S tim PS bych do toho vubec nestoural. To je ukazatel kterej je tedka vybalancovanej jak je a pausalni bonus na tohle to imho akorat rozhodi a navic po par levelech je stejne na nic. Jedine na ty nejtezsi zbrane, ale ty bych nechal jak jsou a PS bych proste nechal.
Snizovani potrebne prevahy je v podstate zahrnuto v tech soucasnych bonusech. Neni to ale jako snizeni prevahy, ale zvyseni BC, coz ma dalekosahlejsi bonus a je to mnohem vyhodnejsi. Ostatne bonus do UC je v tom taky, takze se snizuje i potrebne odkryti. Zvyseni techto atributu navic kompenzuje tu nedostatecnou silu pripadnou.
To co navrhuje peca_007 je dost malo efektivni na to aby si to clovek vubec bral. A opet, nehybal bych primo s temi cisly u fint. Prijde mi elegantnejsi zvysovat ty zakladni atributy. Jak rika XXX, je to otazka pripsat si par cisel do deniku...
Uplne puvodni idea byla vzit dovednost "Boj s ..." a ty cisla proste prevratit do bonusu. To je sice na prvni pohled mozna jednoducha varianta, ale uplne to odbourava ten takticky prvek, ktery je imho to zajimavy na ty dovednosti. Moznost prelevat dynamicky hodnoty zakladnich bojovych atributu je to co bojovnik v soucasnosti opravdu hodne silne postrada. Tim ze mu tu moznost dame se skutecne stane panem boje a bude ho ridit, urcovat tempo atd.
Mozna by stalo za to vice to standardizovat. Dat to skutecne na skupinu zbrani, odbourat ty soucasny omezeni apod. Nebat se to proste napalit jako normalni dovednost v souladu s pravidly. Takhle je to takovy hodne opatrny a plny pojistek proti munchkinistum :-) To bych ale klidne nalozil na bedra PJ. Kdyz to povoli, je to koneckoncu jeho blbost... |