Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: fyhbett
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bredy 15.5.2008 10:06  720
Změnil jsem trošku seznam zajímavých článků v hlavičce. Chtěl bych zejména upozornit na článek řešící palčivý problém "Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain". Upozorňuji, že řešení tam opravdu najdete. Další způsob, jak něco rychle alokovat a dealokovat ukazuje článek "FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací" napsaný tak, aby způsob implementace pochopil i začátečník (a pronikl do světa šablon). Pro porkočilejší bych tu měl dva články řešící problém kterak zabalit parametry volání (a i samotné volání) do objektu a nakládat s nimi. Článek "Tuply v C++" představuje způsob, jak vytvářet v C++ neomezeně veliké kontejnery umožňující uložit libovolnou hodnotu libovolného typu a jak je využít pro předávání parametrů. Navazující článek "Akce a zpráva jako objekt pak představuje praktickou ukázku Tuplů na vytváření delegovaného volání funkce či metody. Odkazy ukazují na "druhé díly" a v článcích najdete i odkaz na první díly.

Nicméně už se těším na nové C++, které výše zmíněné komplikované šablony radikálně zjednodušší. I tak to v současné verzi C++ vytváří prostor pro neuvěřitelné množství možností a často výrazně zjednodušuje práci.
bredy 15.5.2008 09:50  719
AmonNo a na jakém OS?

V linuxu je to
#include <sys/socket.h>

a ve Windows
#include <winsock2.h>
a knihovna ws2_32.lib


jinak nevím. Sockety jsou v každé OS trošku jinak, i když základ je stejný. Stejně tak i obsluha více klientů se dost liší. Zatímco v Linuxu kraluje fork() ve Windows ho nehledej. Tam si musíš pomoci vlákny nebo asynchroními funkcemi jako WSAAsyncSelect(), které využívají message queue a posílají ti do ní zprávy kdykoliv se stav socketu změní.
amon Amon Nuo ani Anquietas. Hic qua videum. 14.5.2008 17:03  718
zdravim, potřebuju do školy naprogramovat v C server obsluhující více klientů najednou. chtěl bych na to jít a la Boa, jeden proces a pomocí select vybírat klienty, jenom má problém, že ani v Cbuilderu ani v Eclipce C/C++ nejsou potřebné knihovny pro správu socketů, packetů apod, které by měly být normálně k mání. neví někdo kde ty knihovny sehnat a jak je potom dostat do include souborů?
bredy 18.12.2007 23:08  717
tomu nerozumim, zkus to nejak blíže popsat.
mach 18.12.2007 18:55  716
V C++ se uvnitr trid neda rozumne vyuzivat SSE.
bredy 17.12.2007 17:54  714
Mýty C++Výzva: Chtěl bych na svém blogu probrat rozličné mýty C++. Jenže se bojím, že jich nedám dohromady dost, aby to bylo na článek. Napadají Vás nějaké. Nemusí se jednat úplně o mýty, ale třeba o negativní nebo i pozitivní názory na C++.

Příklad mýtu: C++ je pomalejší než C
bredy 16.12.2007 01:08  713
Knihu neporadím. Nicméně, k práci poradím všimnout si následujícího (a zapracovat). Přechod od C k C++ má dvě úrovně. Naučit se nový syntaxe, a začít objektově myslet. První valná většina lidí zvládne bez problémů. Druhou úroveň už překročí málo kdo, nebo skončí na půli cesty.
anonym 16.12.2007 00:50  712
Přechod od C k C++Zdravím, mám za úkol v rámci mé práce objasnit problematiku přechodu od jazyka c k c++ a základy objektově orientovaného programovaní. Prosím poraďte mi nějako literaturu...líbila se mi kniha Od C k C++ (autor Virius) ale tz se mi bohužel nedaří stále sehnat...
huh huh 13.11.2007 05:52  711
Bredy [710]: Jo, jasně, racionálního člověka by možná napadlo, že špatná integrovanost prvků standardní knihovny C++ svědčí o tom, že je složena z různých částí, které se již nepovedlo úplně sladit (hlavně proto, že se s STL přišlo dost pozdě), ale paranoidní představy jsou jistě víc free, cool a in. Ale žij si v nevědomosti dál, třeba si v budoucnu někdy o STL něco přečteš.
bredy 12.11.2007 15:32  710
Pošťouchnutí...
Aby to nebylo tak, že vše co se v STL nepovedlo, vlastně nemá s STL nic společného... třeba taková lahůdka jako je auto_ptr, nebo že všechny kontejnery v STL nejsou "auto_ptr-safe" - tj, že nerespektují výměnu vlastnictví ukazatelů při kopírování...
huh huh 12.11.2007 04:34  709
Bredy [708]: Streamy nemaj s STL nic společnýho. Tečka. Končím diskuzi.
bredy 9.11.2007 09:18  708
STL = knihovna šablon schválená v ISO Normě C++. Tečka. Končím diskuzi.
huh huh 9.11.2007 02:42  707
Bredy [706]: nerozumim
bredy 8.11.2007 23:45  706
huhDrtivá většina programátorů to dělá, protože drtivá většina překladačů to tak má.
mach 8.11.2007 16:02  705
huh: BIG THX :-)

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt