočit.

Pokud bojovnik zasahl, tak je protivnik jedno kolo dezorientovany a oslepeny - postih -3 k bč,úč,oč. Muze se rozhodnout ve sve akci protrit si oci (a postihu se zbavit), ale pak se nemuze nijak aktivne branit (obrana pouze OC + případný štít - ten kryje i pasivně).

odkrytí: u škrcení je 8, vydloubnutí očí 11. Tohle není případ zmíněných fint, kde je opravdu nutné ho tak přesně trefit, proto bych dal ODKRYTÍ 6 ať nežeru.

Trvání - 3 kola nebo do protření
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.6.2007 08:06  730
Resurrection [729]: No, ty to zduvodnujes jako "jelikoz je tim nenadalym utokem prekvapen", ale to IMHO moc nesedi - i treba u Uderu stitem je protivnik prekvapen (protoze neceka ze by bojovnik utocil stitem), presto si na obranu normalne haze.
Kazdopadne ted nemam cas ty vase mechanismy a cisla studovat, takze se vyjadrim pozdeji.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt