Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: oovnhte
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
huh huh 20.1.2013 21:20  888
Sekory [884]: Za těch deset let se v podstatě jenom změnilo IDE + přibyly nějaké komponenty typu ribbon. Takže bych si klidně nějakou starší přečet. V angličtině knihy jsou. V češtině existuje starší online tutoriál na http://farao.czweb.org/mfc1.htm. V angličtině lze na webu MS najít sérii video tutoriálů.
bredy 20.1.2013 16:08  887
Jinak k dotazu: Já se to učil z MSDN. Nevím, jestli má smysl nějaká literatura.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 20.1.2013 15:06  886
Bredy: Tak samozrejme vetsina (ne-li vse), by melo jit napsat i bez toho ve Win API, ale o to mi ted nejde.
bredy 20.1.2013 14:55  885
SekoryNevím, MFC v lecčem pomůže, ale běžné věci si zvládnu napsat i bez MFC. Stačí mi napsat si jednu až dvě třídy (Window, Dialog) a zvládnu většinu, co dělá MFC.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 20.1.2013 13:27  884
MFCCo byste doporucili na nauceni MFC? Lepe cesky, ale muze byt i anglicky. Vsechny knihy jsou alespon 10 let stare a ackoli se mozna zas tolik nezmenilo, stejne se mi to moc nelibi.

ps. Samozrejme vim, ze dneska existuji daleko lepsi zpusoby jak tvorit GUI, ale o to mi v tomhle pripade nejde.
bredy 10.12.2012 13:01  883
Máš nějaký bordel v IDčkach nebo tak nějak
david11 David11 - Bilbo..and the mouse police never sleeps 27.11.2012 15:40  882
MFC dialogyMám problém s MFC dialogy. Nestalo se prosím vás někomu něco podobného, resp. mohl byste mi prosím někdo poradit v čem bych mohl mít botu?

V jednom projektu používám MFC dialogy běžně. Vznikla potřeba, abych je použil i v druhém, kde jsem je doteď neměl. Nastavil jsem v settings druhého projektu vše týkající se MfC (na co jsem přišel) stejně jako v prvním. A když teď v resourcích vytvořím nějaký svůj nový dialog a snažím se ho vyvolat, objeví se po zavolání dlg.DoModal(); dialog jiný (tnz. ne ten můj, v tom jiném je jen tlačítko OK a Ignore a křížek na zavření dialogu, jinak je celý dialog včetně stavového řádku prázdný).

Netušíte prosím někdo v čem by mohla být bota? Je to asi nějaká kravina, a já na to zaboha nemohu přijít... Díky.
bredy 25.9.2012 08:28  881
No fuj!
Pokud někam dávám referenci, tak proto, že nechci, aby se dala změnit.

Mimochodem, strčit do objektu referenci na cokoliv krásým způsobem eliminuje defaultní operátor přiřazení.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 4.9.2012 19:49  880
huh: To jsem ani nevěděl.. Někdo mi to říkal, tak jsem to prostě vyzkoušel, a je pravda, že práve jen na MSVC 2010, tak nevím jestli to kousne i jiný kompilátor.
huh huh 4.9.2012 19:42  879
Sekory [878]: Je zajímavý, že VC++ 2010 to stráví, protože standard jasně říká "If a union contains a static data member, or a member of reference type, the program is ill-formed."
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 4.9.2012 19:27  878
huh se dotkl toho, jake reseni se zmenou reference jsem mel na mysli. Reference je vlastne neco jako pointer, takze staci vytvorit union s pointrem. V kodu je jeste jedna pomerna zajimava featura a to, ze jmeno typu muze poslouzit i jako jmeno promenne. :)



#include <iostream>
using namespace std;

union test
{
	int* p;
	int& r;
	test(int& x):r(x){}
};

main()
{
	int a = 5;
	test test(a);
	int c = 3;
	test.p = &c;
	c += 3;
	cout << test.r << endl;

	return 0;
}

sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 2.9.2012 22:14  877
huh: Zajimave, ale treba ve visual studiu to nefunguje. Jde to i jinak aniz bys spolehal, ze se nejake promenne naalokuji za sebou...
huh huh 2.9.2012 21:38  876
Sekory [875]: no reference je v zasade ukazatel, takze pokud ti ji prekladac nezoptimalizuje a dostanes se k nemu, tak to neni takovy problem:
#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{
    int i=1;
    int j=2;
    int& r = i;
    int* a[1];
    cout << r << endl;
    int** pr= a + 1;
    *pr = &j;
    cout << r << endl;
    j = 4;
    cout << r << endl;

    system("PAUSE");
    return EXIT_SUCCESS;
}

sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 2.9.2012 21:10  875
Schvalne, jestli nekdo z vas vi, jak zmenit referenci. Standardne zmenit po inicializaci nejde, ale existuje takovy "hack" jak zmenit jde. :)
bredy 30.7.2012 09:44  874
Často to používám z toho důvodu, abych skryl implementrační detaily v hlavičkách. Například pokud třída potřebuje nějaké další třídy, které nejsou potřeba pro ovládání té třídy (jsou potřeba jen pro její konstrukci), pak používám interface + implementace + továrnu.

interface definuje funkce, kterým lze objekt ovládat, implementace dědí interface a obsahuje vše, co je potřeba k zajištění činnosti objektu a továrna se stará o to, aby se dal objekt instanciovat bez nutnosti mít naincludované všechny definice pro přeložení třídy.

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt