Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 1.10.2007 14:26  945
Noir1a/ ze si neco myslim nepotrebuju dokazovat
1b/ OK
2/ nic takovyho jsem nikde nevidel; cetl jsem prinejmensim dve ruzne edice a vzdycky bylo mozne postupovat donekonecna (alespon pro cloveka); neco jineho je, ze pro to nebylo jine pravidlo nez "je potreba X zkusenosti, dostane Y HP"

Hmm ...
technicky vzato vetsina RPG obsahuje pravidlo pro vsechno (konkretne GM ma vzdycky pravdu) a zrovna explicitni pravidlo pro to, co se stalo na konci pribehu Finin, mi nejak nechybi, i kdyz se podle toho jmenuje cela stranka (Smrt hrdiny).
Ale jak to ted ctu ... zapletli se do toho bohove (alespon jeden), ma smysl vyzadovat, aby se to stalo podle pravidel *bojovnika*?
noir 1.10.2007 13:58  944
pardgalen: Hm, vidíš, to mě nikdy nenapdalo, srovnávat prostor pro různá povolání.
pardgalen 1.10.2007 13:55  943
KlimbingAha, takze ty tu tvrdis, ze pravidla a schopnosti maji byt popsane jenom pro prvnich par urovni, protoze na ty vyssi se nikdo nedostane, nikdo je nechce a proste jsou veskrze zbytecne. Je to tak?
Nejsem si tak uplne jisty, ale neni prirucka pro bojovnika nejkratsi? takze s argementem o velikosti Ottova slovniku sem nechod a se zazraky taky ne, ty jsou pro kneze.
noir 1.10.2007 13:43  942
xKiv:
1/Já nevím a ani jsem netvrdil, že bych to věděl. Tys napsal, "myslim, ze pro naprostou vetsinu hracu je 17+ skoro presne 0% hry.", já ne... Tudíž dokazovací povinnost není na mé straně :o)
2/Existuje-20. úroveň. Jen jediná příručka volitelných poravidel pracuje s vyššími než 20. úrovněmi-a to Epic level handbook. Používá ji jen zlomek hráčů.
4/To ovšem není nic převratného
5/Ano, obsahují. Konkrétně v PHB II, je tomu věnována velká část té příručky.

Nicméně bych nerad odbíhal od jádra toho, co tu psali lidé přede mnou: Pravidla mají obsahovat věci i pro postavy na vysokých úrovních, kor pokud je fluff v pravidlech popisuje. Když je v pravidlovém příběhu povídka o tom, jak fighter pěstí rozbije zeď, pravidla by mu k tomu měla dát příležitost. A to i tehdy ( právě tehdy), když je na vysoké úrovni. Postavy na vysokých úrovních by měli dělat výjimečné věci, věci "filmové", věci, při kterých stydne krev v žilách. A ne pořád to stejné jako na 1. úrovni, ale s modifikátorem +2...
xkiv 1.10.2007 13:29  941
Noir1) bavime se o DrD+ - jaka cast hracu DrD+ se pohybuje nad 16 urovni?
2) v DnD pokud vim neni zadny *skutecny* limit urovni
3) zato tam pokud vim nejsou zadna nova pravidla nad urcitou uroven (podle toho, kterou edici zrovna pouzivas)
4) pruzkumy jsou bezne zatizene chybou vyberu

5) pravidla DnD obsahuji explicitni mechanismy pro dohodu hrace s DM? (typu "od urovne 17 se muzou dohodnout na tom, ze hrac postavu trvale obetuje vymenou za xxx, ...)
noir 1.10.2007 13:00  940
xKiv: Pravidla mají obsahovat pravidla pro všechny úrovně hry, a to i ty vyšší - i jejich vyšší čtvrtinu. O statistice tam nebylo ani slovo, už jen proto, že to s ní nemá nic společného. Pravidla pro vyšší úrovně se uplatní i když se hrají postavy na nižších úrovních-třeba pro padouchy (kteří bývají většinou o několik levelů výš).
A své tvrzení bys měl podleožit-co vím z průzkumů na Enworldu, tak kolem 16. úrovně se hráči DnD pohybují dost často.
xkiv 1.10.2007 12:53  939
NoirA nadprumerny plat ma 50% zamestnanych :)

Myslim, ze pro naprostou vetsinu hracu je 17+ skoro presne 0% hry.

Nebos na neco narazel?
noir 1.10.2007 12:42  938
Klimbing:
17+ je 5 úrovní, tedy vpodstatě celá čtvrtina hry. Nechápu, proč by to v pravidlech být nemělo...
klimbing 1.10.2007 12:12  937
pardgalenFinin sice dokázala v boji proti Thurgurasu docela efektivního výsledku, ale to byl spíš zázrak než schopnost. Na něco takovyho nemužou být pravidla v příručkách páč to využijou akorát tak 17. a vyšší úrovně a příručka aby v tomto směru obsáhla vše by musela mít rozsah Ottova slovníku (tj. asi 50 bychlí!). Jestli něco takovýho chceš, tak si to domluv s PJ a ten nějaký jeden sebevražedný zázrak vymyslí:-)
didierro 28.9.2007 19:36  936
ale je to dobrý beranidlo O.O
profa 28.9.2007 16:15  935
jenze ona pri tom taky zemrela, coz je cena, kterou asi nebudes chtit jen tak zaplatit, a navic to byla bojovnice na tak 17. urovni, kde uz se muze dit leccos...
pardgalen 28.9.2007 15:41  934
PatchesSmarja. Ja o nich samozrejme vim, ale byl bych rad kdyby jich bylo vice.
Neopakuju se tu?
No abych se posunul treba k necemu jinemu. V prirucce bojovnika je popsana bitva s tim odpornym zlem zacinajicm na T. A tam prijde bojovnice k hradbam, nikdo ji nedokaze zastavit a udela do hradeb diru. To je vec podle meho gusta. To bych chtel jako schopnost.
patches Patches 28.9.2007 11:42  933
peca_007Ja s ni taky nemam problem - mozna bych prihodil nejake postihy za Omezeni zbroje (nedovedu si ji moc predstavit u rytire zakuteho ve zbroji), ale to je otazka doladovani...

Spis bych mel strach, aby ji Bojovnik nezacal vyuzivat i mimo boj (skakakni na vysoke utesy, apod.) proto bych se mozna primluvil k myslence sbirani sily, ktera se tu uz nekde objevila...
peca_007 28.9.2007 11:30  932
Patches [931]: proto mi prijde takovej utok kopim z nebes jako docela OK finta. jenom aby nebyla ciselne prilis silna nebo slaba a mela dostatecne predpoklady na takovou extra fajnovou fintu.
patches Patches 28.9.2007 11:07  931
pardgalenNejakou takovou schopnost ma kazdej archetyp (snad az na Kondotiera, kde by to ale IMHO bylo dost proti myslence archetypu) - Gladiator umi vytvaret falesneho dvojnika, Barbar dokaze citit minule bitvy a vyuzivat je k vlastnimu posileni, Rytir dokaze v podstate "konvertovat" cizi vojaky v bitve...
I rada fint by se dala nazvat "magickymi" - treba takove Nekonecne kopi... Chce to jen umet hledat a HLAVNE mit dost vysokej level...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt