xKiv3 body jsou proto, aby sly zvysovat i schopnosti jineho archetypu. Ty tri body na 21. urovnich nijak dramaticky pocet schopnosti nezvysuji...
Z tech dodatecnych omezeni me nektery taky napadli, ale pouzil bych jen:
- jedna schopnost muze byt zvysena maximalne o jeden stupen za uroven
a popripade mozna i:
- narocnost schopnosti roste, takze na 3. stupen 6. schopnosti je potreba 9. stupen archetypu aby byla za 1 bod. A analogicky se vsim ostatnim.
"svuj archetyp" = "arcehtyp ve kterem prave prestupuje"
No a co se tyce toho kombeni, respektive tveho prikladu bojovnika na 21., tak te odkazu na svuj prispevek 867 [v moci PJ]. Bojovnik je porad slaby, tohle ho trochu posili a da to hraci omezenou svobodu ve vyberu schopnosti. Odmitam delat takovehle veci munchkinproof, jelikoz to je nesmyslny plytvani silami. Pridal bych ty tebou zminovana dodatecna pravidla (diky za ne!), ale vic nic. Kdyz ti PJ povoli udelat takoveho bojovnika, je to jeho chyba, ne tvoje nebo systemu.
Ostatne stejne mam v planu se mrknout na tu nasi specializaci a zredukovat ty pojistky apod. na minimum. Pak z toho bude kratke a jednoduche pravidlo, ktere je i hodne mechanismove zajimave a ve hre perfektne pouzitelne pro ruzne pribehove finty, jako voditko popisu apod. |