Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 8.5.2007 18:35  101
tak to chce nějakýho dříče, kterej ti to dá dohromady (jako třeba já)
viking 8.5.2007 17:42  100
Jo já mám jen ty nápady :-)
profa 8.5.2007 17:39  99
peca : co myslíš tou vizí čarodějnictví ?
profa 8.5.2007 17:38  98
Máš dobré nápady...ale nevím, zda by to bylo proveditelné, vybalancovat by to ale asi šlo.
viking 8.5.2007 16:32  97
Vaření lektvarů - specializovaný hraničář. Práce s krví a moc získávaná přes rituální vraždy? Archetyp čaroděje a tam by mohlo být i to, že je zakázaný. Možná, kdybyste své nápady usměrnili takto bylo by to super. Ale to je jen můj názor. Dělání magických předmětů? Možná nové dovednosti u Zloděje.
profa 8.5.2007 13:47  96
Ehhh...ano, to by bylo možné, dokonce pravděpodobně jednodušší, než se snažit o takovouhle utopii, ale na druhou stranu jde o poměrně rozsáhlý obor (už jen vaření lektvarů je dost velký) a jeho začlenění do existujících povolání by mohlo dost rozhodit vyváženost povolání.
viking 8.5.2007 13:12  95
Tohle sem moc nepatří, ale proč psát celé povolání. Proč třeba neudělat nový archetyp k bojovníkovi, čarodějovi. Přidat nové dovednosti k ostatním povoláním a jejich začleněním do stávajích dovednostních pavouků. Možná je to ještě více nesystémové, ale mě to přijde jako dobrý.
profa 8.5.2007 13:07  94
Pabook [90]: Ta vize o zakázaném povolání se mně osobně nikdy moc nelíbila, neviděl jsem žádný důvod, proč by to mělo být zakázané (masochisty u nás taky nikdy nikdo nepronásledoval). Takže tady možná bude prostor pro změnu.
Získávání Wodky (to jsem nevymyslel já, ale líbilo se mi to minimálně jako pracovní název) z krve jsme zvolili hlavně pro to, že se dá snadno měřit a zjistit, kolik jí je (pomocí zranění), což se u jiných předmětů zdaleka říct nedá (nebo je k tomu potřeba složitější systém).
Taky se mi občas trochu zdá, že většina věcí, které tu navrhujete, už má svoje zařazení (východní medicína, bylinkaření = hraničář, atp. - nebudu to teď hledat).
Ke změně základního systému - je to sice všechno pěkné, kdybych v tom běžel sám, asi bych šel trochu jinou cestou, ale já nejsem prvotní tvůrce projektu a nemůžu si dělat, co chci.
Jinak mi připadá, že naprostá většina aktivit už je zahrnuta v těch šesti dosavadních povolání a zbývá už jen málo skulin, do kterých jde nové povolání "narvat".
peca_007 8.5.2007 10:53  93
anonym [92]: dobry je se aspon podepsat a udat nejaky kontakt. jinak jestli se ti chce, tak mi to posli, muj email je v obrazku s kontakty na mych strankach
anonym 8.5.2007 10:40  92
AlchymistaTaky jsem začal psat alchymistu, mám ho pojatého uplně jinak, zatím mám jenom 20 stránek, tj. 1.kapitola o získávání magické energie, můj alchymista ji může získavat z přírodních magických zdrojů (roh jednorožce, apod.), z umělých zdrojů (tzv. krystaly), magických míst a pomocí run - poté magenergii může používat pro tvorbu lektvarů a magických předmětů (dále tzv. unikátních elixírů - např. nápoj lásky, elixír věčného mládí a artefaktů), poté se můj alchymista zabývá bylinkářstvím, mechanikou a tvorbou golemů, mám napsanou celou 1.kapitolu - to je teorie o celé alchymii (co je surová magenergie, magické pole, magické místo, magická surovina, krystal, magické počasí, runa atd.) a dále pravidla jak magenergii získávat, pak mám zhruba seznam dovedností (je to dovedností typ povolání) a úvod (hlavní vlastnosti - Zrč a Int) - sám bych potřeboval s mým alchymistou pomoct, hlavně s kapitolou mechanika (pasti, výbušniny, rachejtle) a bylinkářství (v tom se vůbec nevyznám), nevím, jak dát moji práci na net a dát to sem nejde, je to moc dlouhé... kdyby měl někdo zájem se na to podívat, dejte mi mail, budu rád za každou kritiku
peca_007 8.5.2007 06:17  91
včera mi vypadl net. sorry za překlepy. pišu z pda.
chtěl jsem říci, že máme přirozenou magenergii. sice ji je málo, ale to se musí stejně změnit kvůli našemu alchymistovi.
PME je od začatku navržená _I_ jako omezovač ruzných praktik,ale I jako zdroj energie pro tyto praktiky.
paboook 7.5.2007 23:55  90
Par obecnych poznamekUz tu zaznelo nekolik podobnych pripominek, ale musim se taky ozvat.


1. Povolani ktere je "na drtivé většině světů zakázáno a jeho provozování se často trestá smrtí" nema v plnohodnotnych pravidlech pro povolani co delat.


2. Povolani potrebuje 1 hlavni silnou nosnou myslenku, ktera zapada do systemu DRD+. V pripade alchymisty jde predevsim o jeho zpusob ziskavani magenergie (ci jak tomu rikat) a nekolik zakladnich zpusobu jejiho pouziti. Ziskavani z krve se mne osobne velmi nelibi, a zpusoby vyuziti jsou u vas omezeny pouze na vyrobu predmetu. A to je proste malo (vzpomente si na vytky vuci alchymistove "neakcnosti" ve starem Drd).


3. Vase vize alchymisty je velmi omezena. Podivejte se jake ruzne valecniky, zlodeje atd. umoznuji hrat soucasna pravidla. Alchymista by mel byt nemene variabilni.


4. Detaily se nema cenu zabyvat dokud neni definitivne ujasnena zakladni koncepce.


5. Zakladni chyba je mozna v tom, ze se snazite prilis vychazet z klasickeho Drd. Snazte se na nej zapomenout a vytvorit neco uplne noveho.


Neberte to ve zlem, ale jako dobre minene rady. Budu vam drzet palce aby se alkac povedl stejne jako dosavadni povolani.
peca_007 7.5.2007 21:50  89
prpfa: jo zapomněl jsem, wodka mi prijde jako velmi nevhodný název. ale to lze dopilovat časem.

neboj se sbírat nápady. o tom je tvorba povolání také. čím víc tím líp. pak úplné blbosti vyházíte a zbytek se obrousí, aby zapal jako precizní soukolí

se systémem vám rád pomůžu, I radou. nechci se vyloženě vnucovat, vnukli jste mi určitouvizi čerodějníka, kterou jsem nastínil již dříve.

v zásadě lze čerpat základ pro výrobky I z jiných surovin, než krve, at již vlastní či cizí.

to povolání musí mít I světlou stránku, ne jenom cejch kacířství
profa 7.5.2007 21:20  88
Léčiva - bude to řešeno parametrem Doba aktivace, tedy že se lektvar začne projevovat až po určité době a postupně (jak to bývá u léků obvyklé).
Finance - žádné finance na výrobu nejsou potřeba (Wodka jde z krve a suroviny z přírody), takže by to neměl být problém.
profa 7.5.2007 21:17  87
Akcni alchymista - bude umozneno za pomoci drog (obrovske bonusy na bojove akce)
ZÁKLADNÍ PŘÍSTUP - mockrát vám děkujeme za to, že projevujete tolik důvěry k něčemu, co vlastně ještě nebylo zcela doděláno a ukázáno, tedy že nebyly dosud odtajněny všechny možnosti rozvoje.
Archetypální způsob - ano, takhle jsem to taky chtěl udělat, ale přišel jsem jen na málo věcí do oborových schopností (i když by se nějaké zcela jistě daly vyrobit).

A TEDY DALŠÍ MOŽNÝ VÝVOJ - buď to tady můžeme klidně zabalit, začít na to úplně kašlat (neříkám, že bych neměl co dělat jiného).
Nebo přistoupit na vaše verze, a pak bychom se (tedy alespoň já) dostali do role sběratelů nápadů do jakési divné slátaniny, kompromisu, který neuspokojí ani jednu stranu.
A nebo nám můžete dát alespoň prostor dotáhnout naši vizi do konce, ukázat, co to všechno může udělat, a přinášet nějakou konstruktivní kritiku (a ne tu zcela destruktivní, která by nás nutila začínat znovu od nuly).

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt