Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 9.6.2006 10:20  903
Skutecne inteligentni bytost si musi vsimnout toho, ze cas je to, v cem se udavaji zmeny - jestli je mozne zmenit "minulost", tak to znamena toliko to, ze existuje nejaka "vyssi" uroven casu.
Tj. k paradoxu nedojde, protoze se stalo tohle:
[ ve "vyssim" case u, "nizzsim" case t budu psat V 0, N t ]
[ v kazdem okamziku vyssiho casu existuji vsechny okamziky nizsiho casu az do toho sameho, tj. jeste existuje V t, N t, ale uz ne V t, N t+1 ]
[ vsechny neuvedene existujici okamziky nizsiho casu se shoduji se stejnym okamzikem predchoziho vyssiho casu, tj. v nasledujicim prikladu treba V 1, N 0 = V 0, N 0: babicka se potkala s dedeckem]
V 0, N 0: babicka se potkala s dedeckem
V 1, N 1: narodil ses
V 2, N 2: skocil jsi do minulosti zabit babicku
V 3, N 0: zabils babicku; porad existujes, existence zavisi na predchozim okamziku *vyssiho* casu
V 3, N 1: nenarodil ses; uz jsi docela stary
V 3, N 2: nikam jsi neskakal, nemas proc
V 3, N 3: pravdepodobne uz jsi zemrel

Varianty:
A) rozsireni na existenci vsech nizsich casu pro kazdy vyssi cas
B) naopak uskrceni na existenci vzdy pouze jednoho okamziku (takze sekvence by byla 0-0, 1-1, 2-2, 3-0, 4-1, 5-2, 6-3, ...)
C) rozsireni o vic urovni casu
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 8.6.2006 15:46  902
Nebo přes paralelní vesmíry, ano :)
migel 8.6.2006 15:34  901
MinulostOno je to trochu jinak on se do minulosti vydá zabít svou babičku, ale jakmile se dostane do dané minulosti, odděluje se nový časový proud a už není v minulosti ale nové přítomnosti...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 8.6.2006 15:23  900
Markirius - BabičkaPokud zabije babičku, tak se nenarodí, ovšem pak nemůže tu babičku zabít. A když ji nemůže zabít, tak je babička naživu a on se vydá ji zabít => spadne nám nejspíš komplet vesmír, čehož jsou si inteligentní osoby vědomy (theurgové), takže si na to dávají bacha :)
migel 8.6.2006 15:01  899
Markirius 878Já bych ti to klidně vysvětlil, tak jak to vysvětlují naši fyzikové, ale k tomu bych potřeboval papír a tužku, což tady nemám a navíc přes diskuzi by to bylo na hodně dlouho...
peca_007 8.6.2006 14:45  898
Markirius [879]: Tohle neni chat, ale diskusni klub. tady se nepise pozdrav pri kazdym prichodu a odchodu, ale diskuse plyne tak, jak se zde zrovna kdo nachazi.

Markirius [878]: To neni v theurgovi, ale obecne v PPJ
dajen 8.6.2006 13:15  897
RackneeMno ještě to omrknu doma, ale už teď vidím, že to není možné.
1) Na 8. úrovni se nedostaneš do X. sféry
2) podle edice B už měsíční náklonnost nesnižuje náročnost o 10, ale přidává +10 k hodu na skládání formule, což má ten důsledek, že potřebnou náročnost lze získat až o pár sfér výš.

Ty ostaní parametry neposoudím, jestli je to unese a vystoupá s nimi do dostatečné výšky, páč nemám usebe pravidla (a tabulku si zpaměti neznám), ale asi jo, v tomhle ti budu věřit, řekněme.
bobesh 8.6.2006 13:09  896
anonym 855Tam se veškeré přehození počítá do trvalého, takže bez převodů a úprav. Prostě přehozeno o deset, trvalý průnik se zvyšuje o deset.
dajen 8.6.2006 13:09  895
Anonym 892Jsem si vědom té proběhlé diskuze a ačkoliv sem se d ní nezapojil, s takovými závěry nesouhlasím.

Znovu připomínám, že zaměnujete (a tak trochu suplujete) pojmy barva a průhlednost (resp. neviditelnost). Barvou průhlednost bariéry ovlivnit nelze. I když ji nabarvíš na stříbrno, pořád to bude při implicitní hodnotě průhlednosti jen stříbřitá průhledná bublina. A navíc si nejsem jistý, jestli lze vůbec barvut bariéru z každé strany jinak.

Nemám teď u sebe pravidla a nevzpomínám si, jestli je neviditoelnost resp. průhlednost řešena samostatným parametrem nebo rysen neviditelnost. Jen si vzpomínám, že ta neviditelnost tam nastavit jde (a patrně i opak-neprůhlednost).
racknee 8.6.2006 13:05  894
Dajen 891Mesicni nar -2
Sfera X
celková nár +33 (-10)

pol+12
dt+15
sil+21
trans+15
poh+18

Vstup do sfery mu ulehcily dobre podminky, ovsem stejne musel hazet slusna cisla, povedla se mu myslim na 4. pokus, nastesti to predtim nezfatalnil. Opravuji z 6te na 8mou uroven, pardon, mam ho udelaneho ve vice verzich :-)
davec 8.6.2006 13:00  893
Ta 892 je moje - zas mě to spadlo (moje blbost).
anonym 8.6.2006 12:59  892
A zase beriéraxKiv: Myslím, že pokud někoho bariérou tlačíš ke zdi(a on ji neprorazí) působí na něho síla přesně tak velká, jako síla tlačící bariéru. Takže pokud je velká, tak ho rozmačkáš, pokud je malá tak ho znehybníš. Ale když si vzpomenu na pravidla, tak bariéra by měla mít nějakou snahu obtékat větší předměty, takže asi by bylo lepší se zeptat tvůrců. Dajen: Oslepení pomocí bariéry se opravdu řešilo dřív (myslím nějak kolem 860), ale výstup byl takový, že to nejspíš jde. Můj návrh je modifikovat ji sříbrnou barvou zevnitř a vznikne zrcadlo, tudíž cíl uvnitř bariéry ven neuvidí.
dajen 8.6.2006 12:54  891
Davec: Díky za pochvalu :-)) vyřídím tvůrkyni :-)

Racknee: Tak to by mě docela zajímaly parametry té Bariéry, kterou dokážeš "zlikvidovat poměrně velkou grupu nepřátel" :-)

Jinak souhlas - VP postava si s jednou formulí (navíc zrovna Bariérou) moc nevystačí.
dajen 8.6.2006 12:49  890
xKivOK, takže řekněme taková bariéra +20 by měla stačit na zvednutí průměrného 80kg člověka se třeba i s drobným vybavením. Je to tak?

Já bych to řešil asi porovnáním Sil bariéry +2k6+ proti Sil tlačené postavy + 2k6+. A Imho ho to jen přímáčkne a znehybní, ale nerozdrtí. Už jen kvůli té své elasticitě. Prostě ho to "obteče"
racknee 8.6.2006 12:46  889
Stale ta barieraZabijeci zpusob je onen "padák", neni to sranda udelat, ale muj theurg na 6. urovni na to pouzil mesicni naklonost a dokaze tim zlikvidovat pomerne velkou grupu nepratel. No, musim upozornit ze mam edici A a pouzivam vetsinu znamych errat. Jina zabijeci moznost je rozmackani o zem, to jsem ale nezkousel v praxi. Ohledne tenke struny-tu sem nikdy nepovazoval za moznou jako zabijitko, premyslel sem spis co se stane, kdyz ji dam nekomu pod nohy tak, aby prez ni upadl. A take jestli se da pouzit jako lano (tyc na lezeni).
Proc nepouziva jine formule? Protoze to je CP a vetsinou proste primo zabijet nepotrebuje, kdybych byl hrac, preci jen bych pribalil nejaky ten ohen pro sichr (a mensi potrebnou naklonost) :-)

Davec 875: Naprosty souhlas.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt