Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 3.12.2012 13:24  2161
2160Ty palmy a zobrazení oázy je perspektiva jednotek v PG! Terén je znázorňován plošně, vyjma prolákliny, kde je to kompromis... Tak to bylo míněno (působí to zkrátka uměle - pokud něco takového, jakože oáza, tak plošně).
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 13:15  2160
mjm169 [2159]: Cože? Jaká jednotka?
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 3.12.2012 11:33  2159
2157stanny, uznej sám, to už je hodně mimo PG rozhraní. Takhle určitě ne (úplně jiný typ zobrazení - toto není jednotka, resp. jedinou výjimkou jsou prolákliny)
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 08:31  2158
Hartmann [2155]: Moc ne. Ale myslím že kdyby se s tím někdo chtěl sejřit, tak by se nakonec dostatečně velkej flek souše na ten hex dostat dalo.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 08:30  2157
BTW, ještě by se mi líbil tento hex:

Není to nic extra nutného, ale bylo by to oživení.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 08:26  2156
777 [2151]: Ano.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 3.12.2012 00:47  2155
Ostrovy na 1 hex


Dodělej z toho vodu dokola...a uvidíš, co ti z toho zbyde.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 3.12.2012 00:38  2152
Řeka přerušená městem - no, měl jsem vždy na mysli, hex města který je celý pokryt městem. Teď jsem dostal ke shlídnutí od 777, kde řeka je přerušená městem tak, že končí na louce a vytéká z louky. To už se fakt nedá.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 3.12.2012 00:35  2151
= rieka v meste potrebná :-)
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 00:33  2150
777 [2148]: A dať rieku mimo mesto nie je riešenie - rozhodně lepší než řeku přerušit městem.
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 00:32  2149
mjm169 [2138]: To se dá použít už teď a stojí to za hovno. V mapách co jsem dělal jsem jednohexová jezera nebo přehrady potřeboval nesčíslněkrát. Použít se daly akorát 4hexové zpotvořeniny, které se nechovaly jako vodní plocha, nebo ještě více hexové nádrže, které už ale zabíraly moc prostoru.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 3.12.2012 00:30  2148
"Řeka přerušená městem je podle mého názoru vrchol prasárny "
Teraz to ale inak urobiť nejde. A dať rieku mimo mesto nie je riešenie
stanny stanny - Wroc³awský démon - Pacific Panzer General creator 3.12.2012 00:25  2147
Ad Jednohexový ostrov - tvorbu malých ostrovů hodně řeší hexy, které jsme nově udělali (lze ostrůvky dělat blízko sebe, protože jeden hex má víc elementů protilehle). Ne, neřeší.
Ad Na jednohexový ostrov je tu jedno velké proti - odeznívání pobřeží. Tohle je argument. Přesto si myslím že při troše dobré vůle by to vyřešit šlo.

Ale udělejte si to jak chcete, mně je to vlastně v podstatě jedno.

Řeka přerušená městem je podle mého názoru vrchol prasárny, btw. Ve "svých" mapách bych to nikdy nepoužil, protože bych se musel hanbou propadnout. (teď doufám že to někde nemám a nebudu za pitomce :-) )

Řeka skrz město je podle mne třeba. Terén by byl město, samozřejmě.

V Pzgmaped nelze nastavit na les cestu, čím se problém cesta v lese asi řeší.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 2.12.2012 23:56  2146
777
Vím, ale mě se tedy víc líbí řeka přerušená městem, kde je samotný hex města bezpochyb terén město než hex s řekou názorově kolidujícím terénem.
Připadlo mi vždycky normální, že mizí v zástavbě a pak se zase vynoří - letadla bys to viděl podobně.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 2.12.2012 23:51  2145
Hart.Obmedzenie v boji u rieky v meste nehrá momentálne úlohu nako¾ko pri terajšich možnostiach je rieka prerušená mestom = chovanie jednotiek ako v meste. Na mape to ale nevyzerá dobre keď je rieka prerušená. V tomto prípade ide čisto o graficku úpravu. Rozde¾ovať mesto riekou momentálne zabere 3 hexy pričom už to nevyzerá ako jedno mesto.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt