Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
2.8.2007 13:17
827
Plus další zákazy, podmínky, doplňky, bez toho, kdy se volí tenhle typ manévru-ani zda je to typ manévru, finta, akce apod. Jak se to hlásí, a další jistě nepodstatné věci, tam taky nejsou.
Proč to enfunguje o boje dvou zbraní, jak to funguje u štítu a meče apod.? Nevím. Testovali jste to? Jak dlouho, na jakých úrovních, s jakým výsledkem?
2.8.2007 13:13
826
Tak si to shrnme (aspon to nebudes muset cist):
Specializace na zbran
Predpoklady: 3.,6.,9. stupen archetypu + dovednost boj s prislusnou zbrani na 3. stupni
Ucinek:
I. stupen dava pausalni bonus +1 ke vsem zakladnim bojovym atributum (boj, utok, obrana, zraneni)
II. stupen dava moznost zvolit pausalni bonus NEBO styl boje (obrany, utocny, prevahovy), pricemz na dany atribut ziska +2, na protichudny -1, na treti +1. Viz. tabulka.
III. stupen pouze zvysuje hlavni bonus na +3.
Zbytek jsou budto vysvetlujici texty nebo "pribehove texty". Celkem to ma ani ne 5 vet.
2.8.2007 13:04
825
Kecy v kleci. Na +ku se mi líbí spousta věcí, právě proto ještě pořád do klubů chodím. Tahle úprava je ale nešťastná.
2.8.2007 13:00
824
Noir
To me neprekvapuje kdyz se ti na DrD+ nelibi nic... spis me prekvapuje ze sem jeste chodis.
2.8.2007 12:42
823
Ressurection: A na délku to má víc, než celý soubojový systém v jiných hrách. Jo, intuitivní to není ani za nehet, vpodstatě je to kombinace tří featů v True 20, ale míň pružné, míň zábavné a mnohem složitější.
Dynamická? Hm, dynamika situace "Zvolím +1 k ZZ nebo +2 Úč" je opravdu až nebezpečně výbušná...
Ber to jako názor: Nelíbí.
2.8.2007 12:38
822
Noir
Co to s tim ma prosimte spolecnyho? Muzes se obtezovat a precist si to aspon nez neco placnes? Zakladni myslenka neni "bonus ke zraneni jednoho druhu zbrane", ale "dynamicka moznost manipulace se zakladnimi bojovymi atributy".
2.8.2007 10:54
820
Hm, ne že by DnD "+2 ke zranění jednoho druhu zbraně" nebylo tak o pět řádů elegantnější...
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
2.8.2007 10:48
819
Resurr...: podle PS zbraně bych to nedával taky. Jeden bonus.
Viking: když mám jako gladiátor výhodu výběru ze všech zbraní, tak toto omezení je úplně protigladiátorské. Myslím, že je to úplně v rozporu s myšlenkou gladiátora. Ať si vybírá ze všeho, to by potom všichni gladiátoři bojovali kombinací zbraní a to není gut nápad.
2.8.2007 06:29
817
A toprosím je gladiátor mým oblíbeným archetypem. To s tím gladiátorem je proto, že díky své všestranosti se do tohoto pravidla moc nehodí. takže jsem si vybral buď bude mít gladiátor mít výhodu oproti ostatním nebo nevýhodu. Zvolil jsem druhou mořnost s tím, že jsem z toho udělal i výhodu díky tomu, že se jako jediný může specializovat na dvě zbraně. Úpravám se nebráním širší diskuse je vždy dobrá.
1.8.2007 16:58
816
XXX
Gladiatora taky nechapu proc ma to omezeni :-) Sice sem polovicni autor, ale nepodarilo se mi pro nej prosadit stejne podminky...
I. stupen je myslen podle PS zbrane, ne sile toho kdo s tim macha...
II. muze provadet finty normalne, nijak ho to neomezuje. Je to proste akorat manipulace se zakladnimi bojovymi atributy (boj, obrana, utok) a jejich "prelevani". Vsechno si volis pred hodem na boj + imho muze sermir odhadnout jaky zpusob boje zvolil pro to kolo jeho souper prislusnou schopnosti.
III. jj, je to mozna trochu slaby vuci tomu kdy se k tomu bojovnik dostane. Po odzkouseni v praxi ocekavam zmenu smerem nahoru nebo odstraneni postihu a nebo oboji.
Uz sem s Romikem mluvil o celkove generalni uprave pravidel. Neco jako "DrD+ revised" :-)
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
1.8.2007 15:51
815
Romik - nový doplněk
- bod 5: nesouhlas s tím omezením u gladiátora. Proč zrovna 2 zbraně to nechápu. To je nemůže specializovat na sekeru když se chce bránit štítem? Netlačil bych ho nutně do dvou zbraní.
I stupeň: dal bych bonus stejný všem. To jako kdo má větší SIL tak se líp trefí a kdo menší dostane bonus k ZZ? To asi ne.
II stupeň: když bude bojovat obraně může i fintit? Třeba střeh s mečem. Co pak takový šermíř a vybírání akcí, počítalo by se tam i s tímhle? Dal bych že ano fintám, ne akcím. (možná to tam máš a překouk jsem to)
III stupeň mi příjde za 3 body dost slabý u toho paušálního bonusu.
Ten systém obranného a jiného boje se mi líbí. Ten bych dal možná automaticky od určitého stupně arch. Asi dlouho totiž nebudu chápat proč má obranný boj hraničář a ne bojovník. To je blbost nadblbostní.
jinak jsem navrhoval: na 3 a 9 stupni bys získal bonus k oblíbené kategorii. Dle tabulky postihů za chybějící dovednost, akorát tam dáš + nísto postihů.
31.7.2007 09:27
814
Nový doplněk
Na stránkách RomiKovy družiny byl uveřejněn nový doplněk pro bojovníka. Jmenuje se "Specializace na zbraň" a naleznete jen
Zde
. Budeme rádi za každé názory. Diskuze je zde a na RPG Foru.
31.7.2007 08:56
813
No, tohle u nás občas pokulhává.
XXX
RIDE snowboards -
www.ridesnowboards.com
30.7.2007 21:26
812
xKiv
U nás: Bojovník si nahlásí víc akcí dle schopnosti a až příjde na řadu, tak si 1 vybere. Žádné komplikace. Soubojové pravítko leží uprostřed a všichni vidí vo co go.
Hlavně nutíme i ostatní vše nahlásit dopředu, jaké kouzlo bude kdo kouzlit na koho atd. jinak by byla bojovníkova výhoda v pr. naposled theurg nenahlásil akci a nedělal v tom kole nic. Smůla jsme přísní.
29.7.2007 12:01
811
my máme taky veřejné pravítko...nikomu to nevadí a bojovníci si finty vybírají podle toho, na kterou mají - to asi bude většinový postup
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt