Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 1.11.2012 14:08  2052
WeserubungSnad abych oživil a ještě více abych se pochlubil O:) Chytl jsem slinu a konečně se po delší době odvážil začít realizovat některé své představy na poli PG... V současné době už můžu říct, že mapa je téměř kompletní, až na pár drobností v názvech. Pojal jsem to jako studijní záležitost mého odhodlání a mých schopností v PG tvorbě. Vlastně jde o jakési znovuoživení již delší dobu "mrtvého" projektu nové kampaně 6.2. Rád bych to prozatím dokončil tak, aby se to dalo použít v stávající PGCZ 1.6 bez jakýchkoliv zásadních zásahů do stávajícího equipmentu. Totiž očekávám tam drobné změny, ale ty se neprojeví nikde jinde než v této bitvě, takže by případní zájemci ji přes tuto implementaci měli i nadále starý dobrý PGCZ 1.6 (i AGPG;)
V budoucnu se uvidí, nakolik mi zůstane nadšení pro další tvorbu v 6.2 ...plány a představy by byly, ale takových tu již přede mnou bylo povícero, takže max. úsilí a ambice jdou do 100pro dotažení Weserubungu.

Mapa
juloag juloAG fialový -neutrálny 26.10.2012 17:04  2051
Hexy hor(tu je staršia odpoveď č.2015 z tohto klubu)

Používam FPGE k plnej spokojnosti. Pri obmedzenom počte vzájomne naväzujúcich horských hexov, by som aj tak po značnej námahe len zduplikoval to čo už niekto predomnou vymyslel a použil. Ušetrený čas využijem na iné veci.

Výber zo zopár predinštalovaných komplexov “Mountains“ - FPGE má 27 útvarov.:

mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 26.10.2012 14:52  2050
777Ok, dík.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 26.10.2012 14:02  2049
U hôr je to v pohode, mám niekde rôzne kombinácie , večer môžem poslať.
Kopce - tam je to napikaču, pasujú len 2 alebo 3 hx, ostatné sú dosť neprirodzene.
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 26.10.2012 12:41  2048
Hexy horExistuje někde "klíč" k hexům pro David Smid editor, tj. orientaci kam směřují? Moc by pomohlo a usnadnilo práci - nějak mám problém se zorientovat ve formacích těch hor. Mmch mají i kopce nějakou návaznost?
juloag juloAG fialový -neutrálny 25.10.2012 16:01  2047
Dzin01 - 2046Ak sa to týka EPA, tak server na clubzonaoscura.com je pomalý, niekedy sa nedá vôbec pripojiť.
dzin01 Dzin01 25.10.2012 15:16  2046
Jsem na tom stejně jako 777, taky mi nejde stáhnout... :-(
dali 22.10.2012 20:38  2045
Dík za info, kouknu se... D.
juloag juloAG fialový -neutrálny 19.10.2012 20:22  2044
Pacifik - Jeff Crouch


Tichomorie, alebo ako si ho predstavuje Jeff Crouch. Je “genius loci”, ktorý popri starostlivosti o vnukov, stihne prednášať, opravovať 28r jaguára a PGX vraj programuje na mašine s Win98.

Ten chlap je jednoducho neuverite¾ný. Ponúka mapu s 2000x1320 hexov pacifického bojiska, čo je rozloha 2,64 mil hexov. Každý pixel na strategickej mape zodpovedá 1 hexu na taktickej mape. Mapa je neučesaná, bola strojovo generovaná a využíva Jordiho ikonkový balíček (sic). Šikovný algoritnus sa zatia¾ vie postarať o realisticky vytvarované cesty a pobrežné hexy. Čierne linky na mape sú cesty. Na výber je aj “scenário” so 6 lietadlovkami severne od Oahu.

Lietadlovky majú hangáre alá PacG, s odstupňovanou kapacitou od 5 faktorov (CVE) do 30 faktorov (CV). Jeden nový A6M2 má silu 10, čo je 10 faktorov. Na CVE možno naložiť len jedno zero so silou 5 (v nákupnom menu je nákup jednotiek povolený vo variante so silou 10, alebo 5). Stíhačky na CAP-e sa pohybujú automaticky s LL.



Herný systém je o dosť komplikovanejší od AG/PG, preto je vhodné pozrieť do zložky /pgx_info. Máme tu nákupy paliva/streliva; politický systém na uzatváranie aliancii; železnicu; palubné bomb. majú na vyber bomby/torpéda pred štartom z LL; rozpustenie jednotky v obk¾účení neprinesie žiadne produkčné body/zošrotovanie tanku na základni prinesie aspoň 1/2 z jeho pôvodnej hodnoty; ženisti budujú mosty/letiská/kladú míny/búrajú/stavajú železničné trate; zásobovanie jednotiek funguje do vzdialenosti 25 hexov od najbližšej základne; po úplnom obsadení nepriate¾. krajiny sa náhodne objavia partizáni; na jednom hexe môžu byť viaceré jednotky; funguje overrun; strateg.bomb majú na výber nízke/stredné/výškové /nočné lety; má to premenlivé počasie, “Z” pre strat.mapu, vo¾ba “weather” a uvidíme komu to zapršalo, dobre je aj “W” ukáže na taktickej mape aktuálny ďažď. prehánky; 10.12.1941 na Aleutách to pekne sneží a na rovníku je jasno... je toho ešte viac čo môže prísť.

Midway je na pozícii 1579,573.
Rabaul 1120,1080
Savo 1236,1153
Truk 1117,904

Link na poslednú verziu:
Oct. 12, 2012 PGX3 (v715)- ZIP 13Mb
juloag juloAG fialový -neutrálny 12.10.2012 20:31  2043
je možné rozbehnúť PG-dos pod VDM sound?-pod¾a vyh¾adávaniu na "googlu" je potrebné zmazať prvý riadok v pg.bat odkazujúci na univbe.exe
-niečo som tam pomazal, ale nepomohlo.
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 10.10.2012 22:06  2042
JuloDík:) Vyzkouším.
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2012 18:29  2041
to mjm169 Ñašiel som pre W7.

AG under Windows 7
http://panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=98&t=47568
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 10.10.2012 16:17  2040
Nerozběhal jsem, ale spíše to bude softwarovými problémy, které sužují mé PC poslední dobou... (Jinak Billova Vista-terorista s posledními zk*rvi packy:/)
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2012 15:46  2039
to 2038"Hra" presne zodpovedá stavu, ktorý panoval v rokoch 2006-2009, počet špecializovaných win-editorov (2ks) a offsetových objavov pre AG/PGwin (0ks), teda možnosti editácie AG-win boli v tom čase ve¾mi obmedzené. EPA bola vyvíjaná cca do r.2008 a potom sa práce na nej ukončili a na XYZ rokov bola zakonzervovaná v rozpracovanom štádiu.

- intro obrázky, ich offsetova poloha bola objavená o zopár rokov neskôr preto ich ani nemohli pre EPA použiť. K bitke u Kurska s vyloďujúcimi se Američanmi - je to v vcelku pochopite¾né, Orel scenárium je na slote pre Overlord, sovieti mali v AG len cca 17 scn z celkom 39, keď chceli mať viac (plánovalo sa 50ks), muselo sa to namapovať cez zostávajúce spojenecké kampane. Teda bol zmenený len text -OREL (offset je dobre známy), ale nebol zmenený zodpovedajúci PNTINFO screen. Dnes sa do opraviť do 10 sek, ale ako hovorím, asi už nebola sila autora čoko¾vek na tom vylepšovať.

- komplexný Flippericon editor na import/export gafiky vrátene UI prišiel až v r.2010, teda pozde ((((((

Mám zato, že po 2009 keď už síce boli možnosti na úpravu AG v podstate v každom smere (NUPL,grafika, zvuky), tak už nebola chuť autora na zapracovanie týchto noviniek. Dneska v r.2012 je to taký kostlivec z roku 2008 )))

- prepnutie do 256 v XP netreba, treba to robiť cez odkaz, kompatibilita s Win95 (teda čo si matne spomínam)
- prepnutie do 256 v W2K bolo možné obísť trikom, prepnúť do 256, v rámci 15sek lehoty na potvrdenia zmeny fareb.škály spustiť AG, po uplynutí 15sek sa počet farieb automaticky vrátil na truecolors, ale AG si v pohode bežalo bezproblémov ďalej. AG v podstate 256 farby nepotreboval pre hru, ale len vrámci vstupnej detekcie. Napr. pre PG-win existuje verzia *.exe bez 256 obmedzenia.

- autoscroll možno zapnúť, je to jedna z funkcii v hlavnom menu hry, ale na to si už prišiel. /GAME/AUTOSCROLL

-ergonómia AG/PG win je pre mňa osobne vhodnejšia, všetky tlačidlá sú priamo na p¾aci, prepínanie prvej a druhej lišty v PGdos, to je niečo čo mi nevonia ... grafika UI je pocit čisto subjektívny, import PGdos grafiky do AG je teraz možný, ale kto by to robil ?

-server na clubzonaoscura.com je pomalý, niekedy sa nedá vôbec pripojiť....... nemali by ste sťahovať tak všetci naraz ))))))))))))))))
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 10.10.2012 08:37  2038
juloAGUpsss...
Dát jako intro k bitvě u Kurska vyloďující se Američany, to chce opravdu talent. Jestli jim tohle vymyslet trvalo 6 let, tak klobouk dolů.
Dík za připomenutí, jak nesnáším AG interface. A přepnutí do 256 barev mi hodně scházelo a po scrollování pomocí posuvníků lišt se mi taky stýsklalo :)


[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt