Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 3.8.2007 11:03  836
Wolfi [831]: A proč zrovna tady výjimka? Když už, tak všechno stejně, ne ?
noir 3.8.2007 09:48  835
Tak nějak.
hecras 3.8.2007 09:31  834
Mě tento systém příjde zbytečně složitej a vyžadující stále připočítávat různé čísla.
Mnohem víc se mi líbil návrh ve kterém specializace na zbraň snižovala potřebnou sílu pro danou zbraň a potřebnou převahu na finty, přišlo mi to jasné jednoduché. Tady je moc bonusů na který se musí dávat pozor.
patches Patches 3.8.2007 07:30  833
XXXale 9 stupeň archetypu získá bojovník na 11 ÚR nejdřív.
Neplati uplne pro kazdeho, nekteri hraji bez pravidla a povinnem stridani archetypu (taky jsme to nejakou dobu zkouseli)...

Ale souhlasim, ze treti stupen by na tom 9. stupni archetypu mel byt silnejsi... ostatne spousta bojovniku se na nej nedostane ani na 15. urovni, pokud postupuji ve vice nez dvou archetypech...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 3.8.2007 06:44  832
Resurr..8263 stupeň - zvýšil bych paušální bonus na +2 a bojovník by mohl používat ty druhy boje spolu s tímto bonusem. možná je to drsné, ale 9 stupeň archetypu získá bojovník na 11 ÚR nejdřív.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.8.2007 05:52  831
Profa [830]: Kdepak, je tam +2 BČ, +2 OČ, tedy dohromady bonus +4 (rozdělený)/-1, jako v ostatních druzích :)
profa 2.8.2007 18:43  830
Taky bych hlasoval pro. Je lepší něco dělat, byť ne dokonale, ale lepší, než nedělat nic a akorát kritizovat...
jen TP - máte menší chybu (asi překlep) v definici III. stupně, typ obrana - chybí mi tam to +3.
romik 2.8.2007 17:17  829
zatím v anketě hlasovalo pět lidí 4 pro a 1 průměr. Takže asi tak se ten doplněk líbí.
resurrection 2.8.2007 13:21  828
NoirKdyz neznas system, potrebujes tam "zákazy, podmínky, doplňky" apod. ktere na tom webu skutecne jsou. Kdyz ten system znas, tak si uvedomis ze to je DOVEDNOST, jejiz pouziti se hlasi pred hodem na boj stejne jako kazda jina cinnost. V pouziti fint ti nic nebrani. Se dvema zbranema to funguje stale stejne, musis mit ty zbrane na 3. stupni a boj se dvema zbranemi taky, coz je ale porad jedna podminka "boj s prislusnou zbrani na 3. stupni". Co je tak zvlastniho na meci a stitu? Neni to pouze dostatecne otestovane po strance tech cisel, a predpokladame, ze se bude zvysovat bonus na 3. stupni...
noir 2.8.2007 13:17  827
Plus další zákazy, podmínky, doplňky, bez toho, kdy se volí tenhle typ manévru-ani zda je to typ manévru, finta, akce apod. Jak se to hlásí, a další jistě nepodstatné věci, tam taky nejsou.
Proč to enfunguje o boje dvou zbraní, jak to funguje u štítu a meče apod.? Nevím. Testovali jste to? Jak dlouho, na jakých úrovních, s jakým výsledkem?
resurrection 2.8.2007 13:13  826
Tak si to shrnme (aspon to nebudes muset cist):

Specializace na zbran

Predpoklady: 3.,6.,9. stupen archetypu + dovednost boj s prislusnou zbrani na 3. stupni

Ucinek:
I. stupen dava pausalni bonus +1 ke vsem zakladnim bojovym atributum (boj, utok, obrana, zraneni)
II. stupen dava moznost zvolit pausalni bonus NEBO styl boje (obrany, utocny, prevahovy), pricemz na dany atribut ziska +2, na protichudny -1, na treti +1. Viz. tabulka.
III. stupen pouze zvysuje hlavni bonus na +3.

Zbytek jsou budto vysvetlujici texty nebo "pribehove texty". Celkem to ma ani ne 5 vet.
noir 2.8.2007 13:04  825
Kecy v kleci. Na +ku se mi líbí spousta věcí, právě proto ještě pořád do klubů chodím. Tahle úprava je ale nešťastná.
resurrection 2.8.2007 13:00  824
NoirTo me neprekvapuje kdyz se ti na DrD+ nelibi nic... spis me prekvapuje ze sem jeste chodis.
noir 2.8.2007 12:42  823
Ressurection: A na délku to má víc, než celý soubojový systém v jiných hrách. Jo, intuitivní to není ani za nehet, vpodstatě je to kombinace tří featů v True 20, ale míň pružné, míň zábavné a mnohem složitější.
Dynamická? Hm, dynamika situace "Zvolím +1 k ZZ nebo +2 Úč" je opravdu až nebezpečně výbušná...
Ber to jako názor: Nelíbí.
resurrection 2.8.2007 12:38  822
NoirCo to s tim ma prosimte spolecnyho? Muzes se obtezovat a precist si to aspon nez neco placnes? Zakladni myslenka neni "bonus ke zraneni jednoho druhu zbrane", ale "dynamicka moznost manipulace se zakladnimi bojovymi atributy".

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt