Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 11.1.2008 16:26  823
XXXhraničář je střelec úplně každý. No dobře 95 procent hraničářů si bere střelbu, takže to bude (na zhruba 47,5%) hraničář - rychlostřelec. Asi každý chce umět něčím bojovat. Pokud by se zasvětil, tak je to ještě lepší, ale není to zdaleka nutnost.

Dovolil bych si nesouhlasit - zavisi dost na charakteru sveta a akcnosti v nem se odehravajicich dobrodruzstvi a hlavne u Hranicare vybira vetsinu novych dovednosti stejne PJ, takze pokud nejsou dobrodruzstvi prilis akcni, tak ani sebelip namaxovanej a jinak nyboostovanej hranicar nemusi dostat vic nez 1. stupne Strelecke zdatnosti ;-)
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 11.1.2008 16:15  822
hraničář je střelec úplně každý. No dobře 95 procent hraničářů si bere střelbu, takže to bude (na zhruba 47,5%) hraničář - rychlostřelec. Asi každý chce umět něčím bojovat. Pokud by se zasvětil, tak je to ještě lepší, ale není to zdaleka nutnost.

ty bonusy z PJ na zvětšení sil může získat i před 10 lvl v pohodě. Záleží na hře.
xkiv 11.1.2008 14:46  821
Davechouby bijec, ted mluvim o barbar+rytir (maxuju ochranu, bijec byl na SZ).

Taky jsme se mezitim prehoupli na maximalni uroven.
noir 11.1.2008 14:13  820
Jo, jo, ono je to celé úpostavené na mnoha proměnných.
davec 11.1.2008 14:10  819
xKivNevím, jestli je dobře, že pořád píšeš "bojovník" a "hraničář", když jde vlastně o "Bijec" "Hraničář - Rychlostřelec". Týká se to i Noira. Ten prozměnu směšuje různá hraničářská zaměření.
xkiv 11.1.2008 14:09  818
Noirmedy obejde ") (krome toho, krz medy se spatne strili)

Nebo muze prijit z druhe strany.

Taky to predpoklada, ze si nemuze vybrat cas (i medove nekdy musi jist, spat, ...).

+ taky muze mit odpovidajiciho rytirskeho ore (nemusi to byt kun, pro zacatek muzeme zkusit slona :)
noir 11.1.2008 14:01  817
xKiv: Pokud mu budou v cestě stát méďové, tak těžko. Parametry médi jsou v bestiáři...
xkiv 11.1.2008 13:55  816
NoirNe, on uz ma Sil 12, takze tech +8 mu ZZ (s lukem) nezvedne.

Kolik ma ten medved UC? Trefi se, i kdyz bude utocit bezhlave? Jakou ma Rch (*presune* se behem 1 kola o 10 metru?)? Jake ma BC?
Co bude delat v okamziku, kdy jeho hranicar lezi v bezvedomi na zemi?

Vidim neco, cim bojovnikovo OC dorovna, ale na zasah hlavy to porad jeste neni (navic bojovnik muze zacit dost daleko, aby mel hranicar na UC postih za vzdalenost, a stejne se v jednom kole presunout dost blizko, aby mohl zautocit)
noir 11.1.2008 13:42  815
xKiv: no, s +8 k síle to už něco dá, ne?
Medvědi odvedou pozornost, válečník kolem nich neprojde. ZZ medvěda na 7. úrovni je 15. T.j. pokud bude medvěd útočit bezhlavě a trefí do hlavy a padne mu 6, tak je to 56 čtverečků.
Jak víš, jsou schopnosti, které hraničáři dávají možnost, aby se nepřipravoval.(PPJ).
xkiv 11.1.2008 13:12  814
NoirDyt sem rikal - kdo bude mit lepsi pripravu, vyhraje.
Hranicar potrebuje pripravu na to, aby mohl mirit (+11 k UC) a nebo bojovnika prekvapil - tj. aby zasahl hlavu; nebo na to, aby mohl strilet nekolik kol po sobe bez toho, aby na nej bojovnik naklusal a zmastil ho TvT.
Bojovnik prave naopak (ale s OC 18 si neco dovolit muze, hranicarovo UC (bez mireni a presneho trefeni) mi vyslo nejakych 12).

Nejaky medvedi moc nepomuzou (kolik udelaji zraneni pres ochranu 20? kolik pres ochranu 40?), naboostovani vlastnosti mu mozna zlepsi OC, ale ne ZZ, na ukryti potrebuje cas, na ziskani aury (a tim na neferovku) potrebuje cas (a je omezeny vzdalenosti - o kdyz 320m moc omezeni neni), ze nema postihy za zraneni mu bude k nicemu v okamziku kdy ho jedna rana do hlavy poslala do bezvedomi, ...
noir 11.1.2008 12:58  813
xKiv: myslel jsem skrz kopec, přes který bude vidět-tak aby sám viděn nebyl. Neříkám, že bude mít vše, ale aspoň na pár těch věcí našetří.
xkiv 11.1.2008 12:55  812
NoirVetsinu z toho mit nebude, protoze se celou karieru specializoval na lukostrelbu (mj. tech 7 sipu za kole *je* z PPJ) a muze mit jenom jedno zasveceni ...
Strilet skrz kopec klidne muze, ale pak bude mit tak hnusnej postih za vzdalenost, ze stejne hlavu netrefi ...
a jakmile hlavu netrefi, tak proste zraneni neudela.
noir 11.1.2008 12:45  811
xKiv: Nepočítej raději ani věci z PPJ, jako to, že hraničář sebou bude mít dva medvědy, bude naboostovaný různými rituály(třeba až +8 k síle), ukrytý tak, že ho bojovník ani neuvidí, případně bojovníkovi sníží atributy. Nebo si zvedne OZ na 20, bude procházet půdou tak, že bojovníka vždycky překvapí. Nemluvě o možnostech jako je to, že nebude mít postihy za zranění, může střílet skrz kopec, apod...
Tohle všechno navíc k poměrně masivnímu zranění. Hraničář je bůh.
xkiv 11.1.2008 12:29  810
Jo, trochu jsem to prepocitaval a vyslo mi:

1) max ZZ co muze hranicar mit jednim sipem s lukem (podle pravidel) je 15: silovy luk ma zaklad 6 a max Sil 12 (to je 10) +2 za valecny sip +3 za streleckou zdatnost
2) pri hodu 6 je to: pri zasahu tela +21 (36 krizku), pri zasahu hlavy +23 (45 krizku)
3) postavim proti tomu hranicari bojovnika (pravda, na hodne vysoke urovni - nejmin 18), ktereho do hlavy trefi jenom s prekvapenim (nehazi na obranu) a do tela pohodove z kazdeho sipu anuluje 40 krizku (a v dalsim kole uz si rubne)

Zhruba mi vychazi, ze vyhraje ten, kdo se na to lip pripravi.
Kdyz bude hranicar strilet a bojovnik nebude mit ani tuseni, ze tam nekdo je, tak da (povysime ho taky nekam k 20te urovni) svych 7 sipu do hlavy a posle bojovnika do kytek (do druheho radku, ale za velke zraneni pujde do bezvedomi + ztrati dalsi 2 krizky za krvaceni).
Jinak si hranicar moc neskrtne a pocet sipu za kolo na tom moc nezmeni.

Nepocitam, ze by si bojovnik vzal kamarady, to by pak vychazkovym krokem prisel az k hranicari a sipu by si nemusel vsimat vubec.
dajen 8.1.2008 09:48  809
xKiv [800]: "Meč přeruší kouzlo, šíp předběhne meč, kouzlo spálí šíp!"
To byla online sms hra od Altaru, kde proti sobě hráli hráči pomocí posílání sms (na principu kámen nůžky papír). Za každý vyhraný souboj jsi postoupil o 1 úroveň, za každý prohraný jsi o jednu klesnul. Byla to celkem prča :-)

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt