Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
juloag juloAG fialový -neutrálny 5.3.2012 19:39  1963
To H.G, 777 and spol:Nech sa kompetentné osoby vyjadria, či historické úpravy od 777 budú súčasťou oficiálnych korekcií pre AGPG.

Ak nebudú zahrnuté, potom sa vyznávači filozofie „vytváram si vlastnú verziu histórie“ nemajú o čo báť.

Mám za to, že 777 vytvára historickú kampaň, ktorá bude koexistovať popri klasickej AG/PG kampani.

Teda tu budú tu dve kampane na výber: „Klasická“ a „Historická“.
- jediný spôsob ako dostať Do335, He162 do kmeňovej armády bude Klasická kampaň.
- jediný spôsob ako zistiť či by boli schopný rusi poraziť Nemcov už v 6/41 za pomoci BT7 a T26 bude Historická kampaň.


...Keď som niečo napísal blbo, nech ma opravia....
h_g_ H.G. 5.3.2012 11:04  1962
777Ano, 666 nenapsal nic, co by vyjadřovalo nesouhlas s tím co Ty, nebo Julo děláte.
A já znovu opakuji:
1. nemyslím si, že to co děláte je špatně a nikdy jsem to neřekl či nenapsal.
2. pokud s něčím nesouhlasím, napíšu to, pokud možno bez emocí, protože by to Tebe mohlo zajímat jako konstruktivní kritika. A píšu to sem, protože i Ty sem píšeš a tak myslím, že Tě zajímají jiné názory.
3. pokud někdo něco napíše a Tobě se to nelíbí, tak vyletíš jak čertík z krabičky a začneš psát velkým písmem (to není známka klidu a rozvahy), abychom se na to vysrali(a to není známka slušnosti, sorry). Pokud tedy máš pocit, že házíš hrachem o stěnu, tak bych mohl napsat, abys to sem nepsal, ale to není žádná diskuse a tak to psát nechci a nebudu, natož velkým písmem.
4. Pokud se Ti nezdá jako konstruktivní příspěvek, že odstraněním kupříkladu B-29 či Do-335 z možnosti nákupu ztrácí (kupříkladu pro mě) hra kouzlo změny historie, tak mě to mrzí. A je mi jasné, že první stroj v Evropě nebyl a druhého bylo málo a nebyl nasazen. Jestli ovšem můj názor není dostatečný argument (máš jiný názor, není dost slotů v eqp), OK, vím že si to uděláš jak chceš.

Nechci s Tebou začínat nějakou hádku. Znám Tvoje názory a nepochybuju o tom, že ty víš o mých. Jen mě mrzí některé Tvoje reakce. Toť vše.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 5.3.2012 10:23  1961
H.G.To zabite ho bola narážka na to, že je popísaných asi 10 strán prečo sa dospelo k tomu že XY v EQP nebude a naopak XX tam bude a potom príde nejaký inteligent s idiotským príspevkom ( Dzin01 má ve¾ké znalosti o WW II, o tom niet pochýb, ale niekedy stoja jeho príspevky ako v tomto prípade za to ) a ja mu mám znova vysvet¾ovať to isté ? A potom zas príde niekto ďalší a znova položí podobne inteligentnú otázku ? Nie dík, už ma to prešlo, čas a energiu venujem užitočnejším veciam.

Na začiatku bol jediný zámer a to odstránenie chýb z PG, AGPG, chýb ktorých je tam hromada ( nakoniec v prípade delostrelectva to pomohlo aj projektu PacPG ). Niekto si dá prácu a pustí sa do toho, a jediný prínos je pindanie poniektorých členov na to, že oni to hrať nebudú a podobne........TAK SA NA TO VYSERTE A NEVŠÍMAJTE SI TO AK S TÝM MÁTE PROBLÉM !!!!!!

PS: aj keď to tak nevyzerá, píšem to s k¾udom a rozvahou. Jednoducho už ma prešlo dohadovanie sa o veciach, ktoré aj tak urobím ako chcem ( samozrejme každý vecný príspevok k problematike bude akceptovaný ! )
PS2: po prečítaní príspevku od 666 sa mi zdá, že skôr upozornil na ďalšie nezrovnalosti ako nesúhlasil s tým čo ja a julo robíme.
h_g_ H.G. 5.3.2012 07:10  1960
777Nevím, proč by Dzina měl někdo zabíjet.

Při veškeré úctě k Tvojí práci, znalostem a všemu okolo s Tebou prostě pár lidí nesouhlasí a projevují svůj legitimní názor, který se od toho Tvého prostě liší. Takže buď tu máme nepochopení důsledkem špatné komunikace (prostě to nechápeme tak, jak nám to vysvětluješ), nebo s máme na věc jiný pohled.
V poslední době tu zaznamenávám poznámky ode mě, stannyho, 666 a Dzina01, které s Tebou v něčem nesouhlasí a vždy se čertíš. Proč to prostě nebereš jako feedback? Nebo nám prostě odpověz a vyveď nás z omylu.
Myslím, že všichni chápou Tvojí snahu o to, aby se to více blížilo realitě co se týče vlastností jednotek, jejich časovému nasazení, nasazení do reálnějších map. Jen prostě říkáme, co se nám nezdá, nebo nelíbí.

(Omlouvám se kolegům, za které mluvím, aniž s tím projevili souhlas.)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 4.3.2012 23:03 - Oblíbené kluby (09:42) 1959
Popravdě nevím, zda je toto cvičení jen exkurze do hodnot jednotek PGI nebo je to pokus o změnu hry k realističtějšímu obrazu, takže můj komentář bude možná trochu mimo, ale nedá mi nezmínit:

Soft Attack by neměl být založený výhradně na ráži kanonu, pokud je tedy cílem jakýs takýs realismus, ale na více faktorech jako je kadence, kvalita a počet HE munice nebo počet kulometů. Je např. nesmyslné, aby měl Firefly vyšší(!!) SA než americký M4 s 76mm kanonem nebo dokonce než klasickým krátkým 75mm kanonem. Další očividný nesmysl je třeba vyšší SA u PzJgI oproti US M3 respektive M5.

Ale samozřejmě je u PGI otázkou co ty jednotky vůbec znamenají. U jednotek na úrovni divizí je obrázek pouze ilustrativní a hodnoty by měly reprezentovat celkovou kvalitu výzbroje divize. Od úrovně praporu a níž už je možné se bavit o konkrétním "hardware". Záleží tedy na konkrétní mapě.
juloag juloAG fialový -neutrálny 4.3.2012 22:11  1958
SA útokĎalšia tabu¾ka na zamyslenie.SA útok založený na kalibru hlavnej zbrane, tj. čím väčší lauf tým väčšia hodnota.
Posudzovaná boli jednotky (tanky, samohybné delostrelectvo a AT) a národy (US,GB,GER).



Pozn.:
Minoritné národy a ST tanky (napr. aj SU-85, SU100,ISU-122) neboli brané do úvahy. Sovieti majú vo všeobecnosti viac generálnych regresov, nie sú preto dostatočne reprezentatívny. V xls mám spracovaných 250ks jednotiek.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 4.3.2012 21:12  1957
....zabite ho niekto....
dzin01 Dzin01 4.3.2012 19:45  1956
Co se týká atributů jednotek, oni sice mají určitý systém podle hlavní zbraně, ale ten sami v různých případech porušují.
dzin01 Dzin01 4.3.2012 19:26  1955
777Ad nasazení typů techniky. Nemáš pravdu. Musíš si uvědomit, že v PG nehraješ jen za vojáky, ale i za politiky. Tedy ne jen, že velíš a jednáš na bitevním poli, ale i v zázemí a určuješ co se bude vyrábět a nasazovat. Takže třeba B-29. Byla k dispozici, byla. Takže proč, když se jako prezident, náčelník štábu, vláda, senát atd. rozhodneš ji poslat proti Němcům, by to nešlo?
juloag juloAG fialový -neutrálny 29.2.2012 23:01  1954
ST delostrelectvo:// rozklikovate¾né//



Paušálne pravidlá SSI pod¾a krajín.

Dostrel pri ťahanom a samohybnom delostrelectve (otvorená korba):
75mm.................=2
76mm a viac...... =3
Raketomety....... =2

Dostrel pri samohybnom delostrelectve (plne zakrytá korba spôsobuje regres -1, neplatí pre UK a US):
75mm.................=1
76mm a viac...... =2
Raketomety....... neexistujú


Porovnanie SA a HA útokov pri samohybnom (bez oh¾adu na korbu) oproti ťahanému delostrelectvu:
GER ........... SA a HA rovnaký
UK .............. SA regres -1
US .............. SA regres -1
ST ............... HA regres -1

Iniciatíva pre ťahané delostrelectvo:
GER (bez oh¾adu na kaliber).......... INI = 2
UK (bez oh¾adu na kaliber).............INI = 1
US (bez oh¾adu na kaliber)..............INI = 0
ST (bez oh¾adu na kaliber)...............INI = 0



Len pre úplnosť aj "pravidlá", v ktorých je dominantou chaos:

Iniciatíva pri samohybnom delostrelectve (otvorená korba):
GER ........... INI = 4 (SiG33-150mm), INI = 5 (105mm, 150mm)
UK ..............INI = 7 (87,6mm, 105mm)
US ...............INI = 3 (75mm), 4 (105mm), 5 (155mm)
ST ................ neexistujú
Raketomety.. INI = 0


Iniciatíva pri samohybnom delostrelectve (plne zakrytá korba):
GER ........... INI = 5 (75mm, 105mm), INI = 10 (SiG33-150mm)
UK ..............INI = 4 (95mm)
US ...............INI = 4 (105mm)
ST ................INI = 4 (122mm), 5 (152mm)
Raketomety.. neexistujú
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 29.2.2012 19:01  1953
Síce neverím, že by si s tým dali až takú robotu ale preveroval si druh použitej munície ? Nebola u anglánov iná, menej účinná ? Nie je granát ako granát.....možno výstrel na slepo, skôr ale záhadná logika tvorcov PG :-)
juloag juloAG fialový -neutrálny 29.2.2012 18:38  1952
V reálnom svete samozrejme!
GB M7 = US M7


Ale vo svete SSI možno platí:
GB M7 ≠ US M7

Má niekto iný na názor prečo majú britské samohybky HA = 6?
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 29.2.2012 17:45  1951
GB M7 = US M7

http://en.wikipedia.org/wiki/M7_Priest
juloag juloAG fialový -neutrálny 29.2.2012 16:25  1950
GB M7 = US M7 ???...sám neviem.

Všetky tri samohybky UK Sexton, UK Crom VI, UK Priest majú HA= 6. Možno ide o ďalšie paušálne uplatnené pravidlo, v tomto prípade paušálny regres zo strany SSI pre UK samohybky.

Zo snímkov vyplývajú ďalšie paušálne pravidlá, napr. pri ťahanom delostrelectve:
GER majú INI = 2
UK majú INI = 1
US majú INI = 0


ad. Cromwell
všetky snímky a dáta pochádzajú z originálnych, teda neopravovaných AG resp. PG (obe spúšťané cez platformu PGF)
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 29.2.2012 10:37  1949
juloAGDíky za identifikaci problému. Dobrý postřeh a logická prezentace.
Sexton by opravdu měl mít SA 12, GB M7 by měl mít 15, stejně jako US M7.

Akorát na tom Tvém obrázku by dělostřelecký Cromwell už mohl mít ikonu opravenou před 10 lety...



[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt