Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Zloděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky zloděje edice A (po textové stránce úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.1.2009 19:45  793
JohnJarikv plusku chybí system stinoveho zraneni, nebo tam je a ja ho nevidím (asi je zase nekde mezi radky). Mozna bych to resil tak, ze budes misto krizku zraneni davat body unavy a pak proste protivnik odpadne.

ty zakerne utoky beze zbrane by mozna sli resit, ale dal bych bonus 1/2/3 misto 2/4/6. je rozdíl mezi podrezani dykou a bum pestí (ovsem kdyz vemu co se učí např v musadu, tak tam by to bylo 8/16/24).

plast je plast, ten bych tam netahal.
-tisic bodnutí - to uz mozna prehanis. To HODNE smrdí drd0 a tou megadepi.ovinou tam. Fuj
john_jarik 11.1.2009 18:58  792
re boj bezezbranemoje predstava navychazela z toho, abych delal komba.
spis jsem hledal nejakou moznost jak nezabijet. Da se to samozrejme poresit tim, ze mi PJ dovoli, abych misto zraneni nezranoval :)
ale prijde mi dost smutne, aby postava, ktera je jinak presnej akrobat se nemohla ubranit. Jen proto, ze ji system nuti k braneni uzivat kryt (aby mela nejakou sanci). [kdyz to nebude pruchozi, tak upravim trochu charakternik a vlozim mu do ruky hul]

Napad s nahrazenim dyky se mi libil uz od prvni chvile.
Akorat bych to videl prave spis na UC a Kryt +1/+2/+3. ZZ vubec.
K tomu si dovedu predstavit prave spise ty Zakerne utoky ale holyma rukama. Tam uz je treba znat i tu anatomii a pak se da hovorit o nejakem zraneni na citlivem miste, apod.
Podminkou pro toto vse jsou volne ruce.

Jeste premyslim, jak do toho zakomponovat pravidlo o Plasti ... ale to uz si ted spis jen tak vymyslim dalsi diskusi :)

A posledni vec, kterou u toho ted resim jsou Finty :)
Vlastne by tento akrobat mohl "teoreticky" pouzivat:
- Rukojmi (ale bez moznosti zabiti) /spis to vidim na klasickou ruku za zady :)
- Tisic bodnuti (Tisic uderu)

Ale i to jsem spis zas trosku vymyslel :)
Ale trebas se to nekomu bude libit :)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.1.2009 10:54  791
to vís, neco za neco. Mozna bych mu za to jeste umoznil nektere bojovnikove finty, ale spis ne.
feanor 11.1.2009 10:45  790
XXXjo to vypada dobre, ale jen prakticka aplikace ukaze jestli je to dobre.
Ale nezakazoval bych mu zakerne utoky. Dyt je klidne muze provadet, jen nebude pouzivat dyku ale ruce, kterymi zautoci obzvlaste drtive. Neco jako kdyz karatista drti cihle jedinym uderem.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 10.1.2009 22:37  789
JohnJariktak bych to s tim bojem beze zbrane asi vyresil takhle. Normal bonusy dle schopnosti dýka, ale pouze k uc a zz. Jeste bonus k oc (úhybu) dle stupne schopnosti/2 zaokr. dolů. Bonusem mistra teda ziskas +2. Aby se to dalo uplatnit, nesmis mit nic omezijici pohyb, max asi kozenou zbroj a je to misto schopnosti dýka - tu uz by sis brat nemohl, takze ani zakerne utoky. Taky nemuzes uplatnit tohle "karáčo" v pripade, ze mas v ruce napr. lucernu atd, i kdyz chces kopat. proste lolé ručičky.

tak asi tak. Feanor - co ty na to?
feanor 10.1.2009 16:21  788
XXXvsak tak nejak podobne to resime. Tusim ze jsi pri naslehujicim prestupu nemohl pridat kouzla, ale uz si to presne nepamatuju. je to cca pul roku:-(
Kazdopadne se snazime nejit striktne jen podle pravidel, ale doprejeme si i trochu toho fantazy. Ale vzdy se snazime dodrzovat co nejvice pravidla drd+

treba ted nas bojovnik se snazi o to, aby se stal i trochu knezem. Uz asi 2 mesice se snazi o to, aby ho jeho nova bohyne pocastovala svou prizni. Tak ted mu asi vymyslim nejakej ten peknej sen ve kterym dostane nejaky pokyny k jeho nove draze:-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 10.1.2009 12:33  787
Feanor: uz vidím ty rytíře, co si na sebe sesílají jeste zbroj. To je hrůza a des. Ja bych se snazil vysvetlit hraci, ze pokud chce delat finty, at je bojovník. Pokud kouzlit, tak carodej.

Pokud bych neco takoveho povolil, tak napr takto: dobrá, naucis se 2 kouzla, ale na prestupu si nezlepsis nic z bojovnika. I kdyz budes mit vyssi ur, proste schopnosti budes mit jako o ur niz, nevyberes si finty atd). Ale spis bych se mu to snazil rozmluvit.
feanor 10.1.2009 11:09  786
No vidis. Kdyby jsi byl u nas v druzine a poctive cvicil(vic nez hranicar, protoze nejsi hranicar) a pak ti to nekdo vysvetlil jak se to provadi v praxi, tak by ses to naucil. Vsechno je u nas jen o domluve. My hrajeme pluska protoze nas bavy hrat, ne proto ze to jsou pluska.
kouba 10.1.2009 10:59  785
Pak by jsi se mohl dostat snadno do problémů. Jako bojovník bych stál třebas o Uvlonění. Každé ráno bych se rozcvičoval atd...jestli bych to dostal, tak bych byl nejšťastnější bojovník na světě. Pak je totiž zatím Intuitivní boj atd
feanor 10.1.2009 10:56  784
Kouzelník se naučil schopnost bojovníka. Může se bojovník se slušnou vůlí a Int (to není problém) naučit nějaké kouzlo? Třeba zbroj nebo nějaký ohnivý meč????? Taky mu to povolíš?
No to je vec jina. Na to je potreba ovladat magii. Pokud by to mela byt carodejska magie, tak bych mu to povolil, ale zasadne jen pred tim, nez zacne hrat svoji postavu(pred hrou se domluvit). Pokud by to mela byt therurgicka tak pokud se nepletu, tak theurgove se uci jak vztupovat do astralu(neni k tomu potreba "talent"). Tak pokud by se byl ochonet naucit(a nekdo ho byl ochoten naucit to) zaklady takovychto dovednosti, tak proc, ne. Jako PJ mam hlavne zajem o to, aby hraci bavili a tedy nevidim duvod jim to nejak kazit. Je to prece fantazy a tam je prece mozny vsechno;-)

Jeste je nutne dodat, ze takoveto vyhody casto kompenzuji jinymi vecmi. Prevazne herni zapletkou, u ktere se zapoti. Proste pokud neco chce, tak si to musi sam zaslouzit.
kouba 10.1.2009 10:43  783
FeanorKouzelník se naučil schopnost bojovníka. Může se bojovník se slušnou vůlí a Int (to není problém) naučit nějaké kouzlo? Třeba zbroj nebo nějaký ohnivý meč????? Taky mu to povolíš?
feanor 10.1.2009 10:12  782
KOUBAJasne mas pravdu. Ale taky na druhou stranu by mela byt druzina tolerantni. A pokud nekdo touzi po tom, aby neco umel ci necim byl a zameri na to svoji hru, tak nevidim duvod, proc mu to nepovolit. Pokud nekdo taky neco chce, tak se o to musi zaslouzit. Treba nekdo muze byt za zachranu princezny povysen do slechtickeho stavu. Co pak s temi ostatnimi? Kdyz mu budnou zavidet tak je povysime taky(vim ze je to trochu neco jineho, ale vztahy v druzine to muze taky pocuchat)?

Je samozdrejme problem se spravnym nastavenim cisel nove dovednosti. Ja pokud neco takoveho delam, tak se snazim hledat inspiraci v druhych povolanich a prevadim je do podminek jednotlivych postav.
kouba 9.1.2009 21:07  781
FeanorJe totiž snadné něco povolit. Pak se ale zjistí, že je to naprd nebo je to silné (ve smyslu v nepoměru k ostatním pravidlům). Horší je pak říct. Ty je to moc silný. Myslím, že to zrušíme. A když už někdo dává zranění 20, tak se mu zase nechce dávat jen těch 10.

Nedej bůh aby PJ povolil něco, co se nelíbí zbytku družiny, ale on to tak nechá.
feanor 9.1.2009 10:27  780
XXXJasne tobe se to nelimi a sposte lidi se to taky neliby, ale nejde se obcas nejaka ta druzinka, ktere se totak libi, tak proc jim to zakazovat.
Ale jinak te chapu a souhlasim s tebou
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 10:15  779
no hlavne bych zlodeje, ktery chce bojovat beze zbrane resil normalne dle PPH (dovednost atd.). Tohle mi proste zavani drd0 a tam se mi to velmi nelibilo - proto ta reakce.

[ 792 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt