Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: ypqgnmt
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bredy 8.6.2010 20:44  827
Ad istream_iterator... nejsem si jist, jestli streamove iteratory jsou součastí poslední normy C++. Jsou v STL, ale ne ve standardu. Nebo jo?
huh huh 8.6.2010 09:07  826
Já samozřejmě netvrdím, že se něco takovýho má používat :-) to byla čistě taková hádanka :-)
stinny 8.6.2010 08:59  825
To je dost kryptický zápis. Není rozumnější naprogramovat si "istream& operator>>(istream &, vector<T>&)"? Pak bys napsal jen "cin >> v".
huh huh 8.6.2010 08:11  824
ŘešeníPokud jste nečetli zadání, tak je zde, prosím přečtěte si ho a zkuste vyřešit.
Moje řešení následuje, netvrdím, že je jediné či nejlepší (vyberte myší text pro zobrazení):
*back_inserter(v) = *istream_iterator<int>(cin);
Pokud by mělo být opravdu použitelné, bylo by potřeba si napsat vlastní istream_iterator, který vyhodí výjimku, pokud dojde při čtení k chybě, takhle to buď načte nesmysl nebo udělá chaos :-)

huh huh 4.6.2010 21:12  823
Tak jistě, v tom je ta záludnost, jinak by stačilo cin >> v[0];
bredy 4.6.2010 21:03  822
No vzhledem k tomu, že neznám STL z paměti, tak tohle nevím. Napadlo mne použití cin >> *v.begin(), ale problémem je pro mě nejprve vyrobit ten první prvek ve vektoru v, protože v.begin() jinak ukazuje na end()
huh huh 4.6.2010 20:03  821
Pokud chcete hádanky, dám vám taky jednu. Mějme
using namespace std;
vector<int> v;
Načtěte číslo z cin do v jediném příkazu (neobsahujícím operátor čárka ☺), bez použití pojmenované proměnné. Předpokládejte, že čtení se vždy podaří (tj. program se nemusí chovat korektně, pokud ne). Můžete použít cokoli (třídu, funkci, makro ...) z libovolného standardního (ISO C++ 98) hlavičkového souboru.
bredy 1.6.2010 13:54  820
Chtěl jsem si založit blog na Rootu, s tím, že tam budu posílat své články o C++. Root ma ale blogy momentálně zablokované (jejich zakládání), takže smůla. Prvním článkem měl být článek o seznam typu. Tak zatím zůstává na mém blogu

Seznamy typů a jejich použití
bredy 31.5.2010 14:00  819
Och, opravuju chybu "vysí" na "visí"
davpe Davpe 31.5.2010 13:59  818
hmm, ja tipoval ze WCKB znamena "Wo co kurva běží?" Ale určitě to sem dávej.
bredy 31.5.2010 13:49  817
Pokud bude zájem a budou se podobné úlohy objevovat na WCKB u nás v Seznamu, mohu to sem postovat. (WCKB = WC Knowledge Base, čili úryvky objevující se na toaletach). Druhým WCKB je spíš apel na programátory ve znění

I ty můžeš používat const


(vysí to na velké toaletě hned vedle podobného zvolání ohledně splachování a štětky).

Další WCKB bude zřejmě koncem června
bredy 31.5.2010 13:45  816
huhPřesně tak. A to tento příklad neřeší výjimku v destruktoru, předpokládá se, že nevznikne.
huh huh 31.5.2010 13:41  815
Bredy [812]: Jen si tak tipnu bez nahlížení do chytrých knih :-)
když selže
druhy(new Druhy_t())
(tj. vyhodí výjimku - buď new nebo něco v konstruktoru Druhy_t), tak vznikne memory leak, protože prvni už je alokována.
bredy 31.5.2010 10:43  814
StinnyNení to úplně přesně ono. V zásadě se stačí držet toho co tam je. Dejme tomu, že kopírovací konstruktory a operátory se buď neřeší, nebo se řeší jejich zakázáním, ... asi by stálo za to tam uvést, ale tam problém nevězí.
stinny 31.5.2010 10:13  813
BredyO dvojitou dealokaci pri copy constructoru nebo operatoru =

[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt