Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2013 09:19  2231
777 -Terénhmm, žiadna reakcia? Aj wino čaká kedy budú dokončené, viď moj príspevok =2228=
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 9.10.2013 09:25  2230
TerénV akom stave sú práce na nových terénnych hexoch ?
juloag juloAG fialový -neutrálny 14.9.2013 19:00  2229
Dune2 možno konvertovať aj pre AG/PG platformu...LINKLINKLINK
Snímky (z PGF) sú rozklikate¾né na väčšiu ve¾kosť. Základná odlišnosť oproti originálu je samozrejme v zmene stratégie z Realtime na Turn-base.
juloag juloAG fialový -neutrálny 22.7.2013 18:01  2228
wino, 21th Jul 2013: ... the hexes from here are quite extensive and I hope that Pepa will make then into SHP file one day. So far I have ripped them from page added to PGF tiles ...
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 28.2.2013 22:21  2227
juloAGPerfekt! Pěkný počin, je vidět, že netřeba vytvářet v PG nějaké zbytečné grafické kudrdlinky či nějak zásadně překopávat. Stačí "jen umět" ladit a zvěrohodnit již nastavené:)


P.S. Jen snad u Tante naznačit tolik typické hřbetní střeliště - ale zásadněji rýpat nebudu, pač vím, že i přes mé přísliby mám u tebe dluh(:/)
dzin01 Dzin01 28.2.2013 18:58  2226
JuloAGPočet kulometů určitě nemá. Sice u Elefanta mají malou close, ale třeba u IS-2, která byla přímo určená pro průlom obraných linií a má kulomet i v zádu ve věži a mohutné pancéřování kolem dokola ho má taky nic moc.

Juknu na ten SA a zkusím to dát do poměru k tříštivotrhavé munici a její rychlosti.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 27.2.2013 20:08  2225
Dobrá práce
juloag juloAG fialový -neutrálny 27.2.2013 19:32  2224
Letectvo - Ikonkový upgrade pre PG-dos

Kompatibilné s PG-dos, PGCZ,AGPG a pravdepodobne aj s módmi na báze PG publikované na stránke http://hartmann.valka.cz/panzergeneral


Náh¾ad:


LINK:
http://www.ulozto.sk/xhigMKJ/v0-24-27-02-13-7z

Ve¾kosť:
7z, cca 270kb


Heslo 7z súbora:
ikonky


Verzia:
v.0.24
tj. všetky letecké jednotky, Tacicons.shp a Panzequp.eqp dokončené a funkčné.

Táto verzia obsahuje ikonky pre všetky letecké jednotky - 104ks (FR,GB,GE,IT, LC,NOR,POL,ST,US), ktoré sa nachádzali v Panzequp.eqp. Dlhodobý plán je opraviť ikonky pre všetky jednotky. Pod¾a toho ako bude narastať počet opravených ikoniek na konečný počet 437 kusov, bude analogicky rásť číslo verzie na v.0.30, 0.50, 0.70 až po v.1.00, ktorá tak bude obsahovať všetky opravené ikonky. Vzh¾adom na angažovanie sa v iných projektov bude verzia v.0.24 DLHODOBO JEDINÁ DOSTUPNÁ VERZIA. Nie je možné odhadnúť kedy bude pripravená ďalšia verzia.


Obsah:
Tacicons.shp a Panzequp.eqp (plne funkčné na okamžité nainštalovanie)
Bonusové priečinky v podobe všetkých použitých ikoniek, vrátane nevyužitých v formáte bmp, FAQ text a postup tvorby ikonky na príklade Valentia a Bf109.





juloag juloAG fialový -neutrálny 25.2.2013 14:23  2223
Môj 2. príspevok k SA:

SSI zdá išla nato priamočiaro, čím väčší lauf tým väčšia explózia.

Tak ma napadá, potom počet gu¾ometov má vplyv na „close defense“ ?
dzin01 Dzin01 18.2.2013 21:48  2222
JuloAGJeje, takže obecně tabulkové údaje mám primárně ze Zalogy a jeho pracích o tancích, Obrněné techniky a battlefield.ru. Potom jsme to tak porůznu hledal na netu a co jsem našel v knihách, ale spíše jen jako ověření výše uvedených zdrojů. Porovnával a nakonec jsem si to nechal od kamaráda, co se průbojnosti věnuje i odborně a vydal k tomu práci zkonzultovat a hlavně mi sehnal americké testy sovětských tanků a britské testy Panthera. Jen třeba pro ilustraci, Němci udávají pro Panthera 500/1000/2000 m - 124/111/89 mm, Britové ze svých testů 500/1000/1500 m - 166/146/128 mm a Zaloga udává 500/1000 m - 168/149 mm. Takže potom to člověk musel porovnat a vypočítat.

Jinak si myslím, že to SSI asi dělala podle zveřejněných testů Američanů a potom to nějak redukovala, tvůj model je docela možný. Asi na základě četby německé memoárové literatury.
juloag juloAG fialový -neutrálny 17.2.2013 23:03  2221
Poznámka k rôznym verziám ShpEd:Neviem či to robí u iných, ale mne sa vymazávajú sloty.

Ad...........ShpEd v0.48 a v0.50a:
V prípade ak sa opätovne prekres¾ujú ikonky nachádzajúce sa na slotoch č.256 a vyššie, tak dochádza k vymazaniu za nimi sa nachádzajúcich slotov (*).
Príklad. Tacicons.shp má 400slotov. Prekres¾ujem slot 310, tak uvedený slot sa síce prekreslí, ale súčasne dojde aj k vymazaniu slotov 311-400

Ad...........ShpEd v 0.47:
Funguje bez problémom.


(*)
Overené cez hexeditor: Ak sa prekreslí slot č.310 a po prekontrolovaní Bignew.shp, tak hodnota počiatočných 5B- 6B udávajúcich celkový počet slotov v Bignew.shp (v tomto prípade 400) ostane nezmenená, indexová časť takisto obsahuje indexy pre 400 slotov, ale dátová časť obsahuje len dátové polia pre sloty č.1-310.
juloag juloAG fialový -neutrálny 17.2.2013 20:11  2220
Dzin01 - 2218
Zhoda výsledkov je zaujímavá. Len na okraj, je možné že súčasné európske údaje sú presnejšie, ale tieto údaje zrejme SSI nepoužila a skôr zvolila americké údaje. To, že boli zvolené americké údaje ako východiskové pre analýzu HA,SA,INI považujem za šťastnú vo¾bu, iba tak bolo možné dôjsť k rovnakým výsledkom ako SSI v 1994.

Mám za to ak by sa pod¾a týchto kritérií prepočítali ST hodnoty, od ktorých by sa paušálne odpočítal určitý regres, tak by sa dospelo k rovnakým hodnotám aké použila SSI. Sovieti majú mnohé plošné regresy, jednoznačne to bol zámer SSI. Napr. ST stíhačky prvej generácie (Mig-3,Jak-1,LaGG-3) majú INI –1 ako ich súdobí protivníci, obdobne tanky a artilérie.

Plošné regresy a bonusy sú badate¾né napr. tuto:
Všetky GER ťahané delá INI=2
Všetky UK ťahané delá INI=1
Všetky USA ťahané delá INI=0
Všetky ST ťahané delá INI=0
......čo opäť to poukazuje na zámerné chovanie SSI.

Otázka:
Z kadia¾ si čerpal údaje, nejaký link, literatúra.




Môj príspevok k SA:



Je to náhoda, že pre SA hodnoty sú určené nepárne čísla, ktorých hodnoty narastajú o 2?
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 17.2.2013 18:01  2219
Dzin01A jak by vypadala tvá srovnávačka pro soft, resp. jak by bylo srovnání pěchotních útvarů (dle tebe) pro jednotlivé národy/roky na úrovni praporu a divize?
Pěchota jde mimo mě, holt letadélka, takže mě toto rozhodně zajímá (vzhledem k tomu, co je v plánu...). Předem dík, pokud se ti bude chtít toto zpracovat, případně máš-li již započato, tak dokončit;)
dzin01 Dzin01 17.2.2013 14:15  2218
Těžší útok (Hard attack) a IniciativaKdyž se tu tak po různu píší analýzy ohledně charakteristik jednotek, řekl jsem si, že se podělím s jednou, co jsme si kdysi zpracoval. Jistě znáte moje přesvědčení, že (až na sovětské jednotky) programátoři u obrněné techniky dávaly lehčí a těžší útok (soft a hard attack) a iniciativu podle hlavní zbraně. Lehčí útok by se dal zhodnotit podle hmotnosti HE granátů, ale zaměřil jsem se spíše na těžký (dále HA) a iniciativu. Ty jsem si zhodnotíl na základě průbojnosti a vzdálenosti. Byl jsem veden ideou, že čím větší průbojnost, tím větší útok a čím větší průbojnost na větší vzdálenost, tím větší iniciativa. To proto, že umožňuje ničit obrněnou techniku protivníka na větší vzdáleností a tedy i otevřít palbu.

Takže nejprve bylo třeba si vzájemně jednotlivé zbraně porovnat. To se dalo jen tím, že získáme hodnoty podle jednotných kritétií. Jak víte, každý stát měl pro zjišťování průbojnosti svoje. Takže jsem se rozhodl pro americké kritérium, běžně nepřesně nazývané RHA (RHA je pouze etalon pancíře). Někde jsem údaje pro zbraně měl, tam kde ne, jsme je přepočítal (ulehčil jsem si to tím, že jsem předpokládal lineární závislosti).

Zde jsou výsledky pro vzdálenosti 500, 1000 a 2000 metrů:





Potom jsem si musel zvolit kritéria pro stanovení HA a iniciativy na základě průbojnosti. Ty jsou zde:





A teď už stačilo jen aplikovat a dostal jsem toto:





Pro porovnání, to co jsem vypočetl s tím, co je ve hře:




Jak je vidět, větší odchylky jsou jen u 12,8 cm, ale to je vyváženo tím, že dali větší HA a menší Ini a potom u sovětských děl.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 16.2.2013 14:57  2210
julopoužívam staršiu verziu ( jún 99 ) a tiež občas vymazáva posledné ikony

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt