Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Něco navíc v zeleném?
A proč ne...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
1.7.2007 22:22
789
XXX
bojovník si k úč přičte +2 což je jeho
minimální
převaha nad protivníkem
by bylo prostě lepší :)
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.7.2007 20:52
788
To by mocichtivého taky mohlo napadnout, že když na něco potřebuje převahu 4 a odkrytí 6, a získal převahu 6, tak vlastně potřebuje jen 4ku odkrytí. To samo není pravda, takže by v mnou navrhovaném případě ty hodnoty nemusely vadit.
1.7.2007 20:36
787
XXX
Nejde mi o převahu, tu bych klidně nechal, ale s číslama si hraju nerad. Jde o tu formulaci, která říká, že bonus, jaký získáš je +2 a zároveň říká taky to, že ten bonus je roven tvojí převaze. Tyhle dvě skutečnosti se ve většině případů budou být a vsadím se, že bez odborné konzultaci si většina mocichtivých hráčů přičte maximální bonus, jaký bude mít na dohled.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.7.2007 20:30
786
Kharadan
jakou potřebnou převahu bys tam dal? Mi se 2ka líbí. není to moc ani málo. Stejně pokud bys útočil nátlakem tak máš +2 úč taky a převahu nepotřebuješ. Tohle je rychlost na úkor zásahu. Proto převaha nějaká být asi musí.
1.7.2007 20:20
785
bojovník si k úč přičte +2 což je jeho převaha nad protivníkem
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.7.2007 20:20
784
Kharadan
tak nic, u jiných fint taky můžeš mít větší převahu a nijak tě to nezvýhodní
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.7.2007 20:18
783
tím bych vyřešil všechny ohýbeče lan - hobity a nebyl by tu žádný složitý mechanizmus
1.7.2007 20:18
782
A když bude převaha víc, než 2?
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.7.2007 20:17
781
Ta finta
Co takhle - po zralé (možná) úvaze jsem to trošku překop
RYCHLÉ BODNUTÍ
typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - +2
předpoklady - jednoruční držení zbraně
mechanizmus: bojovník si k úč přičte +2 což je jeho převaha nad protivníkem, ale -2 si odečte od ZZ. Pokud by měl bojovník menší převahu, mohl by zaútočit, ale bez bonusu a postih mu zůstane.
bla bla bla - kecy jako v XXX 761
žádné omezení na sil ani nic podobného, prostě takový rychlý výpad
27.6.2007 16:04
780
Ressurection
Omezeni na efektivni Sil musi souviset s PS zbrane, nejjednodusi je udelat stejne omezeni jako na pouziti zbrane (PS-10).
Patches
27.6.2007 15:40
779
Resurrection
A co hobiti valecnice se Silou -3? Mohly by si zvedat Silu az k Sil=0?:-D
27.6.2007 15:34
778
xKiv
Nj, to me nenapadlo... nejaky pocitani ze ZZ bych ale radeji nedelal. To spis nejaky omezeni. Rekneme do minima sil=0, a vzhledem k tomu ze je to sil/2 k UC, tak uz je ten rozdil docela zanedbatelnej mezi tim kdy se jeste vyplati snizovat a kdy ne. Jeste zkouknu tabulku a pak to kdyztak upravim :-)
Patches
27.6.2007 14:22
777
XXX
Nemel bys to ode me ani odkud kopcit, pac to je dosud pouze u me na disku - proste jenom podobnej napad:-)
Mam toho vic, ale doma nemam pristup na net, takze to budu muset prenest do skoly nebo do prace... snad bych se k tomu behem nasledujiciho tydne mohl dostat...
27.6.2007 12:23
776
Ressurection
No u toho je pak spatne extremni pripad - kdyz si dam velky postih na Sil, tak se jeho dalsi zhorsovani do ZZ uz nepromitne, ale do UC se promitne. To je potreba prinejmensim omezit, kdyz uz ne vyrovnat (tim, ze by se zmena UC pocitala ze zmeny ZZ, napriklad).
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
26.6.2007 19:59
775
Patches 768
Není to z ničeho okopčené, napadlo mě to během hry. Jestli máš víc takových gut fint, tak co to šoupnout někam sem?
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt