Slarque: V Premiere jsem pracoval přes sedm let a zažil tam všechny režimy kromě toho posledního... slabých chvilek ten časopis zažil spoustu, ale jsem si naprosto jistý, že kdyby v jakékolim období za jakéhokoliv šéfredaktora přišla od externisty nějakým omylem recenze na úrovni těch od Zdeňka Urbana, pochopitelně by sklidila jen posměch a její autor by nejenže nedostal šanci o nápravu, ale už by ho nikdo nepožádal ani o další písmenko. Co se týče ostatních novocinemáckých autorů, četl jsem jen to, co je na webu a ani tam jsem nenašel nic, co by v Premiere (za dob, které pamatuji) bylo v takové podobě otištěno - buď by to autor musel sám přepsat nebo by tomu textu editor výrazně pomohl... Takže psát, že Cinema je teď na úrovni Premiere (či že je úroveň recenzí kousek pod Premiere) a ta vítězí jen cenou, je opravdu trochu mimo. A říkám to jako člověk, co ho infantilnost a určitá povrchnost a banálnost Premiere hodně štvaly.
A mimochodem, to, že nová redakce odmítá popisovat různé porodní bolesti, je asi jediná dobrá zpráva ohledně Cinemy. Protože jestli bych měl jmenovat jednu konkrétní věc, co mi opravdu vadila, byly by to úvodníky, kde Iva Hejlíčková neustále zpívala tu samou písničku o tom, jak distributoři mění plány, promítají filmy pozdě nebo je nepouští vůbec a ubohá redakce musí v den, kdy číslo mělo být v tiskárně dělat zázraky a vymýšlet nové stránky... |