Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
marosk 26.6.2007 16:23  770
PatchesTento navrz sa mi pozdava, myslim ze ho skusim tiez.
resurrection 26.6.2007 13:42  769
xKivNo to ne, sila by se snizila jen pro ucely zraneni. Silu si nemuzes nijak ani umele snizit. Proste ho akorat "mene" prasti, ale s vetsi sanci ho prastit. Predstavuju si to tak, ze proste ho chces trefit za kazdou cenu, ale pripadny zasah pak za moc nestoji. Potrebna sila s tim nema co delat a pak by vypocty byly samozrejme sileny. Takhle se akorat musi znovu vypocitat ZZ, coz v tabulce neni takovej problem imho...
patches Patches 26.6.2007 13:40  768
Rychle bodnutiNeco podobneho jsem vymyslel jenom pro savle - necekane bodnuti. Souper neocekava, ze touhle obvykle secnou zbrani budes bodat, takze mas bonus +3 k UC, ale protoze cepel neni tomuhle utoku uzpusobena, tak take postih -2 k ZZ. Potrebnou prevahu mam na +3, kdyz ji nezisas, nepodarilo se ti soupere prekvapit, takze mizi bonus k UC, ale zustava postih k ZZ...
xkiv 26.6.2007 12:52  767
Navic by pak pro nekoho s velkou chybejici silou bylo extremne vyhodne dat do toho efektivni Sil minus hooooodne, mit zaruceny zasah a ZZ = Zraneni Zbrane - 5 (minus to za chybejici silu a pripadne dovednost).

(z toho mi plyne, ze by se
1) musely prepocitavat postihy za chybejici silu, vcetne toho, ze pri -11 uz zbran nemuze pouzit
2) bonus na utok by musel byt dost velky, aby to vyvazil = vetsi nez Rozdil/2 (protoze tolik by tratil na postizich)
)
resurrection 26.6.2007 12:48  766
XXXNo v podstate je to stejny jako bys vzal kus sily a dal si ji do obratnosti... /2 je tam protoze UC je Obr/2. Jediny co je hloupy je to prepocitavani ZZ s jinou silou no.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 26.6.2007 11:16  765
Resur...To se mi zdá jako moc složité přepočítávání.
resurrection 26.6.2007 08:29  764
XXXCo to dat trochu systemoveji:

- bojovnik nahlasi predem, kolik sily do zasahu da a rozdil mezi maximalni moznou silou a zvolenou silou/2 si pricte do utoku. Pro vypocet zraneni se pak pouziva sila zvolena, nikoliv maximalni. Bojovnik se tedy snazi zasahnout i za cenu slabsiho zraneni.

Priklad: Bojovnik Sil +5 se rozhodne dat do uderu jen silu +2 a ziskava tak bonus k utoku +2 (3/2). Snizi se mu vsak take pripadne zraneni za mensi silu.
marosk 25.6.2007 16:28  762
XXXZaujmave, nesystemove ale zaujmave.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 25.6.2007 16:04  761
Peca - vyzkoušíme

Next one: návrh

RYCHLÉ BODNUTÍ

typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - min +1
předpoklady - jednoruční držení zbraně

Tahle finta by probíhala tak, že by se snažil bojovník využít své rychlosti na úkor síly úderu a byla by spíše vhodná pro rychlé šermíře, gladiátory než pro silné bijce.

mechanizmus: bojovník si k úč přičte rozdíl mezi jeho a protivníkovou převahou, ale stejný počet bodů si odečte od ZZ (Př: +3 úč/-3 zz). Pokud by měl bojovník stejnou nebo menší převahu, nemohl by zaútočit.

V praxi bych si to představil tak, že bojovník čeká na jakýkoli náznak protivníkového pohybu, když bum, v tom mu jedna přistane než si stačí uvědomit vo co tu go.
peca_007 18.6.2007 20:52  759
Resurrection [755]: no dobre, tak to zkuste parkrat zahrat, pouzij to i proti vlastnim postavam, a kdyz vam to prijde OK, tak jo :-)
profa 18.6.2007 17:59  758
Právě, aby nevznikly takovéhle dohady, by se tam ty postihy psát neměly.
resurrection 18.6.2007 16:54  757
xKivA kdyz uz jsme u toho, je lepsi rict "a ma postihy jako pri boji poslepu" nez "a ma postihy -6/-10"

Mam to tam tak napsany, jen v zavorce pripominam co to je za postihy: ...Dale pro nej plati pravidla jako pro oslepeneho protivnika (-6 na UC a -10 na OC).

A snad nemyslis vazne, ze se slepota muze scitat ne? :-) To by me zajimalo jak se da byt treba dvakrat slepejsi :D
xkiv 18.6.2007 14:29  756
Jinak rozlisovat boj za snizene viditelnosti (-1/-3) a boj poslepu (-6/-10), je to docela rozdil :-) Tohle je boj poslepu, protoze postizeny proste nevidi nic a neda se to moc srovnavat treba s pritmim apod.

A kdyz uz jsme u toho, je lepsi rict "a ma postihy jako pri boji poslepu" nez "a ma postihy -6/-10" - protoze kdyz mam slepotu ze dvou ruznych zdroju, tak aby se mi ty postihy nescitaly.
resurrection 18.6.2007 13:38  755
2XXX: Jak rika peca_007, proste kdyz mas stit, tak se tomu ubranis mnohem snaz.

2peca_007: Mno to snizeni prevahy je v zavislosti na tom, ze na skrceni potrebujes 7 a tohle je imho o dost jednodussi, takze je na to 6. Chapu, je to arbitrarne stanoveny, ale me se to zda docela v poradku vzhledem k ucninku.

Varianta, vzhledem k tomu co rikas dal, by byla dat odkryti 7 (jako treba u odzbrojeni nebo u toho skrceni) a slepoty se bez vytreni oci neda zbavit. Sice by to bylo docela ultimatni, ale ne zas tak moc :-D

Jinak rozlisovat boj za snizene viditelnosti (-1/-3) a boj poslepu (-6/-10), je to docela rozdil :-) Tohle je boj poslepu, protoze postizeny proste nevidi nic a neda se to moc srovnavat treba s pritmim apod.
peca_007 18.6.2007 11:21  754
XXX [753]: protivníka se štítem je proste obtížně oslepit pískem. tohle chápu jako vlastnost štítu.

Resurrection [752]: správně jsi dříve poznamenal, že budus k ůtoku = snížení potřebné převahy. sice mi +4 k UČ (-4 k odkrytí) přijde moc (dal bych max 3), ale jak myslíš. postih dle boje poslepu je OK.

vytreni oci bych dal povinne. jinak boj s postihem jako pri snizene viditelnosti (hod si hrst pisku do oci, schvalne za jak dlouho ho vymzouras bez pouziti ruky ;-)

tim by ta finta byla ale dost drsna - proto bych se branil prilesnemu snizovani odkryti (zvysovani UC).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt