Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
envec 21.9.2007 07:31  907
Apexxútočíš v pádu, jakmile ti protivník uhne tvá rana zasáhne to co je pod protivníkem, např kamenou zem sílu kterou jsi do té země udeřil můžeš spočítat taky, a jestli se ta zem nějak poškodí to už je na PJ
envec 21.9.2007 07:30  906
Klinbingnejde o realitu ;-)

ale jinak s těma zbrojemi se mi to líbí, na váhu bojovníka jsem taky myslel, jenže se mi nechtělo přemýšlet jakým způsobem ji tam započíst
klimbing 21.9.2007 07:08  905
"Pád z Nebes""Pád z Nebes"- dobrý základ, ale ještě bych zohlednil některé věci. Stupeň archetypu a potřebná převaha jsou OK, ale bojovník si musí pro použití této finty otočit kopí hrotem dolů, což ani s převahou 7 v tomto kole nestihne. Buď by musel otočit kopí v předchozím kole, nebo by musel být ještě rychlejší. Dále, máš pravdu, že si při této fintě nejspíš sám ublíží, ale ona jedna polovina? Tady bych zohlednil jeho vlastní obratnost. Ta hodně ovlivní jak dopadne na zem a kolik si ublíží. Co se týče zbroje měla by mít efekt a to proto, že při útoku zezhora na protivníka v kovové zbroji nejspíš kopí sklouzne, ale když projde zbrojí, tak její efekt bude zanedbatelný. To bych vyřešil asi takto: Pokud by nebylo žádné zranění při započítání dvojnásobné ochrany, tak kopí neškodně sjede po zbroji, přičemž toto by platilo pouze u šupinových a plátových zbrojí. Když kopí prorazí zbroj, nebo není šupinová či plátová, pak se její ochrana nepočítá. Zranění bych také řešil jinak. Nemá na to vliv ani tak váha kopí, jako váha útočícího bojovníka. Nakonec by mělo k popisu finty patřit co potom. Kopí asi nebude v případě úspěšné finty snadné vyndat z rány a cíl finty se asi ani neudrží po takové ráně na nohou. Nakonec bych vynechal to obracení se hlavou dolů. To by bylo hodně nereálné. To jest vše.
apexx 21.9.2007 07:04  904
"a to i v případě že mine"
Jo, ono 0 / 2 = 0
envec 20.9.2007 19:56  903
Pls zkritizovatPád z nebes (skoro spím a nic lepšího mě nenapadlo :-D)
Předpoklady: 7. stupeň archeotypu
Zbraně: kopí
Potřebná převaha:7

Bojovník vyskočí do obrovské výšky, kde se převrátí hlavou dolů, pevně uchopí své kopí a vede svůj pád na nepřítele.

Finta je vedena jako běžný útok s postihem -2 k ÚČ. K ZZ se připočítává dvojnásobek váhy kopí a útok ignoruje ochranu zbroje nepřítele. Po použití této finty se nemůže do konce kola krýt jen uhýbat s postihem -2 k OČ a sám dostavá 1/2 způsobeného zranění a to i v případě že mine. Zranění které dostává bojovník se dá narozdíl od nepřítele redukovat ochranou zbroje.
romik 12.9.2007 21:17  902
WolfiAno, z toh je kamarádova inspirace :-)
Ale potom to bylo do rukou dáno mě a já jakožto naprostý "anime lama" či co to je One Piece jsem to pojal jináč :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 12.9.2007 19:17  900
To mi připomíná One Piece (dva meče v rukách a jeden v puse... neptejte se ;)
romik 12.9.2007 08:50  899
Kamarád si pro svého kněze vymyslel boj třemi meči. Jako velmi originální a ojedinělou dovednost. Funguje to jako klasická zázračná dovednsot, ale když se mu spustí (je na 9 lvl a má ji 1/1) dovede bojovat třemi meči (má boj na dvě zbraně. třetí meč okolo něho levituje a chová se v podstatě jako přítelíček :-)
pardgalen 12.9.2007 07:10  898
Neco jako vrh zbrani pri kterem se vam zbran vzdy vrati do ruky? Nebo treba vytvoreni mece pomoci myslenky?
Jsme limitovani pouze svou fantazii. :)
envec 11.9.2007 21:04  897
zkusím něco vymyslet, ale až dostanu domu aspoň jedny z mých pph :-D
romik 11.9.2007 20:24  896
EnVecKdyž nějaké tyto finty vymyslíš a nebudeš mít kde je umístit, stačí říct. Mě už se schází dost doplňků pro DrD+. Jen by to chtělo čas je zpracovávat.
My jsme se zatím drželi reality, ale já brzy začnu promýšlet nějaké více magické :-)
envec 11.9.2007 20:12  895
u když ty dvě co jsem napsal jsou zase reálné :-D
envec 11.9.2007 19:30  894
nebo rána kladivem, kde cim vyšší obranu zbroje protivník má tím více je zraněn
envec 11.9.2007 19:29  893
njn já jsem uvažoval taky o nějakých fintách, které by vybočovali z této reality :)

třeba rána kopim ingorující ochranu zbroje a mela by zapocteny nejaky bonus podle vahy zbrane :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 11.9.2007 17:21  892
Zajímavé ale je, že se tvůrci celkem křečovitě drží reality. Naprosto všechny finty, které tu byly jsou "ze Země" a středověký rytíř by je (asi) zvládl. Zatím nic "magického", jako větrný sek, apod., hm, hm, hmmm...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt