Davec [802]:
S tím omezením máš pravdu, na desítce tu fintu nebude mít.
S jiným archetypem takových čísel asi nedosáhneš, ale s jinou schopností hraničáře také ne.
Nějak ni není jasné, proč se tohle porovnávání vlastně dělá? Někomu vadí, že je jedno povolání schopno dát velké zranění a jiné není? Jen tak z hecu? Nebo proč vlastně? Vždyť ono to beztak funguje stylem "během kola eliminuješ soupeře" a tam je mi celkem jedno, jestli to zranění je za 300bodů, nebo za 60. V absolutní míře to jedno sice není, ale ve většině případů má oboje podobný herní dopad.
Stejně jako, když už se tu něco podobného řeší, mělo by se brát taky v potaz dostupnost. Vždyť přeci aby se hraničář mohl podobným směrem vydat měla by být jeho hra velmi úzce zaměřená. K čemuž buď bude mít prostor (záleží na stylu hry, který se hraje a k jeho přístupu hráčů + PJ) v tom případě je to beztak jedno, zda něco takového umí, nebo ne dřív než někdo jiný. No a nebo k tomu nebude mít prostor a v tom případě se k tomu postavy, jež mají k drtivým schopnostem blíž k podobným číslům dostanou mnohem snáze. |