Co vím od známého z té jejich "firmy", tak dokonce záhy dostali neofiko zákaz s tím nekoho honit, přesto, mám dojem, minimálně jedno někde zrušili. Tyhle nové budou v civilním provedení, Mondea jsou počmáraná, tj. priorita použití bude asi maličkato odlišná. Doufám, že si zase nějaký tentononc nebude stěžovat, že to má vzadu diodová světla, klimatizaci a stereo :-D.
Jsem ale ponejvíce zvědav, jak budou řešit VRZ, u těchto civilních vozů je to vždy velký problém, obzvláště, když to má být pursuit car. POkud se podíváte na Kobru 11, tak to je přesně přiblbé německé řešení, vžyť oni na tom autě snad nemají ani sirénu. US firmy vyrábějí komplikované a výkonné diodové sestavy, montované nejvíce jako komplet za okno pod přední stranu střechy, dokonce jsou už i výklopné střešní panely. Jenže je to šité na míru americkým vozům, resp. modelům, které tamní poldové ponejvíce používají. Vzadu to bude muset mít tmavou fólii na okně, aby nebylo dovnitř na další světla za zadním oknem vidět (doufám, že tam udělají výřezy a nedají to za fólii). Hlavně ale naše legislativa s ničím takovým, jako takovéhle auto nepočítá, protože kromě majáku na střeše povoluje POUZE dvě modrá světla směrem vpřed, což se v rámci úspor vyřeší dvěma malinkatými LED světýlky někde za maskou (Mondea je neměla vůbec, montovali to až dodatečně). No a kožakem na střeše (pokud si vzpomenou, že ho mají vyndat z okna a připlácnout nahoru) a s těmi světýlky lítejte po dálnici 250. Je to banda pitomců, nejdřív si mají udělat legislativní podmínky pro to, aby ta auta mohla vůbec nějak smysluplně fungovat a né tohle. Akorát to rozbijou o první kamion, kterej si jich nevšimne. |