Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 10.10.2013 22:04  2236
juloAGNo byly a jsou - stále se ideově peru s problematikou hexů, kde se střetávají tři/čtyři prvky (např. les x řeka x louka/ x cesta). Nemyslím tím zákonitě, že se na jednom hexu musí všechny tyto prvky střetnou... Jde spíše o jejich "rohovou" hraniční návaznost, což není zas taková sranda, jak by se mohlo zdát na první pohled. Tj. jak v rozumném počtu podchytit daný problém, vytvořit návaznost vzájemnou mezi hexy novými a stávajícími tak, aby nevznikla sada "sama pro sebe" :/
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 10.10.2013 13:00 - Oblíbené kluby (21:42) 2235
Pane jo, on už je to zase rok, co jsem na tom to dělal... :(
Musím se do toho dostat, abych odpověděl.
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2013 11:16  2234
mjm169 boli nejaké problematické hexy, alebo také s kt.nevieš (neviete)pohnúť?
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 10.10.2013 10:56  2233
mjm169To sú velice rád :-)
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 10.10.2013 09:39  2232
777Omlouvám se... Teď přes léto jsem se k tomu vrátil jen letmo, spíše než cokoliv jiného jsem čekal na Harta, že spolu nějaké ty věci ještě probereme - chyba, mohl jsem dělat i bez toho, ostatně on má momentálně trochu jiné starosti než PG. Ale zpět k věci: za mne to má 3 fáze (kompletace navrhů/ samotné provedení; na základě konzultací výběr a úpravy; vytvoření strategických duplikátů), pak je třeba Hartova zakomponování do editoru. Co z toho vyplývá? ...první fázi mohu po dohledání (přeinstalace pc) ukončit v druhé polovině listopadu a pokud to pujde bez výrazných komplikací, mám do konce roku hotovo, pak už by záleželo na Hartovi... Jinak v potaz jsem vzal snad 99% tvých návrhů:)
juloag juloAG fialový -neutrálny 10.10.2013 09:19  2231
777 -Terénhmm, žiadna reakcia? Aj wino čaká kedy budú dokončené, viď moj príspevok =2228=
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 9.10.2013 09:25  2230
TerénV akom stave sú práce na nových terénnych hexoch ?
juloag juloAG fialový -neutrálny 14.9.2013 19:00  2229
Dune2 možno konvertovať aj pre AG/PG platformu...LINKLINKLINK
Snímky (z PGF) sú rozklikate¾né na väčšiu ve¾kosť. Základná odlišnosť oproti originálu je samozrejme v zmene stratégie z Realtime na Turn-base.
juloag juloAG fialový -neutrálny 22.7.2013 18:01  2228
wino, 21th Jul 2013: ... the hexes from here are quite extensive and I hope that Pepa will make then into SHP file one day. So far I have ripped them from page added to PGF tiles ...
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 28.2.2013 22:21  2227
juloAGPerfekt! Pěkný počin, je vidět, že netřeba vytvářet v PG nějaké zbytečné grafické kudrdlinky či nějak zásadně překopávat. Stačí "jen umět" ladit a zvěrohodnit již nastavené:)


P.S. Jen snad u Tante naznačit tolik typické hřbetní střeliště - ale zásadněji rýpat nebudu, pač vím, že i přes mé přísliby mám u tebe dluh(:/)
dzin01 Dzin01 28.2.2013 18:58  2226
JuloAGPočet kulometů určitě nemá. Sice u Elefanta mají malou close, ale třeba u IS-2, která byla přímo určená pro průlom obraných linií a má kulomet i v zádu ve věži a mohutné pancéřování kolem dokola ho má taky nic moc.

Juknu na ten SA a zkusím to dát do poměru k tříštivotrhavé munici a její rychlosti.
hartmann Hartmann Černý ďábel Ukrajiny - Panzer General developer 27.2.2013 20:08 - Oblíbené kluby (21:42) 2225
Dobrá práce
juloag juloAG fialový -neutrálny 27.2.2013 19:32  2224
Letectvo - Ikonkový upgrade pre PG-dos

Kompatibilné s PG-dos, PGCZ,AGPG a pravdepodobne aj s módmi na báze PG publikované na stránke http://hartmann.valka.cz/panzergeneral


Náh¾ad:


LINK:
http://www.ulozto.sk/xhigMKJ/v0-24-27-02-13-7z

Ve¾kosť:
7z, cca 270kb


Heslo 7z súbora:
ikonky


Verzia:
v.0.24
tj. všetky letecké jednotky, Tacicons.shp a Panzequp.eqp dokončené a funkčné.

Táto verzia obsahuje ikonky pre všetky letecké jednotky - 104ks (FR,GB,GE,IT, LC,NOR,POL,ST,US), ktoré sa nachádzali v Panzequp.eqp. Dlhodobý plán je opraviť ikonky pre všetky jednotky. Pod¾a toho ako bude narastať počet opravených ikoniek na konečný počet 437 kusov, bude analogicky rásť číslo verzie na v.0.30, 0.50, 0.70 až po v.1.00, ktorá tak bude obsahovať všetky opravené ikonky. Vzh¾adom na angažovanie sa v iných projektov bude verzia v.0.24 DLHODOBO JEDINÁ DOSTUPNÁ VERZIA. Nie je možné odhadnúť kedy bude pripravená ďalšia verzia.


Obsah:
Tacicons.shp a Panzequp.eqp (plne funkčné na okamžité nainštalovanie)
Bonusové priečinky v podobe všetkých použitých ikoniek, vrátane nevyužitých v formáte bmp, FAQ text a postup tvorby ikonky na príklade Valentia a Bf109.





juloag juloAG fialový -neutrálny 25.2.2013 14:23  2223
Môj 2. príspevok k SA:

SSI zdá išla nato priamočiaro, čím väčší lauf tým väčšia explózia.

Tak ma napadá, potom počet gu¾ometov má vplyv na „close defense“ ?
dzin01 Dzin01 18.2.2013 21:48  2222
JuloAGJeje, takže obecně tabulkové údaje mám primárně ze Zalogy a jeho pracích o tancích, Obrněné techniky a battlefield.ru. Potom jsme to tak porůznu hledal na netu a co jsem našel v knihách, ale spíše jen jako ověření výše uvedených zdrojů. Porovnával a nakonec jsem si to nechal od kamaráda, co se průbojnosti věnuje i odborně a vydal k tomu práci zkonzultovat a hlavně mi sehnal americké testy sovětských tanků a britské testy Panthera. Jen třeba pro ilustraci, Němci udávají pro Panthera 500/1000/2000 m - 124/111/89 mm, Britové ze svých testů 500/1000/1500 m - 166/146/128 mm a Zaloga udává 500/1000 m - 168/149 mm. Takže potom to člověk musel porovnat a vypočítat.

Jinak si myslím, že to SSI asi dělala podle zveřejněných testů Američanů a potom to nějak redukovala, tvůj model je docela možný. Asi na základě četby německé memoárové literatury.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt