Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 2.12.2012 16:18  2106
777A to možná není pro dnešek všemu konec;)
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 2.12.2012 13:25  2105
Začalo to snehovou vločkou a spustila sa lavína :-))))
juloag juloAG fialový -neutrálny 2.12.2012 12:45  2104
S opravou hraníc máš recht aj keď tieto som si ve¾mi nevšímal, zaujalo ma grafické spracovanie campmap.

Posun hraníc rádovo o desiatky kilometrov je vcelku odôvodnite¾ný. Keď grafik nakreslil hlavné geografické celky od oka, tak tam došlo k chybám a následne ak umiestňoval hranice (kt. museli kopírovať chybné pohoria, rieky) tak sa mu to všetko poposunulo. Nuž, chyba na chybu, z toho nikdy nič dobré nevzišlo.

Pri tvorbe novej CAMPMAP.shp by bolo vhodné zvážiť jej „posun nadol“, aby sa odkryl sever s Nórskom a Fínskom. Nepotrebujeme bojisko niekde na Kalahari ))))
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 2.12.2012 12:19  2103
CAMPMAP.shpPřed pár lety jsem jsem si rozpracoval asi z 30% opravu této mapy. Je tam dost mnohem postatnějších chyb než co jste zmínili (například by Vás dva mohlo poměrně dost s*át, že je komplet celé Slovensko v Maďarsku :-DD ). Dokončení "někdy v budoucnu". Nezakrývám nacionalistické tendence, že kromě oprav jsem hlavně chtěl taky přidat Protektorát :)

(animovaný gif - opravená se střídá s původní)
juloag juloAG fialový -neutrálny 2.12.2012 11:56  2102
CAMPMAP.shp - chybyPri nejakom to bavení sa s farebnou škálou na mňa vykuklo toto nedokončené dielo grafika SSI. Mám za to, že bol použitý nástroj “pečiatka” a “klonovanie”. Jasne vidieť základný tvar pečiatky pod č. 1, č.2. Červené šípky ukazujú “smer ťahu štetcom” grafika pri kreslení jednotlivých pohorí. Napr. je zrejmé, že Rusko kreslil od oka. Berte to ako ďalší námet na odstránenie chýb v PG.




P.S. Odporúčam si to stiahnuť a pozrieť pod zväčšením. Tých štvorcových pohorí je tam ako maku. Dojímavá je nevyma¾ovaná hranatá diera v strede Španielska)))))))))
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 2.12.2012 11:47  2101
Je to nepodstatná blbosť, bolo to spomenuté len tak na okraj.
Mimochodom , pri "tvojom" doplnení paliva a munície príde jednotka o transport v prípade, že tento nie je v ponuke nákupu. Na vysvetlenie, V klasike PG je počet slotov nákupu pre transport 5, v PG5* sa počet slotov nezmenil, transportov mám ale viac, jednotke ho dokážem dať v editore. Pre klasiku PG nepodstatný údaj, pre hráča PG5* komplikácia :-)
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 2.12.2012 09:42  2100
Sněžení funguje na principu výměny barev, to by se muselo vyzkoumat jakých přesně za které a v Africe je vyměnit. Jestli by to ovšem znamenalo, že by se v Africe nedaly nakreslit nížiny atd. tak je to neřešitelné.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 1.12.2012 22:40  2099
juloAGNedám lebo :
1- nehrajem cez Dosbox ale klasicky a tam PrintScr. nefunguje
2- neuložil som posledný ťah takže by som musel dať scn od začiatku
juloag juloAG fialový -neutrálny 1.12.2012 22:10  2098
777*2097Daj foto.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 1.12.2012 21:36  2097
Sneh na púšti :-)Síce drobnosť ale pri ukončení hry kedy v poslednom ťaku snežilo je čiastočne zasnežená ??? aj mapa euroázie a afriky ( finale.shp ) Sneh sa objavuje na sahare, aj na blízkom východe .
juloag juloAG fialový -neutrálny 1.12.2012 00:08  2096
Hartmann *2095Ja ho používať musím, lebo ASCI mapedit, ktorý mám k dispozícii vo verzii z roku 96 či 97 s predpotopným rozlíšením absolútne nevyhovuje, keď skáčem napr. pri hexaeditorovom skúmaní interných mechanizmov z PG-dos, do AG-win a nakoniec do PGF a zasa naspäť. FPGE je jediným editorom, ktorý zvládne všetky tieto tri platformy súčasne. Možnosť bezproblémového exportu vytvoreného scenária do všetkých troch formátov (dos-win-pgf) je tiež ve¾kým plus.

FPGE do značnej miery stiera rozdiely medzi týmito platformami (dos-win-pgf) a vďaka nemu tieto platformy pokladám za rovnocenné. Je mi jedno pre koho scn vytvorím, ak budem chcieť, môžem ho exportovať do hocičoho. Neviem si predstaviť, že by som na to isté musel používať X rôznych editorov: dos-mapedit, win-mapedit, teda aj SETEDIT, notepad a hexeditor , každé z rôznym spôsobom ovládanie na také niečo.

Takže pre mňa FPGE je logickým krokom. Napr. kombináciu FPGE+PGF+MS Paint považujem za ve¾mi príjemnú čo do tvorby scenárii.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 30.11.2012 20:28  2095
juloAGTak to je prima, ja sice FPGE neholduju, chci rict vubec nepouzivam, ale na hromadnou kontrolu scenarií je to bezkonkurenční nástroj.
juloag juloAG fialový -neutrálny 29.11.2012 23:13  2094
FPGE dokáže priradzovať novým hexom všetky druhy terénu (až na hex typu cesty).
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 29.11.2012 11:47  2093
juloAGna 99,9% nemas pravdu :)
juloag juloAG fialový -neutrálny 28.11.2012 23:32  2092
FPGE čerpá informácie o druhu hexov z panzer.exe (na 99,9% z neho). Nako¾ko nové hexy tam samozrejme nie sú uložené, tak im FPGE priradí hodnotu 0. ;-)

EDIT 23.00 hod: Práve sa veci pohli zasa o kus k lepšiemu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt