Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Lopuch, server nejen
pro botaniky
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
1.7.2007 20:18
782
A když bude převaha víc, než 2?
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.7.2007 20:17
781
Ta finta
Co takhle - po zralé (možná) úvaze jsem to trošku překop
RYCHLÉ BODNUTÍ
typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - +2
předpoklady - jednoruční držení zbraně
mechanizmus: bojovník si k úč přičte +2 což je jeho převaha nad protivníkem, ale -2 si odečte od ZZ. Pokud by měl bojovník menší převahu, mohl by zaútočit, ale bez bonusu a postih mu zůstane.
bla bla bla - kecy jako v XXX 761
žádné omezení na sil ani nic podobného, prostě takový rychlý výpad
27.6.2007 16:04
780
Ressurection
Omezeni na efektivni Sil musi souviset s PS zbrane, nejjednodusi je udelat stejne omezeni jako na pouziti zbrane (PS-10).
Patches
27.6.2007 15:40
779
Resurrection
A co hobiti valecnice se Silou -3? Mohly by si zvedat Silu az k Sil=0?:-D
27.6.2007 15:34
778
xKiv
Nj, to me nenapadlo... nejaky pocitani ze ZZ bych ale radeji nedelal. To spis nejaky omezeni. Rekneme do minima sil=0, a vzhledem k tomu ze je to sil/2 k UC, tak uz je ten rozdil docela zanedbatelnej mezi tim kdy se jeste vyplati snizovat a kdy ne. Jeste zkouknu tabulku a pak to kdyztak upravim :-)
Patches
27.6.2007 14:22
777
XXX
Nemel bys to ode me ani odkud kopcit, pac to je dosud pouze u me na disku - proste jenom podobnej napad:-)
Mam toho vic, ale doma nemam pristup na net, takze to budu muset prenest do skoly nebo do prace... snad bych se k tomu behem nasledujiciho tydne mohl dostat...
27.6.2007 12:23
776
Ressurection
No u toho je pak spatne extremni pripad - kdyz si dam velky postih na Sil, tak se jeho dalsi zhorsovani do ZZ uz nepromitne, ale do UC se promitne. To je potreba prinejmensim omezit, kdyz uz ne vyrovnat (tim, ze by se zmena UC pocitala ze zmeny ZZ, napriklad).
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
26.6.2007 19:59
775
Patches 768
Není to z ničeho okopčené, napadlo mě to během hry. Jestli máš víc takových gut fint, tak co to šoupnout někam sem?
26.6.2007 17:29
773
V tom pripade souhlasim.
Patches
26.6.2007 17:27
772
Profa
"Neni stavena" chapu spis jako, ze jeji hrot jakozto vice ci mene zahnuty neni vhodny pro plne vyuziti sily pri vedeni utoku, proto ten postih k ZZ...
Je pravda, ze by se hrot nejspis mohl poskodit napriklad o kovovou zbroj nebo stit, ale to mi pripada zbytecne komplikovany, zvlast kdyz DrD+ nema pravidla pro poskozeni zbrane...
26.6.2007 16:48
771
Patches
Když tam píšeš, že na bodnutí není šavle stavěná, mohla by tam být ještě nějaká pravděpodobnost, že se šavle poškodí (je to jen návrh, aby toho tam nebylo moc).
26.6.2007 16:23
770
Patches
Tento navrz sa mi pozdava, myslim ze ho skusim tiez.
26.6.2007 13:42
769
xKiv
No to ne, sila by se snizila jen pro ucely zraneni. Silu si nemuzes nijak ani umele snizit. Proste ho akorat "mene" prasti, ale s vetsi sanci ho prastit. Predstavuju si to tak, ze proste ho chces trefit za kazdou cenu, ale pripadny zasah pak za moc nestoji. Potrebna sila s tim nema co delat a pak by vypocty byly samozrejme sileny. Takhle se akorat musi znovu vypocitat ZZ, coz v tabulce neni takovej problem imho...
Patches
26.6.2007 13:40
768
Rychle bodnuti
Neco podobneho jsem vymyslel jenom pro savle - necekane bodnuti. Souper neocekava, ze touhle obvykle secnou zbrani budes bodat, takze mas bonus +3 k UC, ale protoze cepel neni tomuhle utoku uzpusobena, tak take postih -2 k ZZ. Potrebnou prevahu mam na +3, kdyz ji nezisas, nepodarilo se ti soupere prekvapit, takze mizi bonus k UC, ale zustava postih k ZZ...
26.6.2007 12:52
767
Navic by pak pro nekoho s velkou chybejici silou bylo extremne vyhodne dat do toho efektivni Sil minus hooooodne, mit zaruceny zasah a ZZ = Zraneni Zbrane - 5 (minus to za chybejici silu a pripadne dovednost).
(z toho mi plyne, ze by se
1) musely prepocitavat postihy za chybejici silu, vcetne toho, ze pri -11 uz zbran nemuze pouzit
2) bonus na utok by musel byt dost velky, aby to vyvazil = vetsi nez Rozdil/2 (protoze tolik by tratil na postizich)
)
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt