Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 9.3.2012 10:28  1987
juloAG [1983]: Tak to jsi úplně mimo. Jedna z největších předností PG jsou právě hexové elementy grafiky, přestože jich není tolik, poskytují obrovskou variabilitu a možnost zpracovat prakticky každou mapu. Že jsou cesty, řeky a pod. klikaté? To je právě to, co se nejvíc blíží k realitě. Nikde v přírodě nejsou řeky jako když střelí, rovněž silnice se vinou terénem cestou nejmenšího odporu. Ani dnešní dálnice nejsou nejso jako natažený špagát, natož tehdejší komunikace. Je mi k zblití, když vídím cesty utvořené jako v PG2, Panzer Corpsu atd. Rovněž je mi zle, když někdo dělá mapy do PG tak, že nafláká 10 hexů po sobě ze stejných rovných hexů řeky nebo cesty.
eisenwolf Eisenwolf 4T Červený tedy Dhoul 9.3.2012 09:37  1986
kstavkTo nevadí, chtěl jsem jen přispět svým názorem na věc, třeba to něčemu pomůže, třeba nepomůže, ale PG dobře znám a tak mám co bych k tomu řekl... :-)
kstavk kstavk ať žijou Kapybary! 9.3.2012 07:08  1985
Eisenwolf [1984]: tak a teď tě někam pošlou. Jako mě, když sem řekl, že se mě starej PG líbí a že chci změnit historii....
eisenwolf Eisenwolf 4T Červený tedy Dhoul 9.3.2012 06:55  1984
juloAG ad poznámka k cestám.To sis vyhrál teda... :-) Myslím, že v tom to je... Vylepšovat je vždy v PG cokoli, úplně cokoli, člověk tomu bude věnovat spoustu času, ale celková úroveň, kvalita hry už se změní jen velmi málo, je to už jen práce pro, řekl bych fajnšmekry... Že se tam opakují několikrát nějaké úseky, vždyť to přece vůbec ničemu nevadí... Ani jsem si dodnes nevšiml, že by se některé úseky opakovaly. Bude to zřejmě i tím, že mapu vnímám jako jen opěrný bod pro mé strategické a taktické uvažování a výchozí bod pro mou fantazii (což mapy v PG splňují dle mého názoru dokonale). A tak je v mé fantazii na tomto základě mapa Francie s cestičkami, lesy, loukami, řekami, vesnicemi a městy jen má, naprosto dokonalá a nikdo by ji tak nádherně nevykreslil, ani já sám kdybych se snažil sebevíc. Mapy v PG jsou pro mne nyní dokonalé právě v tom, že splňují naprosto perfektně svůj účel i co se týče toho dát prostor naší fantazii, dokonce bych řekl ji jemně a tím správným směrem pobízí rozvinout se...
juloag juloAG fialový -neutrálny 7.3.2012 21:42  1983
Poznámka k cestám.
Cesty sú v AG/PG sú až ne¾udsky dokonalo k¾ukato vytvorené. Na súvislom neprerušovanom úseku cesty (tiahnucej sa pokia¾ možno jedným smerom napr. sever-juh) sa rovnaký prvok cesty opätovne objaví na 4. resp. 5.mieste. Skoro ako keby ich vytváral algoritmus ...

Scenário France 1940. V¾avo hore cesty s priradeným headecimálnou hodnotou. Pod nimi moduly, ktoré možno objaviť na mape.
//rozlikovate¾ný obrázok 2200x2400pix//

stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 7.3.2012 20:10  1982
777 [1979]: Jaké?
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 7.3.2012 19:59  1981
1980aby som nedráždil tak PM :-)
juloag juloAG fialový -neutrálny 7.3.2012 19:41  1980
1979ak(n)é?
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 7.3.2012 19:37  1979
Problém s palivom má asi jediné riešenie, to sa ale nemusí každému pozdávať.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 7.3.2012 17:49  1978
Hart. Najednoduchšia cesta je oprava a nie tvorba nového. Sám vidíš, ko¾ko chýb je v AG/PG a to nie len v EQP. Postup by mal byť nasledovný - prejsť jednotlivé scn. , porovnať zo skutočnosťou , pod¾a výsledkou upraviť EQP , následne upraviť počet a rozmiestnenie jednotiek pri zachovaní pôvodných nastavení pre celkovú kampaň ( aj to je možné upraviť ). Pokia¾ ide o samotné mapy, niečo bude potrebné len upraviť ( napr. rumunsko ) , niečo asi vyrobiť úplne nanovo ( napr. Torch )

hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 7.3.2012 11:41  1977
777 a juloAG - vidím v té vaší snaze tom podobnost se zámyslem Kampaň 6.2
Teda aspoň v tom sestavit eqp na základě preference masově používaných zbraní, a to se zaměřením na ty, které byly reálně nasazeny ve scenariích, které jsou ve hře.
Jakou máte filozofii opravy map? Jestli to dobře chápu, tak se držet stávajícího výřezu území tak, jak je, a udělat mapu podle reality zgruntu znova?
V 6.2, jak si v tabulce lze přečíst, je tam několik postupů - oprava stávajích, rozšíření  nebo úplná náhrada za jiné mapy jiných bojišť.
Tak jsem na to zvědav.


dali 6.3.2012 23:32  1976
ale jsou hry ve kterých existuje reálné palivo... to já jen na okraj tvýho rozjímání...
juloag juloAG fialový -neutrálny 6.3.2012 23:28  1975
SSI zbytočne nadržiavala nemeckým stíhačkám (svätá štvorica: Me262,Me163,He162,Do335). Sama si tak narušila balanc leteckých súbojov na konci vojny, čo musela kompenzovala skrz B29,B32 a A26.


Plošné regresy u ST tankov, AT - samohybiek mali pravdepodobne kompenzovať málo početnosť tigrov a ich technickú vyspelosť. Čo považujem za rozumné. Pri rovnakých hodnotách SA,HA,INI by malopočetný nemec nemal šancu. Viď.počty tankov aj AT samohybiek:
Minsk 18 ST vs 6 GER
Debrecen 10 ST vs 4 GER
Balaton 12 ST vs 9 GER
Berlin 25 ST vs 6 GER



Škoda, že v AG/PG absentuje celkové počítadlo paliva/munície. Toto SSI nedomyslela, palivo/munícia padá ako božská mana z nebies v neobmedzenom množstve a dopåňanie paliva nemá až taký zásadný vplyv.

To by hre dodalo trochu iného poh¾adu na celkovú stratégiu. Predstavme si Normandiu, kde nemec má 400x palivo a spojenec 4000x palivo. Nemec môže zabudnúť na totálnu vzdušnú prevahu. 400x palivo sa spotrebuje na 10-14 letov stíhačiek (nic –moc), čo na druhej strane znamená, že mu neostane palivo pre pozemní jednotky. Ostáva len zriadenie flakových dia¾nic (ťahané AA) a spoliehanie sa na ťahané AT, ktoré nespotrebúvajú palivo.

Spojenec pri 4000x palivo by mal plnú slobodu manévru u letectva aj pozemného vojska súčasne.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 6.3.2012 22:02  1974
:-)
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 6.3.2012 21:40  1973
Dzin01No dúfam že to napíšem tak, aby si to pochopil.
Julo a ja sme sa rozhodli urobiť opravu AG/PG (jednotky, rozmiestnenie, dátum, mapa... ) za účelom čo najbližšieho sa priblíženia realite v rámci možnosti AG/PG. A keď už si dáme tú námahu, tak to dotiahneme do konca a nebudeme to kur..ť polovičným riešením = keď oprava tak všetkého. Nebudem predsa opravovať scn. rumunsko keď na mapu nebudem mať čo dať/ dávať tam to, čo tam nebolo. Ak chceš používať B-29, P-51H , Do 335...tak hraj origo dodrbanú verziu AG/PG. Tam môžeš uplatňovať (pomýlenú ) logiku ko¾ko len chceš.
Pochop, že vyhodením XY ktorý je použitelný v jedinom scn. ( ak si ho náhodou kúpiš ) získame miesto pre XX ktorý použijeme v 5 scn. kde bude už v základnom rozostavení.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt