Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 27.6.2007 14:22  777
XXXNemel bys to ode me ani odkud kopcit, pac to je dosud pouze u me na disku - proste jenom podobnej napad:-)
Mam toho vic, ale doma nemam pristup na net, takze to budu muset prenest do skoly nebo do prace... snad bych se k tomu behem nasledujiciho tydne mohl dostat...
xkiv 27.6.2007 12:23  776
RessurectionNo u toho je pak spatne extremni pripad - kdyz si dam velky postih na Sil, tak se jeho dalsi zhorsovani do ZZ uz nepromitne, ale do UC se promitne. To je potreba prinejmensim omezit, kdyz uz ne vyrovnat (tim, ze by se zmena UC pocitala ze zmeny ZZ, napriklad).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 26.6.2007 19:59  775
Patches 768Není to z ničeho okopčené, napadlo mě to během hry. Jestli máš víc takových gut fint, tak co to šoupnout někam sem?
profa 26.6.2007 17:29  773
V tom pripade souhlasim.
patches Patches 26.6.2007 17:27  772
Profa"Neni stavena" chapu spis jako, ze jeji hrot jakozto vice ci mene zahnuty neni vhodny pro plne vyuziti sily pri vedeni utoku, proto ten postih k ZZ...
Je pravda, ze by se hrot nejspis mohl poskodit napriklad o kovovou zbroj nebo stit, ale to mi pripada zbytecne komplikovany, zvlast kdyz DrD+ nema pravidla pro poskozeni zbrane...
profa 26.6.2007 16:48  771
PatchesKdyž tam píšeš, že na bodnutí není šavle stavěná, mohla by tam být ještě nějaká pravděpodobnost, že se šavle poškodí (je to jen návrh, aby toho tam nebylo moc).
marosk 26.6.2007 16:23  770
PatchesTento navrz sa mi pozdava, myslim ze ho skusim tiez.
resurrection 26.6.2007 13:42  769
xKivNo to ne, sila by se snizila jen pro ucely zraneni. Silu si nemuzes nijak ani umele snizit. Proste ho akorat "mene" prasti, ale s vetsi sanci ho prastit. Predstavuju si to tak, ze proste ho chces trefit za kazdou cenu, ale pripadny zasah pak za moc nestoji. Potrebna sila s tim nema co delat a pak by vypocty byly samozrejme sileny. Takhle se akorat musi znovu vypocitat ZZ, coz v tabulce neni takovej problem imho...
patches Patches 26.6.2007 13:40  768
Rychle bodnutiNeco podobneho jsem vymyslel jenom pro savle - necekane bodnuti. Souper neocekava, ze touhle obvykle secnou zbrani budes bodat, takze mas bonus +3 k UC, ale protoze cepel neni tomuhle utoku uzpusobena, tak take postih -2 k ZZ. Potrebnou prevahu mam na +3, kdyz ji nezisas, nepodarilo se ti soupere prekvapit, takze mizi bonus k UC, ale zustava postih k ZZ...
xkiv 26.6.2007 12:52  767
Navic by pak pro nekoho s velkou chybejici silou bylo extremne vyhodne dat do toho efektivni Sil minus hooooodne, mit zaruceny zasah a ZZ = Zraneni Zbrane - 5 (minus to za chybejici silu a pripadne dovednost).

(z toho mi plyne, ze by se
1) musely prepocitavat postihy za chybejici silu, vcetne toho, ze pri -11 uz zbran nemuze pouzit
2) bonus na utok by musel byt dost velky, aby to vyvazil = vetsi nez Rozdil/2 (protoze tolik by tratil na postizich)
)
resurrection 26.6.2007 12:48  766
XXXNo v podstate je to stejny jako bys vzal kus sily a dal si ji do obratnosti... /2 je tam protoze UC je Obr/2. Jediny co je hloupy je to prepocitavani ZZ s jinou silou no.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 26.6.2007 11:16  765
Resur...To se mi zdá jako moc složité přepočítávání.
resurrection 26.6.2007 08:29  764
XXXCo to dat trochu systemoveji:

- bojovnik nahlasi predem, kolik sily do zasahu da a rozdil mezi maximalni moznou silou a zvolenou silou/2 si pricte do utoku. Pro vypocet zraneni se pak pouziva sila zvolena, nikoliv maximalni. Bojovnik se tedy snazi zasahnout i za cenu slabsiho zraneni.

Priklad: Bojovnik Sil +5 se rozhodne dat do uderu jen silu +2 a ziskava tak bonus k utoku +2 (3/2). Snizi se mu vsak take pripadne zraneni za mensi silu.
marosk 25.6.2007 16:28  762
XXXZaujmave, nesystemove ale zaujmave.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 25.6.2007 16:04  761
Peca - vyzkoušíme

Next one: návrh

RYCHLÉ BODNUTÍ

typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - min +1
předpoklady - jednoruční držení zbraně

Tahle finta by probíhala tak, že by se snažil bojovník využít své rychlosti na úkor síly úderu a byla by spíše vhodná pro rychlé šermíře, gladiátory než pro silné bijce.

mechanizmus: bojovník si k úč přičte rozdíl mezi jeho a protivníkovou převahou, ale stejný počet bodů si odečte od ZZ (Př: +3 úč/-3 zz). Pokud by měl bojovník stejnou nebo menší převahu, nemohl by zaútočit.

V praxi bych si to představil tak, že bojovník čeká na jakýkoli náznak protivníkového pohybu, když bum, v tom mu jedna přistane než si stačí uvědomit vo co tu go.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt