Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 1.12.2012 22:40  2099
juloAGNedám lebo :
1- nehrajem cez Dosbox ale klasicky a tam PrintScr. nefunguje
2- neuložil som posledný ťah takže by som musel dať scn od začiatku
juloag juloAG fialový -neutrálny 1.12.2012 22:10  2098
777*2097Daj foto.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 1.12.2012 21:36  2097
Sneh na púšti :-)Síce drobnosť ale pri ukončení hry kedy v poslednom ťaku snežilo je čiastočne zasnežená ??? aj mapa euroázie a afriky ( finale.shp ) Sneh sa objavuje na sahare, aj na blízkom východe .
juloag juloAG fialový -neutrálny 1.12.2012 00:08  2096
Hartmann *2095Ja ho používať musím, lebo ASCI mapedit, ktorý mám k dispozícii vo verzii z roku 96 či 97 s predpotopným rozlíšením absolútne nevyhovuje, keď skáčem napr. pri hexaeditorovom skúmaní interných mechanizmov z PG-dos, do AG-win a nakoniec do PGF a zasa naspäť. FPGE je jediným editorom, ktorý zvládne všetky tieto tri platformy súčasne. Možnosť bezproblémového exportu vytvoreného scenária do všetkých troch formátov (dos-win-pgf) je tiež ve¾kým plus.

FPGE do značnej miery stiera rozdiely medzi týmito platformami (dos-win-pgf) a vďaka nemu tieto platformy pokladám za rovnocenné. Je mi jedno pre koho scn vytvorím, ak budem chcieť, môžem ho exportovať do hocičoho. Neviem si predstaviť, že by som na to isté musel používať X rôznych editorov: dos-mapedit, win-mapedit, teda aj SETEDIT, notepad a hexeditor , každé z rôznym spôsobom ovládanie na také niečo.

Takže pre mňa FPGE je logickým krokom. Napr. kombináciu FPGE+PGF+MS Paint považujem za ve¾mi príjemnú čo do tvorby scenárii.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 30.11.2012 20:28  2095
juloAGTak to je prima, ja sice FPGE neholduju, chci rict vubec nepouzivam, ale na hromadnou kontrolu scenarií je to bezkonkurenční nástroj.
juloag juloAG fialový -neutrálny 29.11.2012 23:13  2094
FPGE dokáže priradzovať novým hexom všetky druhy terénu (až na hex typu cesty).
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 29.11.2012 11:47  2093
juloAGna 99,9% nemas pravdu :)
juloag juloAG fialový -neutrálny 28.11.2012 23:32  2092
FPGE čerpá informácie o druhu hexov z panzer.exe (na 99,9% z neho). Nako¾ko nové hexy tam samozrejme nie sú uložené, tak im FPGE priradí hodnotu 0. ;-)

EDIT 23.00 hod: Práve sa veci pohli zasa o kus k lepšiemu.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 28.11.2012 22:32  2091
" ve¾mi precíznou prácou s tlačidlom TERRAIN v FPGE. " ..je to otrava ale vzh¾adom k obmedzeniu ve¾kosti mapy v PG to nie je zas až tak ťažká robota.
Už len sa naučiť v tom FPGE...používam starší ale s Hartovým prekladom
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 28.11.2012 22:07  2090
"Môžeme rozširovať pôvodný tacmap.shp (s 237 slotmi) o nové hexy. Ale PG nedokáže priradiť zodpovedajúci druh terénu pre tieto nové hexy, ktoré sú na slotoch 238 a vyššie. PG im automaticky pride¾uje hodnotu = 0, teda Clear (lúky). Nový hex (napr. druhá verzia letiska) na slote 250 bude mať v PG vlastnosti terénu Clear (lúky)."

Tak, pravda toto je, když se všude v tomto odstavci nahradí "PG" za "editor FPGE". Kromě poslední věty.
juloag juloAG fialový -neutrálny 28.11.2012 21:21  2088
mjm169 Existujúci terén v PG sa delí na 39 druhov a každý druh má svoju hexadecimálnu hodnotu:

hodnota 0 pre Clear (lúky)
4..............Coast
7..............Ocean
8..............Port Facility
9..............River
12..............Mountain
19..............Airfield
20..............Swamp
atď až po
38 pre Desert

Môžeme rozširovať pôvodný tacmap.shp (s 237 slotmi) o nové hexy. Ale PG nedokáže priradiť zodpovedajúci druh terénu pre tieto nové hexy, ktoré sú na slotoch 238 a vyššie. PG im automaticky pride¾uje hodnotu = 0, teda Clear (lúky). Nový hex (napr. druhá verzia letiska) na slote 250 bude mať v PG vlastnosti terénu Clear (lúky).

Toto možno napraviť opravou STM súbora (tu sú uložené vlastnosti o druhu terénu):
a) v hexeditore, alebo
b) ve¾mi precíznou prácou s tlačidlom TERRAIN v FPGE.

Pre štandardného užívate¾a ani jedna z dvoch možností nie je ideálna.
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 28.11.2012 18:17  2087
juloSmím jen vědět, v čem spočívá podstata problému, že v přidávání hexů je třeba se zatím omezit na typ clear?
h_g_ H.G. 28.11.2012 15:28  2086
Tak hoši, předělat všechny mapy, máte na to limit do konce roku! :o))))
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 28.11.2012 14:33  2085
Kurvadrát, to je maso. Škoda, že to přišlo/přijde tak pozdě.
juloag juloAG fialový -neutrálny 27.11.2012 21:29  2084
Nové hexy (cca 200ks) obsahuje priamo PGX.




http://web.utk.edu/~pa117408/
Na hlavnej stránke sú linky na ďalšie hexy.




[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt