Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 2.7.2007 07:25  791
peca_007"Pokud se finta nepovede, proste se nezdari utok. Jako u ostatnich fint."

To neni tak uplne pravda - spousta fint ma u sebe v popisu, ze pokud se nezdari (byt obvykle kvuli Odkryti), tak probiha normalni utok...
peca_007 2.7.2007 04:56  790
a proc ta mvubec davat zminku o prevaze (coz je to, na co imho narazi Kharadan.)?

... bojovník získá bonus +2 k ÚČ a postih -2 k ZZ. ...
... Pokud by měl bojovník menší převahu, mohl by zaútočit, ale bez bonusu a postih mu zůstane. ...

Pokud se finta nepovede, proste se nezdari utok. Jako u ostatnich fint.

A NEBO...

Pokud se napise vhodna formulace, muze to byt "rozvinuti" utoku. Ale nejsem si jisty, zda-li by to potom fintu nepresunulo do "stale pouzivam" kategorie fint. Myslim formulaci priblizne jako:
---
popis: Někdy se stane, že k úspěšnému zásahu protivníka chybí tak málo. Zkušený bojovník však dokáže těžit ze své převahy a v okamžiku, kdy zjistí, že se mu nezdaří úspěšné provedení útoku, může situaci zachránit nečekaným bodnutím, které však nemůže mít takovou razanci, jako regulérní výpad.

mechanismus: V případě, že bojovník ( -> ) včas nahlásil fintu a ( <- tohle možná vybechat) svého protívnika nezasáhl, a má potřebnou převahu, může své ÚČ zvýšit o +2 na úkor -2 k ZZ.
---
Možná bych potřebnou převahu v tomto případě dal 3 až 4. V takovemto podani je to finta podobna "Streh s...", kterou taky pouzivas prakticky vzdy, protoze kdyz selze, utocits normalne. Tady, kdyz se o malo "netrefis", muzes utok zachranit bodnutim.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.7.2007 22:22  789
XXXbojovník si k úč přičte +2 což je jeho minimální převaha nad protivníkem

by bylo prostě lepší :)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.7.2007 20:52  788
To by mocichtivého taky mohlo napadnout, že když na něco potřebuje převahu 4 a odkrytí 6, a získal převahu 6, tak vlastně potřebuje jen 4ku odkrytí. To samo není pravda, takže by v mnou navrhovaném případě ty hodnoty nemusely vadit.
kharadan 1.7.2007 20:36  787
XXXNejde mi o převahu, tu bych klidně nechal, ale s číslama si hraju nerad. Jde o tu formulaci, která říká, že bonus, jaký získáš je +2 a zároveň říká taky to, že ten bonus je roven tvojí převaze. Tyhle dvě skutečnosti se ve většině případů budou být a vsadím se, že bez odborné konzultaci si většina mocichtivých hráčů přičte maximální bonus, jaký bude mít na dohled.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.7.2007 20:30  786
Kharadanjakou potřebnou převahu bys tam dal? Mi se 2ka líbí. není to moc ani málo. Stejně pokud bys útočil nátlakem tak máš +2 úč taky a převahu nepotřebuješ. Tohle je rychlost na úkor zásahu. Proto převaha nějaká být asi musí.
kharadan 1.7.2007 20:20  785
bojovník si k úč přičte +2 což je jeho převaha nad protivníkem
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.7.2007 20:20  784
Kharadantak nic, u jiných fint taky můžeš mít větší převahu a nijak tě to nezvýhodní
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.7.2007 20:18  783
tím bych vyřešil všechny ohýbeče lan - hobity a nebyl by tu žádný složitý mechanizmus
kharadan 1.7.2007 20:18  782
A když bude převaha víc, než 2?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 1.7.2007 20:17  781
Ta fintaCo takhle - po zralé (možná) úvaze jsem to trošku překop

RYCHLÉ BODNUTÍ

typ - bodné nožná i sečné zbraně
potřebná převaha - +2
předpoklady - jednoruční držení zbraně

mechanizmus: bojovník si k úč přičte +2 což je jeho převaha nad protivníkem, ale -2 si odečte od ZZ. Pokud by měl bojovník menší převahu, mohl by zaútočit, ale bez bonusu a postih mu zůstane.

bla bla bla - kecy jako v XXX 761

žádné omezení na sil ani nic podobného, prostě takový rychlý výpad
xkiv 27.6.2007 16:04  780
RessurectionOmezeni na efektivni Sil musi souviset s PS zbrane, nejjednodusi je udelat stejne omezeni jako na pouziti zbrane (PS-10).
patches Patches 27.6.2007 15:40  779
ResurrectionA co hobiti valecnice se Silou -3? Mohly by si zvedat Silu az k Sil=0?:-D
resurrection 27.6.2007 15:34  778
xKivNj, to me nenapadlo... nejaky pocitani ze ZZ bych ale radeji nedelal. To spis nejaky omezeni. Rekneme do minima sil=0, a vzhledem k tomu ze je to sil/2 k UC, tak uz je ten rozdil docela zanedbatelnej mezi tim kdy se jeste vyplati snizovat a kdy ne. Jeste zkouknu tabulku a pak to kdyztak upravim :-)
patches Patches 27.6.2007 14:22  777
XXXNemel bys to ode me ani odkud kopcit, pac to je dosud pouze u me na disku - proste jenom podobnej napad:-)
Mam toho vic, ale doma nemam pristup na net, takze to budu muset prenest do skoly nebo do prace... snad bych se k tomu behem nasledujiciho tydne mohl dostat...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt