Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
didierro 24.9.2007 12:12  921
*šermíř je s měkkým "I" xD
didierro 24.9.2007 12:11  920
mno, podle me je v DrD+ Bojovnik jedno z nejslabsich povolani, v porovnani s ostatnima. je to skoda, ale je to pravda, co se týče šermýře, kromě schopnosti splynutí se zbraní, která se hodí sou ty ostatní víceméně na 2 věci, a to je skoda, mam kamarada, kterej udelal mensi opravy a pridelal par veci co se tyce bojovnika tak, aby se za nej dalo hrat, shodou nahod je to Klimbing, pridelal i takovy veci, jako je bonus rodove zbrane apod, hra s bojovnikem je potom unosnejsi a lepsi
Pardgalen:
Bojovnik je bojovnik od slova bojovat, ne kouzlit :)
klimbing 24.9.2007 12:00  919
ProfaNestačí počítat jen ochranu zbroje na hlavě, protože útok bude spíše veden na ramena než na hlavu. I když samozřejmě záleží na odkrytí jestli se do hlavy trefí, které by asi nebylo běžných 10, ale přesto se do hlavy netrefí vždy.
pardgalen 23.9.2007 18:45  918
Tohle me vzdycky desne stvalo. Kdejakej pitomej kouzelnik, ktery videl mec jednou a jeste na obrazku si ho dokaze vycarovat a casto s nim jeste bojovat, ale sermir, ktery se tim zabyva celej zivot ma smulu. A to jsme ve fantasy.

Vic magie bojovnikum tvrdim ja.
profa 23.9.2007 16:41  917
Jen malý dotazNebylo by jednodušší u téhle finty prostě počítat Ochranu zbroje na hlavě? Útok ze vzduchu to v podstatě vystihuje.
envec 23.9.2007 11:15  916
Romiktěžko říct, nikde definice toho co to magie je asi není :)
romik 23.9.2007 09:14  915
DiDierroA v čem je tahle finta na první pohled magická? Myslím, že to byl film Srdce a zbroj, kde jeden z maurských válečníků používal svojeho kopí k zvláštním akrobatickým prvkům. A moc magicky to nevypadalo, i když bych nesvadil boty na to, že tohle někdy někdo v období rekonqisty dělal.
didierro 23.9.2007 08:32  914
EnVec:
j, to máš pravdu, já tim nereagoval jen na tvojí fintu, ale i na zprávy předtím :)
RomiK:
používají, ale nemělo by to bejt na první pohled vidět, protože tyhle povolání si to sami neuvědomují :)
romik 23.9.2007 08:25  913
DiDieroA jsi si jist, že bojovník, zloděj či hraničát k svým ultimátním dovednostem nepoužívají magii?
envec 22.9.2007 23:09  912
DiDieroJá netvrdím, že to musí být magické, ale že to nemusí být vůči našemu světu reálné. Bojovník na 7. úrovni archeotypu je tak trochu víc nadlidská bytost, když budeš srovnávat s běžnými lidmi a nikde není uvedené a proto mu např. jeho tělo může dovolit prostě skákat výš.
didierro 22.9.2007 21:29  911
Ohledně posledních přizpěvkůSaprlot EnVec, sry, ale podle me je jedna z hlavnich veci mimo jiné na co si musis v DrD+ davat pozor ta, ze povolání musí bejt co nejvíc rozdílný mezi sebou, carodej pouziva magii, protoze je carodej a bojovnik nepouziva magii, protoze je bojovnik, takze odpovedí "nejde o realitu" bych se v tomhle pripade nehájil, protoze by bojovnik moc v boji nemel kouzlit a mel by se chovat co nejrealneji (narozdil od carodeje samozrejme):P(i kdyz rikas, ze skoro spis, tak to chapu, v takovymle stavu se to vymejsli blbe, taky se mi ted mlzi voci :P) mno, já osobně bych zustal u tech fint, ktery by zvlad kazdej stredovekej rytir, protoze Bojovnik je Bojovnik a ne nejakej supercarymaryfuk s namakanyma bicakama :) ...na druhou stranu cim vic fint tim lip, at si maj s cim nasi dracakovsky bojovnici zamachrovat ;) ale ne zadnej atak s vybuchem magie a tunou ohnivých kouli litajicich z bojovnikovych trenek :))
peca_007 21.9.2007 15:12  910
xKiv [909]: Správné postřehy.
xkiv 21.9.2007 09:38  909
Pad z NebesJestli to ma byt narazka na "jump attack" povolani dragoon z FF, tak bych rovnou obslehl i to, ze
1) trva dve kola (v prvnim vyskoci, ve druhem dopadne)
2) mezitim je samozrejme ve vzduchu (ze zeme na nej nejde zautocit)
3) da se tim utocit bez postihu i na letajici a vzdalene cile

dal ...
K ZZ se připočítává dvojnásobek váhy kopí
- vaha kopi je zahrnuta uz v zakladu (zraneni zbrane)
- timhle se navic nerealne zvysuje efekt Sily bojovnika
- vahy kopi v cem? Myslis jeho Hmotnost (ktera je +0 pro kopi tezke 10kg, takze pro naprostou vetsinu zbrani by se spis jednalo o nevyhodu)?
Spis bych tam dal obycejne +6 k SZ (jako z FF - zdvojnasobeni zakladu pred odectenim ochrany), promita se do toho lepsi vyuziti hmotnosti zbrane i souvislost vyssi Sil s tezsi postavou ... a pritom to neni zadne slozite prepocitavani

a útok ignoruje ochranu zbroje nepřítele
To je podle me nesmysl.
To ze utok lepe projde zbroji je v tomhle pripade vyjadrene uz tim, ze ma zvysene SZ (vynasobeny zaklad), zatimco ochrana zbroje zustava stejna.
klimbing 21.9.2007 07:41  908
EnVecJednak jsem Klimbing :-)
ale jinak s tebou souhlasím.
envec 21.9.2007 07:31  907
Apexxútočíš v pádu, jakmile ti protivník uhne tvá rana zasáhne to co je pod protivníkem, např kamenou zem sílu kterou jsi do té země udeřil můžeš spočítat taky, a jestli se ta zem nějak poškodí to už je na PJ

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt