Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kafe 7.8.2007 15:04  850
Resurrection:

Na druhou stranu každá postava má svoji úlohu ve družině a pokud by bojovník neustál první linii anebo alespoň nebrzdil protivníka, tak si hráči mohou dělat na každé hraní novou postavu. I ta prokletá čísal, bohužel, mají svoji úlohu.
resurrection 7.8.2007 07:44  849
S tim PS bych do toho vubec nestoural. To je ukazatel kterej je tedka vybalancovanej jak je a pausalni bonus na tohle to imho akorat rozhodi a navic po par levelech je stejne na nic. Jedine na ty nejtezsi zbrane, ale ty bych nechal jak jsou a PS bych proste nechal.

Snizovani potrebne prevahy je v podstate zahrnuto v tech soucasnych bonusech. Neni to ale jako snizeni prevahy, ale zvyseni BC, coz ma dalekosahlejsi bonus a je to mnohem vyhodnejsi. Ostatne bonus do UC je v tom taky, takze se snizuje i potrebne odkryti. Zvyseni techto atributu navic kompenzuje tu nedostatecnou silu pripadnou.

To co navrhuje peca_007 je dost malo efektivni na to aby si to clovek vubec bral. A opet, nehybal bych primo s temi cisly u fint. Prijde mi elegantnejsi zvysovat ty zakladni atributy. Jak rika XXX, je to otazka pripsat si par cisel do deniku...

Uplne puvodni idea byla vzit dovednost "Boj s ..." a ty cisla proste prevratit do bonusu. To je sice na prvni pohled mozna jednoducha varianta, ale uplne to odbourava ten takticky prvek, ktery je imho to zajimavy na ty dovednosti. Moznost prelevat dynamicky hodnoty zakladnich bojovych atributu je to co bojovnik v soucasnosti opravdu hodne silne postrada. Tim ze mu tu moznost dame se skutecne stane panem boje a bude ho ridit, urcovat tempo atd.

Mozna by stalo za to vice to standardizovat. Dat to skutecne na skupinu zbrani, odbourat ty soucasny omezeni apod. Nebat se to proste napalit jako normalni dovednost v souladu s pravidly. Takhle je to takovy hodne opatrny a plny pojistek proti munchkinistum :-) To bych ale klidne nalozil na bedra PJ. Kdyz to povoli, je to koneckoncu jeho blbost...
hecras 7.8.2007 06:39  848
Já bych specializaci na zbraň nebral tak doslova na jeden tip zbraně, ale na skupinu zbraní (meče, sekery, šavle apod.) Potom snižování PS má stále význam, protože málokdo má někdy sílu na zvládnutí úplně všech zbraní.
Celou skupinu bych mu jako specializaci nechal přece jen je to bojovník a nemusel by být tolik omezen.
Navíc ty bonusi bych viděl tak, že za každý stupeň se sníží PS i potřebnou převahu o 1, ale převaha nesmí klesnout pod 1.
peca_007 6.8.2007 21:28  847
S tou potrebnou silou to je na dve strany. Bojovnik si muze Sil za 3 urovne zvednout 1x az 2x. Take je pravda, ze po 9 urovnich mu bude -2 k PS asi opravdu na nic.
Jeste to chce promyslet.
profa 6.8.2007 20:32  846
Klidně bych dal bonusy větší. Celkem třeba dohromady -3 k převaze a -4 k PS. (I. -> -1 PS, -1 přev.; II. -> -2 PS, -2 přev.; III. -> -3 PS, -4 přev.)
Ale nevím, jaký má smysl snižovat PS, když pokud si vezmu nějakou zbraň jako svou hlavní a oblíbenou, ve většině případů na ni už sílu mám (nebo jen nepatrně nižší).
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.8.2007 20:29  845
Počtyrozhodně si nemyslím, že by se při tom útoč/ubraň boji zásadně zesložitily pravidla jak tu myslím někdo psal. Jdiné co by bylo, že by si hráč bojovníka napsal do osobáku pár čísel navíc a to je otázka přípravy na hru.

nevím jak u koho, ale u nás mají všichni hráči deníky připraveny tak, aby se do pravidel koukalo co nejmíň během hry. Ne žádné str. 90 příručka vlevo dole u kaňky od fernetu. Kdyby si to bojovník před hrou nenachystal, tak by měl smůlu.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.8.2007 20:20  844
peca_007-1 k potřebné síle zbraně: s tím bych souhlasil, kdyby se to vstahovalo na všechny zbraně toho druhu (sekery, meče atd.), i s větším levlem a SIL postavy by to dávalo smysl.

Ovšem: myslím že autor myslel že se postava specializuje na konkrétní zbraň - třeba lehkou sekeru, kterou používal bojovník první 3 úrovně. Jaké bych pak podle tvé úpravy měl výhody na větším levlu, třeba 10??? -2 k potřebné SIL zbraně bych nepotřeboval, dávno bych měl SIL větší. Jedinou útěchou by byl -2 k převaze. To by byla polovina schopnosti nanic.
peca_007 6.8.2007 19:09  843
RomiK: Tak jsem na to koukal a mel bych par pripominek. Celkove o nepovazuji za uplne spatny napad a zakladni myslenka je IMHO dobra.

- Necinil bych vyjimku u gladiatora.
- Zvolena zbran by musela byt ta, jenz postava pouziva naprosto jasne jako svoji hlavni a oblibenou zbran (rozhodne slovo ma PJ).
- Zamyslel bych se nad Hercasovym navrhem, ze ktereho mi vychazi jednoduchy a pruhledny system:
- - I. stupen: -1 k potrebne sile zbrane
- - II. stupen: -1 k vyzadovane prevaze pro provadeni fint
- - III. stupen: -1 k potrebne sile zbrane a -1 k vyzadovane prevaze pro provadeni fint
- - pochopitelne se jednotlive stupne kumuluji, takze na tretim stupni je to celkem -2 k potrebne sile a -2 k potrebne prevaze.

"potrebna prevaha" sice neni terminus technikus, ale doufam, ze si rozumime -- jedna se o prevahu, jenze je potreba k uspesnemu provedeni finty.
profa 5.8.2007 10:45  842
Taky mi to přišlo logické a správbné, dát něco i do BČ. Ale když to Resurrection zobecňoval, tak tohle jaksi vypadlo, a proto jsem si myslel, že jde o překlep.
romik 5.8.2007 08:47  841
ResurrectionA hlavně, když máš vyšší BČ, hůře se na tebe provádějí finty - lépe se bráníš. Takež bonus do BČ také není od věci. Stejně jako soustředění na obranu, kde máš jak bonus k BČ tak bonus k OČ.
resurrection 5.8.2007 07:48  840
ProfaNeni, myslenka byla u te obrany byla, ze na lepsi braneni je potreba mit jak vysoke BC, tak vysoky OC, ale mozna by nebylo od veci to dat vsechno jenom do OC. Logicky vzato ale kdyz mas defensivni postoj, tak mas lepsi prehled o situaci a tedy slovy pravidel vetsi BC...
profa 4.8.2007 13:19  839
Mně se to taky nezdá špatné. Jenom jsem chtěl zjistit, jestli v tom není chyba.
romik 4.8.2007 09:17  838
Však ten, komu to přijde složité to používatn ebude a je to jednoduché. Mylsím, že čísla se malinko zvýší - bonusy. Ale jinak mi to nepřijde ani nějak složité. Z mého pohldu je to ok (a pozor, njsme autorem). Abych nebyl nařčen z čehokoliv. Na stránkách RomiKovy družiny je možno v sekci o DrD+ dávat doplňky od každého autora.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.8.2007 21:11  837
Tak na to se už zeptej autorů :)
profa 3.8.2007 11:03  836
Wolfi [831]: A proč zrovna tady výjimka? Když už, tak všechno stejně, ne ?

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt