Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: dmsutjz
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 14.9.2007 14:08  627
A ten Visual Assist X to je nějakej program pod Visual C++ že?
To mě docela překapuje, že si to nepamatuješ ani ty. Sice teda nevím, jak dlouho a na jaké úrovni s tím děláš, ale takový pohled do záhlaví říká svoje. :)
Takže verdikt je takový, že si syntaxi nepamatuje téměř nikdo? To mě teda moc nepotěšuje, ale asi se s tím budu muset smířit, jestli chci WinApi používat.
bredy 14.9.2007 13:38  626
Já to řešim buď pomocí IntellSence nebo VisualAssistX. IntellSence je součástí všech VS Express a pro Windows příkazy napovídají docela solidně, ale občas IntellSence se prostě nechytá. Visual Assist X je mistr v napovídání, ovšem není zdarma.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 14.9.2007 04:27  625
Tím myslíš, udělat si třeba vlastní funkci, kde třeba nebude tolik často zbytečných paramterů a teprve v ní odkazovat na funkce, který vlastně chci?
huh huh 14.9.2007 03:58  624
Já bych doporučil si to zabalit si do vlastních, jednodušeji použitelných funkcí.
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 14.9.2007 02:39  623
No to tak nějak spadá do toho 'taháku' jak jsem psal. Ale zkrátka mě to štve, pže já fakt snad nejsem schopnej vyplodit jedinou funkční funkci, aniž bych se někam díval. Sice v tom nedělám nijak dlouho (cca týden), ale hlavně mi nepřipadá, že by se to zlepšovalo.
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 14.9.2007 02:31  622
Nicméně špatná paměť se dá velmi úspěšně řešit tím, že máš po ruce starší programy :-). To používají i větší frajeři než jsem já :-))
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 14.9.2007 02:20  621
No když jsem s tím začal, tak se mi to fakt nechce vzdávat, 'jen' kvůli tomu, že mi to příjde těžký, to bych ve svých očích klesl. :)
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 14.9.2007 02:08  620
My, dřeváci, právě z tohoto důvodu volíme jiné jazyky :-)).
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 13.9.2007 23:49  619
WinApiSnažím se to tak nějak naučit, ale i když jsem schopný po mírných útrapách nějakou tu funkci pochopit, tak jsem naprosto neschopen si zapamatovat syntaxi. :( Jak to řešíte vy, (nebo jste řešili v začátcích) pořád se dívat do nějakýho 'taháku' mi po chvíli příjde jako docela opruz. Když to porovnám s čistým C++, pascalem či basicem, tak tam to pro mě prakticky nebyl problém...
druh_5618 Druh_5618 27.8.2007 17:49  618
Mám tu takový rébus v C#. Je to příklad CaptureSound z Ms DirectX SDK. Trochu to připomíná ten vtip s krabičkou cigaret…

public BufferPositionNotify[] PositionNotify = new BufferPositionNotify[NumberRecordNotifications + 1];

PositionNotify[i].EventNotifyHandle = NotificationEvent.Handle; //(IntPtr)NotificationEvent.SafeWaitHandle;

EventNotifyHandle přijímá pouze IntPtr
MsVC# 2005 EE hlásí 'System.Threading.WaitHandle.Handle' is obsolete: 'Use the SafeWaitHandle property instead.'
SafeWaitHandle vrací pouze WaitHandle

Nenašel jsem důstojný způsob konverze SafeWaitHandle na IntPtr. Nenašel jsem žádný…
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 30.7.2007 19:09  616
Byl by tu někdo z vás schopen a ochoten mě chvilku vést za ruku, a v kostce vysvětlit, jak se pracuje s prostředím Embedded Visual C++? Příkazy si najdu sám (v konzolovém C++ nějaké elementární základy mám), ale to prostředí jako takové je natolik nepodobné všem jazykům, ve kterých jsem kdy dělal, že jsem skutečně v koncích. Už přes rok se marně snažím najít někoho, kdo by mi prostě jenom stručně ukázal kroky potřebné k tomu, abych na display vykreslil pomocí PocketFrogu obrázek na pozici. To je všechno - nechci žádné windowsovské GUI, prostě jen nakreslit obrázek pomocí knihovny. Když takhle poberu ty nejzákladnější zákonitosti, tak už se normálně chytnu examplu. Vím, že je to stupidní prosba, ale tohle prostě nedokážu sám :-(.
mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 2.7.2007 15:59  615
zkus sox
mstitol 2.7.2007 12:47  614
nazdarek lidi nevite jak mam udelat nacteni wavky, slouceni jejich stop a potom jeji ulozeni.

jestli vi nekdo jak na to pisnete pleas na mstitol@centrum.cz
bredy 9.4.2007 00:41  613
Jak na pozdní vazbu u šablon. Je vůbec potřebná? Polymorfizmus šablon - Dědičnost šablon, CRTP a Invoker

Šablony jsou mocné. Víte, že pomocí šablon lze implementovat operace nad poli, jako například sloučení dvou polí bez alokaci jediného bajtu paměti, nebo smazání prvku bez fyzického posunu dat? Otočit pole nebo přerovnat jej, aniž by došlo k fyzickému přesunu prvků? Třída, která řeší pole obecně - GenericArray
bredy 27.3.2007 14:57  611
GarbageCollector v C++, prototyp - pro ty, kteří nečtou klub programování, pokud vám vadí, že v C++ chybí garbage collector.

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt