Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: qthnbyj
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bredy 16.12.2007 01:08  713
Knihu neporadím. Nicméně, k práci poradím všimnout si následujícího (a zapracovat). Přechod od C k C++ má dvě úrovně. Naučit se nový syntaxe, a začít objektově myslet. První valná většina lidí zvládne bez problémů. Druhou úroveň už překročí málo kdo, nebo skončí na půli cesty.
anonym 16.12.2007 00:50  712
Přechod od C k C++Zdravím, mám za úkol v rámci mé práce objasnit problematiku přechodu od jazyka c k c++ a základy objektově orientovaného programovaní. Prosím poraďte mi nějako literaturu...líbila se mi kniha Od C k C++ (autor Virius) ale tz se mi bohužel nedaří stále sehnat...
huh huh 13.11.2007 05:52  711
Bredy [710]: Jo, jasně, racionálního člověka by možná napadlo, že špatná integrovanost prvků standardní knihovny C++ svědčí o tom, že je složena z různých částí, které se již nepovedlo úplně sladit (hlavně proto, že se s STL přišlo dost pozdě), ale paranoidní představy jsou jistě víc free, cool a in. Ale žij si v nevědomosti dál, třeba si v budoucnu někdy o STL něco přečteš.
bredy 12.11.2007 15:32  710
Pošťouchnutí...
Aby to nebylo tak, že vše co se v STL nepovedlo, vlastně nemá s STL nic společného... třeba taková lahůdka jako je auto_ptr, nebo že všechny kontejnery v STL nejsou "auto_ptr-safe" - tj, že nerespektují výměnu vlastnictví ukazatelů při kopírování...
huh huh 12.11.2007 04:34  709
Bredy [708]: Streamy nemaj s STL nic společnýho. Tečka. Končím diskuzi.
bredy 9.11.2007 09:18  708
STL = knihovna šablon schválená v ISO Normě C++. Tečka. Končím diskuzi.
huh huh 9.11.2007 02:42  707
Bredy [706]: nerozumim
bredy 8.11.2007 23:45  706
huhDrtivá většina programátorů to dělá, protože drtivá většina překladačů to tak má.
mach 8.11.2007 16:02  705
huh: BIG THX :-)
huh huh 8.11.2007 15:45  704
Bredy [703]: nechápu, proč bych měl do STL zahrnovat streamy, to drtivá většina autorů nedělá, a hlavně -- není k tomu jediný důvod

bredy 8.11.2007 15:28  703
huhDobře, ale aby diskuze měla smysl. Nechytej lidi za slovíčka. V tuto chvíli bych prosil, aby se zkratkout STL označovala zejména ta část C++, která se všude označuje jako STL a představuje vektory, mapy, kontejnery obecne, streamy, string a vse, co vsichni oznacuji jako STL a je součástí normy C++. Cokoliv jiného se značkou STL ale nemající nic společného s normou C++ v tomhle klubu by mělo nést jiný, odlišitelný název. Jinak se člověk totiž nedomluví.

Děkuji.
huh huh 7.11.2007 19:59  702
Bredy [701]: Pokud vím, tak se STL nazývala STL ještě než se do standardu dostala; koneckonců norma C++ vůbec termín STL nepoužívá. Ale hlavně je to úplně jedno -- zjevně si mou větu pochopil.
bredy 7.11.2007 12:25  701
huhTo je právě ten terminologický rozpor, protože já STL jako Standard Template Library považuji zejména to co se dostalo do standardu C++, od toho taky slovo Standard. Jestli někdo ve vývoji STL pokračuje, tak proč ne, ale asi bych to nenazýval STL, dokud se to nedostane do standardu.
huh huh 6.11.2007 18:39  700
mach [696]: To je jednoduchy, zapominas na
#include <boost/serialization/map.hpp>

huh huh 6.11.2007 16:36  699
Bredy [694]: Jak jsem už psal, proudy nemaj s STL nic společnýho, ty vznikly tuším u AT&T, řetězce na poslední chvíli dostaly metody, aby šli používat s algoritmy, ale jinak s návrhem STL taky nemaj nic společnýho (v STL je implementace řetězců jménem rope, ta se ale do standardu C++ nedostala; případně vector<char>).

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt