Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kharadan 1.7.2007 20:18  782
A když bude převaha víc, než 2?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.7.2007 20:17  781
Ta fintaCo takhle - po zralé (možná) úvaze jsem to trošku překop

RYCHLÉ BODNUTÍ

typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - +2
předpoklady - jednoruční držení zbraně

mechanizmus: bojovník si k úč přičte +2 což je jeho převaha nad protivníkem, ale -2 si odečte od ZZ. Pokud by měl bojovník menší převahu, mohl by zaútočit, ale bez bonusu a postih mu zůstane.

bla bla bla - kecy jako v XXX 761

žádné omezení na sil ani nic podobného, prostě takový rychlý výpad
xkiv 27.6.2007 16:04  780
RessurectionOmezeni na efektivni Sil musi souviset s PS zbrane, nejjednodusi je udelat stejne omezeni jako na pouziti zbrane (PS-10).
patches Patches 27.6.2007 15:40  779
ResurrectionA co hobiti valecnice se Silou -3? Mohly by si zvedat Silu az k Sil=0?:-D
resurrection 27.6.2007 15:34  778
xKivNj, to me nenapadlo... nejaky pocitani ze ZZ bych ale radeji nedelal. To spis nejaky omezeni. Rekneme do minima sil=0, a vzhledem k tomu ze je to sil/2 k UC, tak uz je ten rozdil docela zanedbatelnej mezi tim kdy se jeste vyplati snizovat a kdy ne. Jeste zkouknu tabulku a pak to kdyztak upravim :-)
patches Patches 27.6.2007 14:22  777
XXXNemel bys to ode me ani odkud kopcit, pac to je dosud pouze u me na disku - proste jenom podobnej napad:-)
Mam toho vic, ale doma nemam pristup na net, takze to budu muset prenest do skoly nebo do prace... snad bych se k tomu behem nasledujiciho tydne mohl dostat...
xkiv 27.6.2007 12:23  776
RessurectionNo u toho je pak spatne extremni pripad - kdyz si dam velky postih na Sil, tak se jeho dalsi zhorsovani do ZZ uz nepromitne, ale do UC se promitne. To je potreba prinejmensim omezit, kdyz uz ne vyrovnat (tim, ze by se zmena UC pocitala ze zmeny ZZ, napriklad).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 26.6.2007 19:59  775
Patches 768Není to z ničeho okopčené, napadlo mě to během hry. Jestli máš víc takových gut fint, tak co to šoupnout někam sem?
profa 26.6.2007 17:29  773
V tom pripade souhlasim.
patches Patches 26.6.2007 17:27  772
Profa"Neni stavena" chapu spis jako, ze jeji hrot jakozto vice ci mene zahnuty neni vhodny pro plne vyuziti sily pri vedeni utoku, proto ten postih k ZZ...
Je pravda, ze by se hrot nejspis mohl poskodit napriklad o kovovou zbroj nebo stit, ale to mi pripada zbytecne komplikovany, zvlast kdyz DrD+ nema pravidla pro poskozeni zbrane...
profa 26.6.2007 16:48  771
PatchesKdyž tam píšeš, že na bodnutí není šavle stavěná, mohla by tam být ještě nějaká pravděpodobnost, že se šavle poškodí (je to jen návrh, aby toho tam nebylo moc).
marosk 26.6.2007 16:23  770
PatchesTento navrz sa mi pozdava, myslim ze ho skusim tiez.
resurrection 26.6.2007 13:42  769
xKivNo to ne, sila by se snizila jen pro ucely zraneni. Silu si nemuzes nijak ani umele snizit. Proste ho akorat "mene" prasti, ale s vetsi sanci ho prastit. Predstavuju si to tak, ze proste ho chces trefit za kazdou cenu, ale pripadny zasah pak za moc nestoji. Potrebna sila s tim nema co delat a pak by vypocty byly samozrejme sileny. Takhle se akorat musi znovu vypocitat ZZ, coz v tabulce neni takovej problem imho...
patches Patches 26.6.2007 13:40  768
Rychle bodnutiNeco podobneho jsem vymyslel jenom pro savle - necekane bodnuti. Souper neocekava, ze touhle obvykle secnou zbrani budes bodat, takze mas bonus +3 k UC, ale protoze cepel neni tomuhle utoku uzpusobena, tak take postih -2 k ZZ. Potrebnou prevahu mam na +3, kdyz ji nezisas, nepodarilo se ti soupere prekvapit, takze mizi bonus k UC, ale zustava postih k ZZ...
xkiv 26.6.2007 12:52  767
Navic by pak pro nekoho s velkou chybejici silou bylo extremne vyhodne dat do toho efektivni Sil minus hooooodne, mit zaruceny zasah a ZZ = Zraneni Zbrane - 5 (minus to za chybejici silu a pripadne dovednost).

(z toho mi plyne, ze by se
1) musely prepocitavat postihy za chybejici silu, vcetne toho, ze pri -11 uz zbran nemuze pouzit
2) bonus na utok by musel byt dost velky, aby to vyvazil = vetsi nez Rozdil/2 (protoze tolik by tratil na postizich)
)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt