Tato karta byla od ČSOB a reakce slečny na infolince byla "počkejte až Vám přijde výpis a pak s tím zajděte do banky a tam vám řeknou co se s tím bude dělat, ale nejspíš si to budete muset reklamovat u obchodníka sama - ale až budete mít výpis nebo si ho můžete nechat mimořádně udělat".. celkem rada na nic když výpis mi dojde tak za měsíc, platit za mimořádný výpis se mi taky nechce když to není moje chyba.
Jinak ta pokladní byla divná, vypadala, že moc neví co s tím terminálem. Až napotřetí se jí podařilo vyjet účtenku, předtím vždycky vytáhla brzo kartu - podle mě tu transakci potvrdila když neměla účtenku a pak když ji měla podepsanou tak ji potvrdila podruhé.
Tak jako tak mě reakce v ČSOB dost zklamala, myslela jsem že toto běžně řeší banka, pokud je pochybnost tak transakci stornují apožadují po obchodníkovi doklad na ověření. |