Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 5.10.2007 13:58  1006
Tak mi vyvrať:

1) Nepoužitelnost pro postavy (ne hráče), neschopné se obětovat.
2) Nepoužitelnost (popř. nízká použitelnost) ve světě bez hrdinských smrtí.
3) Univerzálnost na naprosto cokoliv (můj bojovník umře a promění se na lahvičku živé vody, která se sama doplňuje - sice extrémní případ, ale proč ne, že? ;+)
noir 5.10.2007 13:50  1005
Resurrectin: Nejsem si jistý. V DnD postavy na 7. úrovni démony nevyvolávají. A hlavně v DnD je to dle světa. Hm a prvoúrovňový mág
v +ku dokáže to stejné jako ten DnDový. A žádná postava v Dnd neumí to, co +kový kněz-tedy cokoliv...
Wolfi: Nemýlím. Mohou umět nerovná se umějí.
Právě proto, že to pravidlo je omezené rolepayingem, je použitelné výjimečně. fakt v tom nevidím problém. Ostatně vždy je lepší systém pravidel, která něco nabízejí a hráč to nemusí použít, než která nenabízejí nic a hráč si to musí vymýšlet.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 5.10.2007 13:36  1004
Noir: Mýlíš se, NPC "mohou umět", co PC, a k tomu "dle úvahy PJ". Tedy pokud tam bude pravidlo o zničení světa pro bojovníky, tak ho NPC bojovník může (a pravděpodobně bude) mít. Pokud tam nebude, tak ho může mít - ale v tomto případě je to vůle PJ a je na něm, jak s ní naloží (a asi svět nezničí, pokud ho dva roky buduje s hráči).

Ad 2a) rozdíl mezi napravením světa a podříznutím ve spánku? Pro mě tedy "podstatný".
Na druhou stranu musím uznat, že jsem vždycky hrála tvrdě, ale férově, a značně realisticky. Hráč hrál sólo postavu, nalezl s ní do pasti (přestože se mu zdála ta místnost podezřele tichá) - pár hodů, dva zabijáci ze zálohy, umřel. To, že je na vysoké úrovni vůbec nehrálo roli.
Nikdy jsem nebyla pro "hrdinské" smrti. Ostatně - proč, když u mě postavy prakticky nikdy nebyli hrdinové?

Navíc mi trochu vadí, že to je dost omezené RP. Ostatní jsou schopnosti univerzální. Tohle je ale čistě "nezištná" schopnost. Co když budu mít bandu bojovníků, kteří budou držet spolu, protože mají víc šancí na vydělání zlata a každý z nich jede na vlastní pěst? Mají obětovat "nejsilnější" schopnost, protože prostě nemají pro co by se obětovali a žijí ze dne na den?

Jsem pro jako homerule, ale proti jako pevnému pravidlu. Pokud někdo chce schopnost, při které hrozí smrt, at si vezme bijce a naběhne do nepřátelských řad.

Sice jsem tu horovala pro nějaké magické schopnosti, ale pokud to bude "dle hráče", pak ne. Pouze přesně dané a ne(!) podmíněno automatickou a úplnou smrti (popřípadě smrtí se znovuoživením).
resurrection 5.10.2007 13:13  1003
Pravidly Pluska se tady v ty duskusi neridite vubec. Kdyby jste si na ne aspon okrajove vzpomeli, tak by jste si zakonite museli uvedomit, ze Plusko je primarne postavene pro "low-magic" svety. Naopak DnD je typicky "high-magic". Jak to demonstrovat? Treba srovnej co dokaze mag na 1.levelu v Dnd a co v Plusku. Docela diametralni rozdil a v obou systemech je to adekvatni k celkovemu nastaveni. Takze schopnosti na niceni sveta si v DnD predstavit snadno dokazu, do Pluska mi to ale hrube nesedi...

Aby to nebylo jenom OT. U bojovnika si jako vyvrcholeni kariery, popripade jakozto ultrasilnou schopnost, predstavuji spis opravdu neco ve stylu fluffu z Bijce nebo z te zaverecne fluff posledni kapitoly. V zadnem pripade si to ale nedovedu predstavit jako standardni soucast pravidel potazmo sveta Plusek, zejme z duvodu co jsem psal vyse.
noir 5.10.2007 11:42  1002
Klimbing: No a? Světy vznikají a zanikají, božstva se mění, mocnosti do děje zasahují apod.
A jen abych Tě vrátil zpět na zem: Nikdo tu nemluvil o tom, že by postavy měly ničit svět-jen že i to je ve fantasy ne-výjimečné. Šlo o to, dát jim velmi silnou schopnost, kterou by na vysokých úrovnách mohly používat v opravdu epickém duchu, přičemž by jim přitom hrozila smrt-něco jako psykerům ve Warhammeru 40.000. Tohle je opravdu věc, která se v RPG používá poměrně standardně, tak nevím...
No jo, tak to se ale neřídíš pravidly pluska a bavíme se o home rules...
klimbing 5.10.2007 11:30  1001
NoirJo a svět kterej pracně vytvořím a promyslím si nenechám jako PJ vyhodit do "vzduchu"! V mém světě nejsou postavy moc jedinečné, takže když by něco dokázaly ony, tak by to dokázal i někdo jiný.
noir 5.10.2007 11:28  1000
Klimbing:
Zabránit? Hm. nechápu. Takže když někdo použije schopnost "Útok na spícího/vyřazeného protivníka", vstoupí do toho PJ a bude to řešit, zatímco situaci, kdy se používá extramocná schopnost nejvyšších úrovní PJ řešit nebude? To je sice přístup poměrně zajímavý, ale zatím jsem ho nikde neviděl-všechny RPG hry, co znám doporučují přístup: "čím silnější schopnost, tím silnější intervence PJ" Viz. kouzla jako "wish" nebo "Gate" v Dnd.
Ostatně teď mě napadá, že něco podobného schopnosti, o níž se tady mluví, má jedno prestižko z DnD- Jade Phoenix mage: Vybuchne (hooooodně vybuchne) a zemře. A povstane z popela... Hráčům to nevadí a povolání je velmi oblíbené...
klimbing 5.10.2007 11:18  999
Noir2a/Tomu musí zabránit PJ (jde to-ale to sem nepatří). Každopádně když někdo použije megaschopnost spojenou se "sebeobětováním" a PJ mu to překazí, tak se mu to moc líbit nebude. Pokud se ale pokusí podřezat družinu ve spánku, tak může předpokládat že to asi nevyjde. (Mám v družině několik maniaků, kteří jsou schopni čehokoliv, takže mám s řešením takovýchto situací zkušenosti.)
noir 5.10.2007 11:11  998
Oprava: Pro NPC neplatí stejná pravidla jako pro PC.
noir 5.10.2007 11:10  997
Klimbing:
1/Odpovězeno.
2a/A jak tomu zabráníš? Když družina usne, tak ji taky nějaké pako ve spánku všechny zabije a je konec (anebo taky není). Jaký je rozdíl v tomhle a "výbuchu světa"?
2b/Pak jistě víš, že spoluhráče není problém zniči ze srandy čtyřikrát za hru.
noir 5.10.2007 11:08  996
Patches: Pro NPC neplatí stejná pravidla jako pro CP. Téměř v žádné RPG hře-stejně tak v plusku. Vzpomeňte si, co psal Bouchi o tvoření postavy-jde o hráčskou postavu, nikoliv o NPC...
Pardgalen obhajuje, aby to bylo pravidlo pro hráčskou postavu.
klimbing 5.10.2007 11:08  995
Noir1/viz Patches (dik)
2/Proč by jim mělo vadit, že je jeden člen družiny všechny zabije? Hraješ třeba xxx let a pak nějaký pako, který je ve družině se s tim rozhodne praštit a tvého milovaného high-level hrdinu prostě voddělá. To se ti nezdá blbý?
2b/Jako PJ jsem zažil už ledacos, a vim, že kdyby hráči dostali tuto možnost, tak by ji některý využil (pokusil by se) ke zničení spoluhráčů (ze srandy).
patches Patches 5.10.2007 10:47  994
Noir1/Protoze pro CP plati take pravidla (a prave za to, aby se z toho udelalo pravidlo, tu pardgalen vehementne bojuje)
noir 5.10.2007 09:36  993
Klimbing:
1/Proč by CP měly umět to, co hráči?
2/Proč by to mělo hráčům vadit? Co ty víš, zažils to už někdy?
klimbing 5.10.2007 06:54  992
NoirKdyž ale jeden high-level bojovník zničí celý svět, tak dot pokazí hru ostatním hráčům:-). Ne každej touží chcípnout jen kvůli tomu, že nějakej vymatlanej bojovník zničí vše. A co by uměli hráči, tak toho by mohly dosáhnout i cizí postavy. Svět, kde by bylo mnoho bytostí, které by ho dokázaly zničit by asi moc dlouho neexistoval.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt