Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 7.1.2008 12:50  802
xKivNemá náhodou Masakrující sek nějaký požadavek na stupeň archetypu? Nemám u sebe pravidla, ale myslím, že jo, a to buď 6, v horším případě 8. Takže možná ji na 10tém lvl ještě nemá... A mohl by ses podívat i na jiné archtypy? Myslím, že s žádným jiným nedosáhneš podobných čísel.
merwin 7.1.2008 12:43  801
meč/kouzlo/šípJá to poprvé viděl na reklamě pro nějakou onlajnovku (myslím že dokonce něco od Altaru), ale určitě to je mnohem starší =)
xkiv 7.1.2008 12:35  800
XXXsilovy luk se Sil 8 ma ZZ 9 ...

bouchac: 9+3+2+2+12=27, UC 3+5=8 plus opravy za vzdalenost/velikost/rychlost pohybu, odecita ctyrnasobek ochrany, spotrebuje ctyri sipy
mas tam zasah hlavy, dobre, zapocitam bijci i ten:
ZZ s besnenim =26, UC 5+4(ty 4 jsou za besneni)=9, odecita ochranu jenom jednou
bez besneni ale s masakrujicim sekem/uderem hromu ma ZZ jenom 23, ale hazi si 2k6+, takze teoreticky muze mit neomezene.
(se stejnou pravdepodobnosti, s jakou na 1k6 hodim "alespon 6" hodim na 2k6+ "alespon 10").

Nejsem si jisty, jestli se docasne zvyseni sily promitne do ZZ.
Takovou tu vtipnou vec z PJ jsem nepocital, z nekolika duvodu
- je z PJ
- mluvilo se o tom ze (*uz*) Rychla strelba je moc silna.
- pred desatou urovni to nedostanes
- jestli to dobre chapu, tak to neovlivni zraneni na jeden cil


Jinak, kdyz se svoji postavou bojovnika pri hre vidim, ze se bude strilet, tak se taky radsi klidim mimo ohrozene pasmo. Ale to je normalni (mec zrusi kouzlo, sip rozstrili mec, kouzlo spali sip - kde to bylo?).
kouba 6.1.2008 14:52  799
Tak k obdobným hodnotám jsem dospěl též. Na můj popud se rozmohla tahle debata, když jsem s úsměvem na rtech navrhl trp-bijcobarbar, že jej o pivo na 50 m rozknedlím. Potom co jsem mu sdělil hodnoty ZZ tak jsme se k tomu souboji ani nedostali. Škoda, mohlo být pivko.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.1.2008 12:56  798
mám tam chybu, 5 a 6 řádek tam nepatří
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.1.2008 12:39  797
xKivtak jsem vzaj nabušence s max vlastnostma a střed elfa na 10 lvl a vyšlo mi to tkhle. (netlačil jsem do sil všechny body co dou, takže jde ještě větší knedlič)

bouchač je horal, sil 8, obr 7, zrč 7, vol 5, iq 0, ch 2
používá silový luk 8 + 3 st.zdatnost + 2 válečný šíp, +2 hlava + 12 rychlá střelba = 27 + 1k6 = 80-140

střeďák elfák, sil 6, obr 5, zrč 7, vol 3, iq 2, ch 4
tak jsem vzaj nabušence s max vlastnostma a střed elfa na 10 lvl a vyšlo mi to tkhle. (netlačil jsem do sil všechny body co dou, takže jde ještě větší knedlič)

bouchač je horal, sil 8, obr 7, zrč 7, vol 5, iq 0, ch 2
používá dlouhý skládaný luk 7 + 3 st.zdatnost + 2 válečný šíp, +2 hlava + 12 rychlá střelba = 26 + 1k6 = 70-120

v poho můžou mít soustředěnou, rychlou i střelbu v boji na 3/3 a jejich zz není z daleka konečné, pokud se naučí některé schopnosti (viz pravidla a PJ, víc sem nenapíšu), tak může mít sil dočasně i o pár bodíků lepší a to seš klidně okolo zranění 200 při 6ce. Takže nějaké poznámky v pravidlech, že si protivník odečítá "něco" si nevšímáš.
xkiv 4.1.2008 14:15  791
XXX
U válečného to máme ještě +2zz


To uz se vyrovna ...


u mršícího nebo průrazného je to daleko lepší sranda


prurazne: odecitas jenom polovicni ochranu, ale protoze strilis alespon dva sipy, tak stejne odectes vic. A navic maji postih na ZZ.
mrsici: postih na ZZ, ale pokud se ujmou tak delaji zraneni +3 (kazdy zvlast), tj. ctyri sipy 16 ctverecku za kolo .. (to uz lepsi sranda je)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 4.1.2008 14:11  790
xKiv - taky jsem nepočítal zásah do hlavy. Tohle zranění také záleží na tom, jaké se střílí šípy. U válečného to máme ještě +2zz, u mršícího nebo průrazného je to daleko lepší sranda.

Kharadan - Je to silná schopnost, dobře a co? ......... a co jako?

xKiv, Kharadan, Warren: každopádně děkuji za názory/vyvrácení názorů.
xkiv 4.1.2008 13:56  789
XXX
tak si těch 26 převeď a uvidíš.
Kterych 26? ]


Aha, uz to vidim.

SZ +26 = 60 krizku. (pri maximalnim hodu na zraneni, pravdepodobne zasah tela)

Ja jsem u nabusence se silovym lukem dosel k maximu (hod 6, zasah tela) 96 (pred odecteni ctyrnasobne ochrany).

U toho bijce je to teda 24 (bez toho zapocitaneho +3 za 2k6+, protoze asi teda fintit nemuze) + 6 (maximalni hod na 1k6) = +30: 100 krizku presne a ochranu odecita jenom jednu.
A nestoji ho to omezene zdroje (sipy).
A nezvladne to od zacatku boje. Poprve asi v sestem kole, ale pak uz kazde kolo.
xkiv 4.1.2008 13:51  788
XXX
tak si těch 26 převeď a uvidíš.


Kterych 26?


A nezapomeň, že jsem bral největšího sušáka s nejslabším lukem. jinak to může být i 30.


Ja jsem bral namakance se silovym lukem.


ale nechápu jak u toho můžu fintit, když musím vyhlašovat nátlak a bezhlavý útok.


Hmm, to mas pravdu. Tak ma o 3 min. (na druhou stranu jsem nepocital zasah hlavy).


zrovan mám vytvořeného bijce, který má sil 10 a je na 9 úr, ale zz 15 základní? Cos to použil za zbraň?


"specialni bojovnicke" (tj. z prirucky bojovnika):
obourucni dvoubrita sekera, bitevni perlik, zelezny kyj (vsechno obourucne, Sil 10). Maji zaklad 13 nebo 14, se Sil 10 je to 13, s +2 za obourucni drzeni jednorucni [1] zbrane 15.

[1] ze ma zbran v nazvu "obourucni" jeste neznamena, ze je obourucni i podle pravidel.
kharadan 4.1.2008 13:45  787
XXX 782Mě narozdíl od tebe nejde o čísla, ale spíše o to, jak se k nim dostat a ten postup je u této schopnosti jednoduchý, přímý a dokonce i reálný (za předpokladu, že někdo tak rychle střílet dokáže).
Je to silná schopnost, dobře a co?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 4.1.2008 13:42  786
warr....780proč by se jako neměl trefit? Není to taky teoretické?

proč by si na nízké úr nevrzl? Osatní si taky na nízkých úr nevrznou? To jako postava nemá 10 lvl je k ničemu?

"jenom" 52 políček po odečtení zbroje. To jenom je fakt srandovní.

zloděj umí kromě kuše používat i jiné schopnosti - to ranger neumí?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 4.1.2008 13:35  785
xKiv 781můžeš mi prosím do pošty poslat, jaks u toho bijce dostal těch +7kzz, počítám, že tam bude zahrnut bonus i za běsnění, ale nechápu jak u toho můžu fintit, když musím vyhlašovat nátlak a bezhlavý útok.

zrovan mám vytvořeného bijce, který má sil 10 a je na 9 úr, ale zz 15 základní? Cos to použil za zbraň?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 4.1.2008 13:15  782
Khar... 779tak si těch 26 převeď a uvidíš. A nezapomeň, že jsem bral největšího sušáka s nejslabším lukem. jinak to může být i 30.
xkiv 4.1.2008 11:17  781

Berte v úvahu že ranger na vyšší úrovni má možná už šanci s tím něco trefit, ale na nižší si ani nevrzne


On tu schopnost na nizsi urovni nema ... on ji nema ani na vyssi, ma ji teprve az na "nejvyssich" urovnich (tak po desitce).
(mluvime o rychle strelbe)


Rychlá střelba je schopná dát maximální zranění 20 + základ ZZ


Moment, rychla strelba je az 10 sipu?

Nejlepsi co udela rychla strelba (samotna) je:
-3 k BC, +12 k ZZ, +3 k Sil pri urcovani postihu k BC za chybejici silu
(predpokladam, ze ma dost velkou silu aby ve vysledku nemel postih za chybejici silu)
[ dobre, tohle si muze namaxovat na lvl 9 ... ]

Pak ma jeste za sterleckou zdatnost (tu musi mit na tretim stupni):
+6 k soubojovemu dostrelu, +3 k maximalnimu dostrelu, celkovy bonus za mireni se zveda o 2 (to je k UC a jenom kdyz mitil alespon kolo), +3 k ZZ

Za strelbu v boji muze mit jeste +6 k BC, za trojkolove mireni +6 misto +3 (takze se streleckou zdatnosticelkem +8) k UC

Pak existuje jeste neco jako vicenasobna strelba (ktera se teoreticky da namaxovat uz na 16te urovni)
Coz samo o sobe dava maximalne 6 sipu bez postihu (ale taky bez dalsich bonusu)

Kdyz zapocitam nabouchaneho hranicare na 10te urovni (clovek, maxuje silu):
Sil 9, Zrc 5 (strelba 2), Obr (taky maxoval) 7
To uz si muze pohodove dovolit silovy luk (ma-li stedreho PJ):
bez hranicarskych zamereni: BC 6, UC 7, ZZ 9 (10-18 krizku, prumerne 13.5; pokud budeme postulovat protivnika s ochranou 5, ochranou hlavy 2 a OC 5, tak vcetne nezasahu a zasahu hlavy dostane prumerne 6.96 krizku za sip)
S +3 k ZZ za streleckou zdatnost to bude kolem 14-24 (pri zasahu tela, pred odectenim ochrany) a ~10 za sip (se vsim vsudy).

Rychla strelba samotna zveda zraneni 4x, takze na 56-96 (se stejnymi predpoklady jako v minule zavorce ale prumerne jenom ~40; pokud ma cil namaxovanou zbroj 10/5, tak jenom 4*~6=24 krizku).
[ nepocitam mu zadne bonusy k UC, za mireni by mel hodne a to by se dost projevilo; kdyz vezmu tech +8 za namaxovane mireni, tak ma prumer za jeden sip ~19 (do te ochrany 10/5, OC 5)]

To jsme na urovni ~10.

S obdobnymi parametry (Sil 10, Obr 5) muze mit bojovnik zakladni ZZ 15 ... a k tomu dalsi bonusy (dame 7 stupnu bijce, to je na nektere utoky z fleku +7 k ZZ, +4 UC, jestli to chapu spravne, tak k tomu jeste muze pouzit nejakou peknou fintu (zrovna v tech kategoriich ve kterych ma to ZZ 15 ma finty na hazeni na zraneni 2k6+ misto 1k6 .. to je prumerne dalsich ~+3); pak mu dame jeste treba ty dve/tri v gladiatorovi, za to muze mit taky +2 k ZZ), celkem 15+7+3+2=27
to je ZZ, po prevodu 70 krizku ...
Teda ve skutecnosti je to SZ=24+2k6+, coz bez toho plus dela +26..+36 ... [60 .. 180 krizku]
Pri prumernem hodu 7, zasahu do tela a ochrane 10 to dela
[24+7=31 ~ 110 krizku - 10 ochrany] 100 zraneni.
Jeste chce nekdo tvrdit, ze bojovnik nema nic co by delalo velke zraneni? (jeste jsem ho mohl nechat zasahnout hlavu, bonusy na UC na to ma)

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt