jednohexovky + řeka ve městěmoje představa:
1) jezero/přehrada (na rozdíl od počátečního návrhu s hrází bude hráz vypuštěna kvůli zaměnitelnosti s jezerem):
a. izolovaný hex bez přítoků (2 tvary)
b. vodní plocha s 2 vyústěními (3 směry a 2 varianty na směr)
c. soustava jezer - 2 podélné vodní plochy (2 natočení "/" a "\")
2) ostrov (když se podaří, tak 3 tvary)
3) řeka ve městě: po masáži a Hartově přímluvě jsou prozatím plánovány všechny "křižmé" varianty (nebudou dělány stranové zásahy řeky, protože to je město vedle řeky jako doposud) na plném hexu města...
4) variace na téma město, až po ujasnění... zatím uvažuji nad 2-3 typy "částečné aglomerace" (menší obce), ovšem jak se to bude řešit hlediska napojení cest (kolik výstupů a do kolika směrů) není jasné. Viděl bych to v základu na "X", "+" a "Y" výstup (samozřejmě u "Y" více natočení... Ukončení větších aglomerací (periférie), tak v tomto směru je má dosavadní představa nula nula nic. Prostor pro vás...
5) oáza jako "pouštní lesík" bude (vzhledem k charakteru oázy předpokládám 2-3 varianty izolovaných hexů, víc ani ťuk)
7) les, především dotočení kvůli tvorbě středně velkých celků
8) hory, dokud nedorazí petiční arch, tak z níže uvedených důvodů jsou ze hry!
Prosím o doplnění, komentování, ale i konkrétní představy provedení (nikde není řečeno, že vše musím čmarlikat já či že to může být jen má umělecká invence) |