Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
envec 9.9.2007 23:00  888
RomanBudejovictifinty mají příliš nízké převahy, převaha 1 na zvýšení 2ZZ bez jediné další nevýhody? převaha 2 na to abys někoho trefil do hlavy?
u šavlového tance jsem vůbec nepochopil k čemu je převaha potřebná, nebo oproti komu tu převahu má bojovník získat, jediné co mě logicky napadlo je mít převahu proti všem, ale to by stejně nehrálo roli, buď se roztočí potom co už na něj byly vedené útoky nebo před tím, na takové roztočení bych dal spíš sbíraní síly
U oťukávání bych minimálně přidal, že bonus získá jen, když bojovník v tom kole kdy provádí tuto akci, není zasažen.
romanbudejovicti 8.9.2007 16:03  887
Nové bojovníkovi fintySepsal jsem nějaké ty finty pro bojovníka, ale nemám možnost je nikde vyzkoušet, a proto se obracím na toto fórum. Chtěl bych znát váš názor a budu vděčný za každou dobrou radu, jak finty poupravit a vylepšit. Finty najdete na mých stránkách na adrese http://www.budejovicti.wz.cz/drd/drd/bojovnik.htm
gran 7.9.2007 06:16  886
Už jsem se chtěl zapojit, protože mi měl kámoš přinést mou příručku, místo ní jsem ale vyfasoval 200,-, supr, ne? =P
envec 29.8.2007 13:44  885
díky
gwin 28.8.2007 21:28  884
ProfaPleteš si kluby :) http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=draci_doupe_plus
xkiv 27.8.2007 08:48  882
Proste na lehkou zbroj nesmi chybet zadna sila.
Stejne jako na "zadnou" zbroj.
(napriklad Bckovy mechanismus Kamenne kuze zahrnuje "lehkou" zbroj pod "zadnou" zbroj :)
viking 26.8.2007 22:11  881
Zbroj samozřejmě!
viking 26.8.2007 16:20  880
Je to na straně 90 v PPH. Jinak to znamená, že potřebná síla na nošenou zbraň se od tvé síly liší o 0 a méně.
envec 26.8.2007 15:19  879
Co je to pls v drd+ lehká zbroj?
resurrection 25.8.2007 16:14  878
JackeLeeNo puvodni zamer byl prave podkopat tu primocarost :-) Dat trochu volnosti a variability tomu povolani. A ano, je to volitelne, kdy novacci se toho netknou a ostrileni hraci budou mit aspon neco k uspokojeni vzrustajicich kombicih a jinych potreb :D
jackelee 25.8.2007 14:00  877
ResurrectionTa tvoje úprava pro bojovníka je sice velice zajímavá, ale nelíbí se mi na ní, že podkopává bojovníkovu přímočarost vývoje. Na druhou stranu je to volitelné pravidlo...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 20.8.2007 14:16  876
Resurr..: gladiátor je supr a má podle mě dost hustý schopnosti - dle bč na tebe útočí jen jeden, možnost výběru hafo akcí (ne fint, akcí), vybírá si finty jaké chce, dál ta provokace, možnost počátečního "maskování" atd.

Problém je jinde a to konkrétně v schopnostech, které by měli mít všechny archetyp. bojovníci společné a získávali by je od určité dosažené úrovně (jako s tím bojem a soustředěním). Např. specializace na zbraň/skupinu zbraní, útoč/oč boj a podobně.
xkiv 20.8.2007 13:01  875
Kondotier by byl zabavnej v druzine kondotieru ... (to se da taky hrat :)
Gladiator taky vyzaduje urcite prostredi, ale ma dost slusne pouzitelnych schopnosti. I kdyz se do meho vyberu nedostaly.
resurrection 20.8.2007 12:42  874
Jeste me napadloS tema schopnostma, jak si rikal ze hrac vyzobe ty dobre ze vsech archetypu, tak to alespon krasne profiltruje bojovnika. Po nejakem case s timhle systemem zjistis, ktere schopnosti jsou tradicne temer u vsech a ktere tradicne u nikoho. Ty oblibene zachovas, neoblibene vyhazis a nahradis je necim ve stylu tech oblibenych... Sam vidis ze gladiator a do jiste miry i kondotier nemaji tak lukrativni schopnosti jako treba rytir nebo barbar.
resurrection 20.8.2007 12:37  873
xKiv3 body jsou proto, aby sly zvysovat i schopnosti jineho archetypu. Ty tri body na 21. urovnich nijak dramaticky pocet schopnosti nezvysuji...

Z tech dodatecnych omezeni me nektery taky napadli, ale pouzil bych jen:
- jedna schopnost muze byt zvysena maximalne o jeden stupen za uroven
a popripade mozna i:
- narocnost schopnosti roste, takze na 3. stupen 6. schopnosti je potreba 9. stupen archetypu aby byla za 1 bod. A analogicky se vsim ostatnim.

"svuj archetyp" = "arcehtyp ve kterem prave prestupuje"

No a co se tyce toho kombeni, respektive tveho prikladu bojovnika na 21., tak te odkazu na svuj prispevek 867 [v moci PJ]. Bojovnik je porad slaby, tohle ho trochu posili a da to hraci omezenou svobodu ve vyberu schopnosti. Odmitam delat takovehle veci munchkinproof, jelikoz to je nesmyslny plytvani silami. Pridal bych ty tebou zminovana dodatecna pravidla (diky za ne!), ale vic nic. Kdyz ti PJ povoli udelat takoveho bojovnika, je to jeho chyba, ne tvoje nebo systemu.

Ostatne stejne mam v planu se mrknout na tu nasi specializaci a zredukovat ty pojistky apod. na minimum. Pak z toho bude kratke a jednoduche pravidlo, ktere je i hodne mechanismove zajimave a ve hre perfektne pouzitelne pro ruzne pribehove finty, jako voditko popisu apod.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt