Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: lmcgdli
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bredy 9.11.2007 00:45  706
huhDrtivá většina programátorů to dělá, protože drtivá většina překladačů to tak má.
mach 8.11.2007 17:02  705
huh: BIG THX :-)
huh huh 8.11.2007 16:45  704
Bredy [703]: nechápu, proč bych měl do STL zahrnovat streamy, to drtivá většina autorů nedělá, a hlavně -- není k tomu jediný důvod

bredy 8.11.2007 16:28  703
huhDobře, ale aby diskuze měla smysl. Nechytej lidi za slovíčka. V tuto chvíli bych prosil, aby se zkratkout STL označovala zejména ta část C++, která se všude označuje jako STL a představuje vektory, mapy, kontejnery obecne, streamy, string a vse, co vsichni oznacuji jako STL a je součástí normy C++. Cokoliv jiného se značkou STL ale nemající nic společného s normou C++ v tomhle klubu by mělo nést jiný, odlišitelný název. Jinak se člověk totiž nedomluví.

Děkuji.
huh huh 7.11.2007 20:59  702
Bredy [701]: Pokud vím, tak se STL nazývala STL ještě než se do standardu dostala; koneckonců norma C++ vůbec termín STL nepoužívá. Ale hlavně je to úplně jedno -- zjevně si mou větu pochopil.
bredy 7.11.2007 13:25  701
huhTo je právě ten terminologický rozpor, protože já STL jako Standard Template Library považuji zejména to co se dostalo do standardu C++, od toho taky slovo Standard. Jestli někdo ve vývoji STL pokračuje, tak proč ne, ale asi bych to nenazýval STL, dokud se to nedostane do standardu.
huh huh 6.11.2007 19:39  700
mach [696]: To je jednoduchy, zapominas na
#include <boost/serialization/map.hpp>

huh huh 6.11.2007 17:36  699
Bredy [694]: Jak jsem už psal, proudy nemaj s STL nic společnýho, ty vznikly tuším u AT&T, řetězce na poslední chvíli dostaly metody, aby šli používat s algoritmy, ale jinak s návrhem STL taky nemaj nic společnýho (v STL je implementace řetězců jménem rope, ta se ale do standardu C++ nedostala; případně vector<char>).
bredy 2.11.2007 16:24  698
machTo jsem nezkoušel, ale pokud to mají implementovaný nějak podobně jako já, tak buď mapa musí mít funkci serialize, nebo někde musí být funkce/třída, která pro zadaný typ objektu a archivu řeší serializaci. Zkus se podívat, co ti to hlásí za chybové hlášky, jdi po ceste (VS2005 je dost ukecané a je to dobře, protože chyba se nemusí nutně nacházet na prvním řádku, ale příčina může být až třeba na tom posledním).
mach 2.11.2007 15:25  697
Kompiluju to ve Visual Studiu 2005.
mach 2.11.2007 15:24  696
serializace v boostuNezkousel nekdo serializovat STL objekt pomoci boost::archive? Zkousel jsem serializovat neco jednoducheho:

ofstream f(...);
boost::archive::text_oarchive a(f);
map<int, int> x;
a << as_const(x);

Kde as_const je jenom konverze na konstantu. Nejde to a hlasi:

serialize is not member of std::map

Serializace STL objektu by ale mela byt v boost::archive pripravena. Zkousel jsem to jeste s:

#define BOOST_NO_ARGUMENT_DEPENDENT_LOOKUP

Ale nic se nezmenilo.
bredy 2.11.2007 11:13  694
A máš pravdu v tom, že se jedná o realizace _určitého_ pohledu, protože někdo jiný může mít jiný pohled.

Doufám, že třeba std::iostream a celá navazující rodina streamů nebyla navrhována podle tohoto pohledu.... A doufám, že ani std::string nebyl takto navrhován a že dnešní STL pohled je někde jinde a "stl" se v C++ suší jen díky tomu, že povinný v normě...
huh huh 2.11.2007 08:25  693
Bredy [692]: Ano, přesně, STL je realizace určitého pohledu, jak se mají navrhovat knihovny.
bredy 2.11.2007 03:02  692
huhA já pořád dokolečka nechápu jak tvá jazykově nezávislá analýza a návrh souvisí s STL dle AS. STL je jazykově závislá ukázka již hotového řešení, což mne právě na tom mate. Asi nepřijímám na té správné vlně.

Jen podotýkám, že spor vznikl tím, že jsem právě STL kritizoval jak je špatně navržena (mluvím o knihovně). Jestli někdo při návrhu přemýšlí v duchu myšlenek použitých v STL (jestli to teda chápu tak správně), tak upřímně řešeno, nechť nás programátorský bůh ochraňuje!
huh huh 1.11.2007 19:25  691
Bredy [688]: No naopak, já spíš čekám, že mě převálcujou. Zatím jediná firma, o které vím, že GP dle AS používají je Adobe, z open source tak leda Anti-Grain Geometry.
Bredy [689]: Já tu sice dokolečka mluvím o jazykově nezávislé analýze a návrhu knihoven, ale pozoruji, že to je jako mluvit do zdi.

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt